بازدید 6390
۲

بازداشت اتباع غیرمجاز افغانستان در تهران

کد خبر: ۷۱۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 02 August 2017
شماری از شهروندان افغانستانی غیرمجاز در تهران بازداشت شدند.

به گزارش عصرایران، ماموران نیروی انتظامی صبح امروز در مناطق مختلف تهران، شهروندان افغانستانی را که به صورت غیرمجاز در مراکز مختلف مشغول به کار بودند را بازداشت کردند.

حدود سه میلیون شهروند افغانستان در ایران زندگی می کنند که بخشی از آنها غیرمجاز هستند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۲
خواهشمندیم مسیولین محترم با جدیت با این مساله برخورد کنند و جدی بگیرید. چرا باید به صورت غیر مجاز وارد بشن و در تمامی کارها مشغول بشن ؟ باید مجازات بشن . چرا باید بچه های اینها آزادانه در مدارس به صورت رایگان تحصیل کنند و از تمامی امکانات مدرسه استفاده کنند؟ این سیاست غلط و خظزناکیست. کدام کشور چنین قانونی دارد؟ تمامی مشاغل را گرفتند و بهصورت گروهی با هم متحد میشوند و خیلی از فروشگاهها را ورشکسته کرده اند. در شهر ما چندین سنگ بری ، کاشی و سرامیک فروشی و چندین استاد بنا و کارگر ایرانی بیکار صده اند چون همه این کارها را با کمترین هزینه و مالیات و عوارض انکام می دهند. بازار میوه فروشان و دست فروشان را ببینید. فکر حق هموطنان ما باشد نه بیگانه ها
علت نمی دونم چی هست که نظر منو منتشر نکردید، همیشه باید همه چیز علیه خارجی ها باشه و خودمون رو بسیار متشخص و با فرهنگ نشون بدیم، نظری که منتشر کردید یکطرفه هست کی گفته افغانستانی ها به مدرسه پول نمی دن و رایگان درس می خونن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کی می گن این شیعه های افغانستانی که ما تو خیابون سگ افغان صداشون می کنیم همه چیز براشون رایگانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به عنوان یک شهروند خبرگزاری شما رو یکطرفه و غرض ورز می دونم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار