بازدید 6136
منابع نزدیک به دولت خبر دادند

تیم اقتصادی دولت دوازدهم نهایی شد

دولت دوازدهم بیش از هر چیزی باید روی بهبود وضعیت اقتصادی و ایجاد رشد اقتصادی پایدار و غلبه بچالش هایی همچون بیکاری تمرکز کند. به همین دلیل انتخاب‌های حسن روحانی برای تیم اقتصادی دولت به طور ویژه از سوی افکار عمومی رصد می شود. درهمین راستا علی طیب نیا وزیر اقتصاد دولت یازدهم از قطار کابینه جدا شده و جای خود را به فرد جدیدی می دهد.
کد خبر: ۷۱۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ 01 August 2017
تیم اقتصادی دولت دوازدهم نهایی شددولت دوازدهم بیش از هر چیزی باید روی بهبود وضعیت اقتصادی و ایجاد رشد اقتصادی پایدار و غلبه بچالش هایی همچون بیکاری تمرکز کند. به همین دلیل انتخاب‌های حسن روحانی برای تیم اقتصادی دولت به طور ویژه از سوی افکار عمومی رصد می شود. درهمین راستا علی طیب نیا وزیر اقتصاد دولت یازدهم از قطار کابینه جدا شده و جای خود را به فرد جدیدی می دهد.

به گزارش اقتصادنیوز، آنگونه که از منابع نزدیک به دولت شنیده می شود، حسن روحانی به گزینه های نهایی برای سه راس مثلث اقتصادی دولت دوازدهم رسیده است.

براین اساس محمد نهاوندیان به عنوان وزیر اقتصاد برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی خواهد شد. محمدباقر نوبخت جایگاه خود به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه را حفظ می کند و ولی‌الله سیف همچنان به عنوان رئیس کل بانک مرکزی به کار خود ادامه می دهد.

پیش از این عنوان شده بود که نوبخت به وزارت اقتصاد و نهاوندیان به سازمان برنامه و بودجه می رود که چینش منتفی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل