بازدید 3298

نام بازیکن مازاد استقلال رسما اعلام شد

بازیکنی که باید در فهرست خروجی استقلال قرار بگیرد از سوی یک مقام رسمی تایید شد.
کد خبر: ۷۱۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 31 July 2017

به گزارش تابناک ورزشی، پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در این باره گفت: طبق آیین‌نامه نقل و انتقالات برای تعیین وضعیت بازیکنان ضمیمه 3 ماده 2 نامه‌ای را به ادموند اختر مدیر برنامه‌های مگویان تحویل دادیم.

وی افزود: با توجه به اینکه سرمربی تیم اعلام کرده مگویان به تیم دیگری برود یا در لیست مازاد باشگاه استقلال است به همین علت مدیر برنامه‌های وی را در جریان قرار دادیم چون طبق قانون فدراسیون فوتبال باشگاه‌ها باید بازیکنان مازاد خود را یک ماه قبل از پایان نقل و انتقالات در جریان عدم حضورشان در لیست قرار بدهند. ما هم با توجه به اینکه یک ماه و یک هفته به پایان نقل و انتقالات مانده این موضوع را در جریان مدیر برنامه‌های مگویان قرار دادیم که او تیم جدید خود را انتخاب کند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال افزود: اگر در این زمان مگویان با تیم جدید به توافق برسد که با باشگاه استقلال تسویه حساب خواهد کرد اما اگر این بازیکن تیم جدیدی پیدا نکرد باشگاه استقلال طبق قانون موظف است قرارداد این بازیکن را به وی پرداخت کند. قرار است جلسه دیگری برای تعیین وضعیت مالی این بازیکن برگزار شود که ما با مگویان برای پرداخت مطالباتش به توافق برسیم تا این بازیکن به صورت مسالمت‌آمیز از استقلال جدا شود.

 به این ترتیب جدایی هرائر مگویان از جمع آبی‌پوشان قطعی است و در حالی که امروز شایعه شده بود شاید لئوناردو پادوانی به دلیل آسیب دیدگی از استقلال جدا شود این بازیکن برزیلی در جمع آبی‌پوشان ماندنی خواهد بود و بحثی برای جدایی وی مطرح نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار