بازدید 3736

جناح‌ها باید دست رئیس‌جمهور را در معرفی کابینه باز بگذارند

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که باید دست رئیس جمهور در انتخاب کابینه باز باشد، گفت: رئیس جمهور باید در معرفی وزرا تعهد،‌ تخصص و پاکدستی را مورد توجه قرار دهد.
کد خبر: ۷۱۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 02 August 2017
فریده اولاد قباد در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر این که تمامی جناح‌ها و جریانات باید دست رئیس جمهور را در انتخاب اعضای کابینه باز بگذارند، گفت: قطعا رئیس‌جمهور باید در معرفی وزرای کابینه‌اش شاخص‌های تعهد، تخصص و پاکدستی ‌(شایسته سالاری) را مورد توجه قرار دهد.

وی تاکید کرد: به نظر می رسد در این مورد اگر سهم خواهی وجود داشته باشد آقای روحانی نمی‌تواند آنطور که باید و شاید کابینه اش را انتخاب و معرفی کند، بنابراین باید دست وی برای انتخاب وزرا باز گذاشته شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به این که ندیده‌ام در این زمینه احزاب سهم‌خواهی داشته باشند، اظهار داشت: حتی بنده در یکی دو جلسه‌ای هم که حضور داشتم تاکید شد که هیچ گونه لیستی به روحانی برای معرفی کابینه نداده‌ایم و اعتقادی به سهم خواهی نداریم.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توجه به جوان گرایی هم باید در انتخاب اعضای کابینه مورد توجه قرار گیرد، اما می توان از نیروهای با تجربه، کارآمد و پیش کسوت نیز به عنوان مشاور در دولت بهره برد.

اولادقباد در پایان تاکید کرد: نباید نیروهای باتجربه و کارآمد را کنار گذاشت بلکه می توان از تجربه این افراد به‌عنوان یک سرمایه فکری و مشاور در کنار وزرا استفاده کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل