بازدید 6212

گزینه‌های مطرح وزارت علوم در دولت دوازدهم

کد خبر: ۷۱۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 01 August 2017
محمد فرهادی وزیر علوم در کابینه آینده نخواهد بود و بر این اساس تاکنون ۳ گزینه برای تصدی وزارت علوم دولت دوازدهم مطرح هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دولت دوازدهم چند روز دیگر رسما فعالیت خود را آغاز می‌کند. در شرایطی که حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب در حال تعیین کابینه پیشنهادی خود است، گمانه‌زنی‌ها درباره افراد کابینه و وزرای پیشنهادی  از سوی افراد، گروه‌ها و رسانه‌‌های مختلف مطرح می‌شود.

گزینه‌های پیشنهادی دولت برای سکانداری این وزارتخانه  نیز از گمانه‌زنی‌ها به دور نمانده و گزینه‌های مختلفی برای آن مطرح می‌شود.

طبق همین اخبار شنیده شده، محمد فرهادی وزیر علوم در کابینه آینده نخواهد بود. در این بین از رضا فرجی‌دانا وزیر علوم معزول، محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران و علی‌ خاکی‌صدیق رئیس دانشگاه صنعتی‌ خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان گزینه‌های مطرح برای وزارت علوم یاد می‌شود.

در حالی که اعلام شده فرجی‌دانا تمایلی به قبول مسئولیت ندارد، گمانه‌زنی‌ها بیشتر به سمت نیلی احمدآبادی و علی‌ خاکی‌صدیق است.

خاکی‌صدیق رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و استاد دانشکده برق این دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم در این باره گفت: از طرف دولت صحبت‌های اولیه درباره این مسئولیت با من شده است.

وی درباره ارائه برنامه خود به دولت نیز گفت: هنوز برنامه‌ای ارائه نکردم.

رئیس دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی  افزود: طی چند روز آینده روی برنامه کار می‌کنم و اگر به نتیجه مشخص رسیدم ارائه خواهم کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر