بازدید 9556
۷
گزارش

افشای‌نامه‌های جنجالی‌فدراسیون‌واستقلال+تصاویر

دومین ابهام به نامه 24 تیرماه استقلالی ها باز می گردد. مسئولان استقلال اعلام کردند که مشکلی برای واگذاری مهدی قائدی و آرمین سهرابیان ندارند ولی با این وجود فدراسیون برای قائدی و سهرابیان بلیت تهیه نکرد و در این میان به شکل عجیبی تنها قائدی را محروم کرد!
کد خبر: ۷۱۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶ 31 July 2017
انتشار تصاویر نامه های محمدرضا ساکت سرپرست دبیرکلی فدراسیون نشان می دهد مسئولان فدراسیون با استقلالی ها برای عدم حضور سه بازیکن این تیم به توافق رسیده بودند اما اکنون سه بازیکن این تیم را محروم کرده اند!

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون فوتبال سه بازیکن امید استقلال را در دیدار برابر نفت آبادان محروم کرد؛ اتفاقی که با انتقاد منصوریان و توفیقی بعد از این دیدار همراه شد. سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی انتقادات بسیار تندی را علیه محمدرضا ساکت مطرح کرد تا اختلاف میان استقلالی ها و فدراسیون فوتبال دوباره به اوج برسد.

رضا افتخاری مدیرعامل استقلال روز 13 تیر اعلام کرد که چهار بازیکن این تیم به نام های امید نورافکن، مجید حسینی، مهدی قائدی و آرمین سهرابیان به تیم امید دعوت شدند. با عدم حضور بازیکنان استقلال در اردوی تیم امید، مهدی تاج با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال خواهان حضور بازیکنان این تیم در اردوی تیم امید شد.

علیرضا منصوریان و اعضای کادرفنی استقلال در پاسخ به این درخواست رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کردند که مجید حسینی و امید نورافکن را نمی توانند در اختیار کادرفنی تیم امید بگذارند اما مشکلی با حضور مهدی قائدی و سهرابیان در تیم امید ندارند. موضوعی که پیش از این نیز در رسانه ها بازتاب یافته بود و عکس این نامه را در تصویر شماره یک مشاهده می کنید.
 
افشای نامه های جنجالی فدراسیون و استقلال+تصاویر
 
بعد از این نامه، محمدرضا ساکت با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال به آبی پوشان اعلام می کند که تیم امید ایران برای مسابقات آسیایی به مجید حسینی نیاز دارد و این بازیکن باید خود را به سرپرست تیم امید در تهران در تاریخ 26 تیرماه معرفی کند. نامه ای که نشان می دهد مسئولان فدراسیون از حضور سه بازیکن دیگر استقلال به نام های امید نورافکن، مهدی قائدی و آرمین سهرابیان در بیشکک چشم پوشی کردند و تنها به یک بازیکن استقلال برای حضور در این مسابقات نیاز دارند. تصویر این نامه در ادامه می آید:
 
مجید حسینی تنها بازیکن مورد اشاره فدراسیون فوتبال در نامه 26 تیرماه در فرودگاه امام خمینی حاضر نشد و محمدرضا ساکت یک روز بعد و در تاریخ 27 تیرماه با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال اعلام کرد این بازیکن تنها یک فرصت دیگر در تاریخ 27 تیرماه و ساعت 18 عصر دارد تا خود را به اردوی تیم امید برساند. تصویر نامه دوم ساکت نیز در ادامه این مطلب قابل مشاهده است.
 
افشای نامه های جنجالی فدراسیون و استقلال+تصاویر

مجید حسینی در تاریخ مورد نظر فدراسیون باز هم در اردوی تیم امید حاضر نشد تا کمیته انضباطی در تاریخ 31 تیرماه سه بازیکن این تیم را از حضور در هفته اول لیگ برتر محروم کند. مجید حسینی، امید نورافکن و مهدی قائدی در تصمیمی که حواشی زیادی به همراه داشت، از حضور در هفته اول لیگ برتر محروم شدند تا ابهامات زیادی ایجاد شود.

اولین ابهام در این پرونده لیست سه نفره محرومان استقلال است. 4بازیکن استقلال به اردوی تیم امید دعوت شدند اما در حکم محرومیت تنها نام سه بازیکن به چشم می خورد و آرمین سهرابیان از هفته اول لیگ محروم نشد.

دومین ابهام به نامه 24 تیرماه استقلالی ها باز می گردد. مسئولان استقلال اعلام کردند که مشکلی برای واگذاری مهدی قائدی و آرمین سهرابیان ندارند ولی با این وجود فدراسیون برای قائدی و سهرابیان بلیت تهیه نکرد و در این میان به شکل عجیبی تنها قائدی را محروم کرد.

ابهام سوم نیز به نامه های محمدرضا ساکت مربوط است. نامه های سرپرست دبیرکلی فدراسیون نشان می دهد مسئولان فدراسیون با مدیران استقلال تنها برای حضور مجید حسینی به توافق رسیده بودند و درباره وضعیت امید نورافکن، مهدی قائدی و سهرابیان اعلام بی نیازی کردند و تنها برای مدافع آبی ها بلیت تهیه و نامه ارسال کردند اما با عدم حضور این بازیکن، 3 بازیکن آبی پوشان را در هفته اول محروم کردند و همین موضوع باعث شد تا جنجال های زیادی ایجاد شود.

فدراسیون فوتبال در آخرین اظهار نظر رسمی خود در این پرونده اعلام کرده که در تاریخ 9 مردادماه به پرونده بازیکنان استقلال رسیدگی خواهد کرد و البته مدیران استقلال در اظهار نظر روز شنبه خود اعلام کردند که محرومان این تیم بخشیده خواهند شد تا این پرونده همچنان مفتوح و البته سرنوشت آن نا معلوم باشد.

افشای نامه های جنجالی فدراسیون و استقلال+تصاویر
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
عجب ، شیش تایی های محترم فرصت زیاده اونروزی که تو آسیا شیشتایی شدی یکی از این لعنتات را خرج خودت میکردی نکنه اونروز هم آقای ساکت مقصر بود؟
اصلا معلوم نیست اگر قرار بر محرومیت است چرا تراکتور محروم نشد؟ فدراسیون فوتبال و کل فوتبال ایران نمونه ای کوچک و گویا از نحوه مدیریت در کشور است. فدراسیونی که با باندبازی و قانونهای لحظه ای و من درآوردی اداره می شود و مدیر عامل بی عرضه باشگاهی که در روز روشن حقش را می خورند و توان اعتراض ندارد
از مسئولان امنیتی وزارت ورزش یا نهاد های مربوطه خواهش مکنیم به باند بازیهای پشت پرده اصفهانیها در فدراسیون فوتبال رسیدگی کنند.فوتبال ما افتاده دست یه عده آدم معلوم الحال
بله دیگه فدراسیون تمام پرسپولیسی یعنی این
عکس آخر خیلی جالب است تصویر ساکت در حال ارائه جایزه به بازیکنی که وی را محروم کرده چقدر ساکت به آزاده نامداری شبیه است با این تفاوت که ساکت با احساسات مردم بیشتر بازی می کند
متاسفانه فدراسیون در اختیار چند بیسواد ر است
می ترسی کامنتای مردم رو منتشر کنی؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل