بازدید 3621

آنچه اجرا شده خصوصی سازی نیست

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی، گفت: آنچه که در کشور تحت عنوان خصوصی سازی اجرا شده در واقع خصوصی سازی نیست و این سیاست به درستی پیاده نشده است.
کد خبر: ۷۱۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 02 August 2017
سعید باستانی در نشست شورای اداری شهرستان مه ولات، با انتقاد از روند این خصوصی سازی اظهار کرد: متاسفانه پس از انقلاب در کوچک کردن حجم دولت و خصوصی سازی به توصیه ها و خواست های رهبر معظم انقلاب و سیاست های اصل 44 قانون اساسی درست عمل نشده است.

نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، افزود: از این رو در بسیاری از این به اصطلاح خصوصی سازی ها، تنها برخی واحدهای صنعتی از یک نهاد و سازمان دولتی به سازمان دولتی دیگر انتقال یافته است.

نماینده مردم شهرستان های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی، این عملکرد را نشانه بی اعتمادی به بخش خصوصی و مردمی خواند و افزود: این در حالی است که اکنون دیگر بخش دولتی توان سرمایه گذاری برای راه اندازی صنایع را ندارد و باید بخش خصوصی را برای ورود به اقتصاد تشویق کرد.

وی خواستار راه اندازی مرکز جذب سرمایه در شهرستان مه ولات، برای فعالیت در حوزه جذب سرمایه و نیز رفع موانعی که بر سر راه این امر وجود دارد، شد.

هر اقدامی برای نقض برجام واکنش جامعه بین الملل را درپی دارد

این نماینده مجلس با اشاره به تشدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران افزود: توافق هسته ای ما، علیرغم همه بی اعتمادی که به استکبار غرب داشتیم صورت گرفت و طبیعتا هرگونه نقض آن، جامعه بین الملل را در برابر این بدعهدی متحد خواهد کرد.

باستانی با تاکید بر پایبندی ایران به مفاد برجام، گفت: اما آمریکایی‌ها و به خصوص جمهوری خواهان به دنبال برهم زدن این توافق هستند که با دادن بیانیه و تحریم های جدید این هدف را دنبال می کنند.

وی افزود:در مقابل،اروپایی ها با توجه به قراردادهایی که ایران پس از توافق برجام با آنها بسته، تاکنون تحریم های جدید آمریکا را جدی نگرفته اند، ولی در عین حال ما باید در برابر تحریم ها گوش به زنگ باشیم و به نحو منطقی و شایسته واکنش نشان دهیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم،گفت:هیات نظارت بر برجام با دقت در حال بررسی وضع تحریم ها است و دو فوریت طرح اقدام متقابل در بحث تحریم ها با بیش از 210 رای نمایندگان تایید شده و در حال تصویب طرح هستیم و قطعا نمایندگان مردم در مجلس در برابر این تحریم های ظالمانه، شیوه مناسبی اتخاذ خواهند کرد.

بسیاری از حرفه آموزی ها به دور از استاندارد است
 سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به هفته فنی و حرفه ای، بسیاری از اقدامات و موازی کاری های آموزش حرفه و مهارت آموزی را فاقد استاندارد و کیفیت لازم دانست و گفت: باید با سپردن کار به اداره مرتبط به ارتقای کیفیت آموزش و مهارت آموزی کمک کرد.

فرماندار مه ولات نیز در این نشست گفت: مدیرانی که توانایی خدمت شایسته به مردم، همراهی و اجرای سیاست های دولت را ندارند، در همین آغاز کار دولت دوازدهم جای خود را به دیگران بسپارند.

مسعود رنجبر تأکید کرد: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی رئیس نداریم بلکه آنچه داریم مسئول است، یعنی کسی که خود را مورد سوال مردم قرار داده و برای آنان کار می کند.

وی افزود:مردم به آقای روحانی رای داده و انتظار خدمت دارند، وی رئیس جمهوری 80 میلیون ایرانی است و من و شما باید مجری سیاست های دولت باشیم.

نماینده عالی دولت در مه ولات با اشاره به شکایت برخی دستگاه های خدمات رسان از ادارات به علت عدم پرداخت بدهی، گفت: ادارات هر مشکلی با هم دارند را باید بدون نامه نگاری در شورای اداری شهرستان مطرح کنند و معنا ندارد دستگاهی به خاطر اختلاف با دیگری مزاحم قوه قضاییه شود.

رنجبر افزود: این وظیفه فرمانداری است که مسائل بین ادارات را، قبل از انتقال به مراجع قضایی حل و فصل کند.

گفتنی است؛فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار