بازدید 2520

شکست تیم رامین درافتتاحیه سخت لیگ بلژیک

کد خبر: ۷۱۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 31 July 2017
اوستنده بلژیک در حضور رامین رضاییان نخستین شکست فصل را برابر رویال موسکرون متحمل شد.عبور بازیکن تیم حریف از رامین رضاییان و پاس گل او باعث شد دروازه اوستنده باز شود و پس از آن بازیکن ایرانی تعویض شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در آخرین بازی هفته اول ژوپیر لیگ بلژیک، اوستنده از ساعت 22:30 شنبه شب در استادیوم ورسلویس آره‌نا و در حالی که رامین رضاییان را همانند مرحله سوم مقدماتی لیگ اروپا مقابل مارسی از ابتدا در ترکیب داشت، میزبان رویال موسکرون بود.

نیمه اول این مسابقه گلی در پی نداشت اما در دقیقه 65 با اشتباه رامین رضاییان در از دست دادن توپ در سمت راست زمین و در ادامه جا ماندن او از کورس با فابریسه اولینگا، بازیکن کامرونی اسبق مالاگا اسپانیا موجب شد تا دروازه اوستنده روی ارسال و ضربه سر جوناتان بولینگی باز شود.

رضاییان بلافاصله بعد از این گل با یاسین القناسی تعویض شد و تلاش اوستنده نیز با وجود یک اخراجی در دقیقه 82 ثمری نداشت تا یاران رضاییان فصل را با شکست یک بر صفر شروع کنند. اوستنده پنج‌شنبه شب هفته جاری در همین ورزشگاه دیدار برگشت مرحله سوم مقدماتی لیگ اروپا را برابر مارسی‌ای برگزار می‌کند که در بازی رفت مقابل آن شکست خورده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار