بازدید 2371

مولاوردی:سهمیه حضور زنان در کابینه کم نشده است

کد خبر: ۷۱۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 02 August 2017
معاون رییس جمهور اعلام کرد که سهمیه حضور زنان در کابینه کم نشده است.

به گزارش ایسنا، شهیندخت مولاوردی در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سهمیه حضور زنان در کابینه کم نشده است، گفت: باید به این نکته اشاره کنم که اساسا برای زنان سهمیه خاصی وجود نداشته است که حالا بخواهد کم یا زیاد شود.

وی افزود: اما باید تاکید کنم که وضعیت موجود در زمینه حضور زنان در دولت حفظ شده است و سه زن در دولت حضور خواهند داشت، هرچند که تغییراتی هم در سمت های آنان ایجاد شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که واکنشش نسبت به فضاسازی های رسانه ای که نسبت به حضور زنان در وزارتخانه‌ها ایجاد شده، چیست، گفت: اگر منشا این مسائل خود ما باشیم من مخالف هستم؛ چرا که بدون هماهنگی بوده اما این در واقع کارکرد شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است که خودش را نشان می‌دهد..

مولاوردی ادامه داد: از این به بعد باید مصوبه شورای عالی اداری به اجرا درآید تا در زمینه حضور زنان در کابینه بتوانیم به درصد خاصی برسیم.

معاون رئیس جمهوری با رد سخنان منسوب به وی درباره اختیارات کم معاونت زنان، اظهار کرد: معاونت زنان یک جایگاه ستادی داشت و به عنوان معاون رئیس جمهوری جایگاه سیاست گذاری داشت و نظارت و انتظار کار اجرایی را مثل وزارتخانه نباید از این جایگاه داشت که البته خیلی ها این انتظار را داشتند، در حالی که ما وظیفه مان راهبری، پایش و ایجاد هماهنگی ها بوده است.

مولاوردی در پایان با اشاره به کمپینی که  در توییتر برای حمایت از وی به راه افتاد، گفت: من تا ظهر آن روز در جریان این موضوع نبودم چون خارج از تهران بودم اما از ظهر که متوجه شدم، بیانیه‌ای را صادر کردم که این موضوع خاتمه پیدا کند و اینکه چنین کمپینی سودی داشته یا خیر، باید صبر کرد و نتیجه را دید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان