بازدید 6884

گلستان سیلابی می‌شود

کد خبر: ۷۱۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 01 August 2017
سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا در استان‌های شمالی کشور رگبار باران و رعد و برق و وزش شدید باد رخ می‌دهد و در مناطقی از استان گلستان احتمال سیلاب وجود دارد.

به گزارش مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت:  تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر وجود جریانهای مرطوب شمالی از روی دریا همراه با گذر موج تراز میانی جو طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در نواحی شرقی سواحل خزر و خراسان شمالی است که  موجب افزایش رطوبت خواهد شد.

احد وظیفه توضیح داد: بر این اساس رشد ابرهای جوششی در بعد از ظهر و در پی آن رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید محلی درساعات بعداز ظهر بسیار محتمل است.

وی افزود: امروز سه شنبه رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد را در استان گلستان، نیمه شرقی استان مازندران و ارتفاعات خراسان شمالی شاهد خواهیم بود.

وظیفه ادامه داد: فردا چهارشنبه رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد در استان گلستان، شرق مازندران ومناطقی از  خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی در بارشهای رگباری، احتمال وقوع سیلهای محلی موقت و ناگهانی بخصوص در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مسیرها و مناطق کوهپایه ای و دره های کوهستانی وجود دارد، بنابراین توصیه می شود که احتیاط و آمادگی لازم جهت واکنش مناسب و جلوگیری از خسارت  بویژه در شرق و جنوب گلستان بعمل آید.    
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها