بازدید 2439

قدردانی هیات دولت یازدهم از روحانی در آخرین جلسه

هیأت وزیران روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۷۱۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 02 August 2017
در ابتدای جلسه با توجه به اینکه مراسم تنفیذ ریاست جمهوری دوره دوازدهم فردا انجام می‌شود و این جلسه آخرین حضور رییس جمهور دوره یازدهم محسوب می شود، دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور به نمایندگی از اعضای هیأت دولت از خدمات ارزنده دکتر روحانی تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه اظهار داشت که دولت قدردان تلاش های ارزنده و خدمات بزرگ، تحمل فشارهای زیاد و صبوری فراوان آقای رییس جمهور است. دکتر روحانی چرخ اقتصاد کشور را در یک مسیر صحیح قرار داد و دولت درحال حاضر در مسیر صحیح توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

معاون اول رییس جمهور گفت: امروز بستر سیاست خارجی، زیر ساخت اقتصادی و فضای داخلی مهیاتر از قبل است و شرایط برای سرعت بیشتر با تلاش بیشتر فراهم شده است.

جهانگیری با آرزوی موفقیت برای روحانی در دوره جدید ریاست جمهوری و دولت جدید اظهار داشت که همه ما هم در حد وسع و توانمان در هر جایی که لازم بدانید کمک خواهیم کرد.

تصویب فهرست مواد خام و کالاهای نفتی موضوع ماده (141) اصلاحی قانون مالیات‌های مستقیم

با توجه به اینکه بیست درصد درآمد حاصل از صادرات مواد خام و کالاهای نفتی مشمول مالیات با نرخ صفر محاسبه می گردد، فهرست این مواد و کالاها امروز به تصویب هیأت وزیران رسید .

تصویب آیین نامه اجرایی ماده (15) قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی

از آنجایی که کلیه دستگاههای اجرایی، نهادها، مؤسسات، شرکتها و واحدهای صنعتی دولتی و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی موظفند تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز خود را بر مبنای بهترین الگوی مصرف سطوح انرژی‌بری خریداری نمایند.

هیات وزیران در این جلسه آیین‌نامه اجرایی این ماده را که توسط شورای‌عالی انرژی و با رعایت قانون حداکثر استفاده از توان فنی و مهندسی تولیدی و صنعتی و اجرایی کشور در اجرای پروژه‌ها و ایجاد تسهیلات به منظور صدور خدمات تهیه شده بود به ‌تصویب رساند و همچنین کلیه وزارتخانه‌ها و دستگاههای ذی‌ربط را موظف کرد که نسبت به حسن اجراء این تصمیمات نظارت نمایند.

اصلاح اساسنامه شرکت تخصصی دارویی و تجهیزات پزشکی کشور

هیأت وزیران در ادامه جلسه خود اساسنامه شرکت دارویی و تجهیزات پزشکی کشور(مادر تخصصی) را اصلاح کرد. بر اساس این مصوبه، نام شرکت یاد شده به "شرکت توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی و تجهیزات پزشکی کشور (مادر تخصصی)" تغییر پیدا کرد.

 همچنین با اصلاح اساسنامه شرکت، وظایف مطالعات، طراحی، اجرا و نظارت بر بیمارستان ها و فضاهای بهداشتی، درمانی و آموزشی و تدارک وسایل و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، بیمارستانی، آزمایشگاهی و آموزشی و نیز نگهداری و پشتیبانی فنی و تجهیزاتی بیمارستان ها و فضاهای بهداشتی، درمانی و آموزشی به عنوان وظایف جدید شرکت جایگزین وظایف قبلی شد.

اختصاص اعتبار برای جبران خسارات و بازسازی تأسیسات زیربنایی و سایر بخش های خسارت دیده ناشی از سیل استان قزوین

با تصویب هیأت دولت مبلغ یکصد میلیارد (000ر000ر000ر100) ریال اعتبار برای جبران خسارات و بازسازی تأسیسات زیربنایی و سایر بخش های خسارت دیده از سیل در اختیار استان قزوین قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط اقدام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس