بازدید 3535

جاده هراز باز شد

جاده هراز که از روز یکشنبه هفته جاری به منظور اجرای عملیات راهداری توسط اداره راهداری مازندران بسته شده بود ، از ساعت 18 امروز سه شنبه به روی خودروهای شخصی باز شد.
کد خبر: ۷۱۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱ 01 August 2017
جاده هراز که از روز یکشنبه هفته جاری به منظور اجرای عملیات راهداری توسط اداره راهداری مازندران بسته شده بود ، از ساعت 18 امروز سه شنبه به روی خودروهای شخصی باز شد.

معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در این باره به ایرنا گفت : این محور از یکشنبه این هفته به منظور اجرای عملیات راهداری از ساعت 6 تا 18 به روی خودروهای عبوری بسته بود که با پایان موقت عملیات راهداری، در آستانه تعطیلات پایان هفته به روی خودروهای شخصی باز شد.

عباسعلی نجفی افزود : ادامه عملیات راهداری از یکشنیه هفته آینده آغاز می شود و تا سه روز ادامه خواهد داشت.

مازندران با داشتن سه محور متصل به پایتخت کشور از جمله استان هایی است که راه های ارتباطی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این استان 10 هزار و 700 کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که سه هزار کیلومتر آن جاده اصلی است.

در 4 ماهه سال جاری بیش از 198 میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای این استان ثبت شد و مازندران را به دومین استان پرتردد کشور تبدیل کرد.

آمار تردد شمار سامانه ‌های هوشمند راهداری مازندران نشان می ‌دهد به طور میانگین در طول چهار ماه گذشته در هر ساعت بیش از 67 هزار دستگاه وسیله نقلیه در جاده‌های استان در حال تردد بودند که این میزان در ساعت اوج تردد یعنی بین ساعات 17 تا 20 به 131 هزار دستگاه نیز رسیده است.

محور هراز از پرترافیک ترین محورهای استان و کشور محسوب می شود که در فصل زمستان با ریزش سنگ ها از دامنه کوه مواجه است و در فصل تابستان برای جلوگیری از ریزش این سنگ ریزه ها طرح ترانشه برداری و ایمن سازی توسط اداره کل راهداری استان اجرایی می شود که بعضا تا یک ماه این روند ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر