بازدید 2344

گرد و خاک در زابل

کد خبر: ۷۱۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 31 July 2017
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور طی دو روز آینده، از بروز گرد و خاک در زابل خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و خروجی مدل‌ها، بیانگر رشد ابرهای جوششی در ساعات بعدازظهر و اوایل امشب در امتداد رشته کوه‌های زاگرس از آذربایجان شرقی و غربی تا استان فارس و در مناطق شرقی استان هرمزگان است که سبب رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد می‌شود.

وی افزود: در سواحل شمالی کشور به‌خصوص استان‌های مازندران و گلستان به دلیل وجود رطوبت کافی و شمالی شدن جهت جریان هوا، بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۰ و ۱۱ مرداد) اغلب مناطق کشور آفتابی خواهد بود، به جز برخی نقاط آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی که بارش پراکنده و وزش باد خواهند داشت.

وی تاکید کرد: دریای خزر طی سه روز آینده به خصوص امروز و فردا مواج خواهد بود و شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: به دلیل وزش باد شدید برای نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل طی روزهای آتی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران صاف است

وظیفه در مورد هوای تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران در روز سه‌شنبه (۱۰ مرداد)، صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۵ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود و تهران در روز چهارشنبه (۱۱ مرداد) صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۴ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر