بازدید 12348
۳

۱۵ مرکز معاینه فنی متخلف تعطیل شدند

کد خبر: ۷۱۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ 30 July 2017
 مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور از تعطیلی 15 مرکز معاینه فنی به دلیل تخلف و عدم رعایت استانداردهای لازم خبر داد.
 
به گزارش میزان، سعید قیصر مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودرو‌های کشور و مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور با بیان این مطلب که تیم کارشناسان فنی اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور طبق برنامه زمانبندی شده در حال ارزیابی مراکز معاینه فنی خودرو‌های سبک در کشور هستند، اظهار داشت: با عنایت به اعمال نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی توسط سامانه سیمفا و بررسی اطلاعات اخذ شده از مرکز کنترل داده کاوی اطلاعات و همچنین بازدید‌های ادواری که به صورت مستمر توسط کارشناسان اتحادیه از مراکز معاینه فنی صورت می‌پذیرد؛ تخلف تعداد ۱۵ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک در سراسر کشور محرز و مشخص گردید که براین اساس در تاریخ ۹۶/۰۵/۰۴ از فعالیت آن‌ها ممانعت به عمل آمد.

مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودرو‌های کشور گفت: موضوع تخلف مرکز فوق الذکر کتباً به کارگروه استان‌های مربوطه اعلام و از مسؤلین ستاد معاینه فنی شهرداری‌های فوق نیز دعوت به عمل آمد تا در تاریخ ۹۶/۰۵/۰۸ در جلسه‌ای که به منظور ارائه راهکار‌های جلوگیری از تخلف در اتحادیه تشکیل می‌شود، حاضر شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: معاینه فنی خودرو یک مسئله حیاتی و موضوع مهم اجتماعی است که عدم رعایت صحیح و استاندارد‌های لازم در این خصوص سلامت و ایمنی جامعه را به خطر می‌اندازد لذا موضوع تخلفات معاینه فنی ارتباط مستقیم با حقوق شهروندی داشته و تمام تلاش خود را معطوف داشته‌ایم تا ضریب تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی افزود: از این پس عملکرد مراکز معاینه فنی با شدت بیشتر از گذشته رصد خواهد شد و هیچ‌گونه تخل
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اینهم کوبیدن افراد فقیر جامعه است سرپرست بدبخت خانواده اگر پول داشت خودرو صفر گارانتی دار سوار میشد یا مسافر کشی میکرد نیاز به چوب وچماق نبودچه مبارزه بی امانی با مستمندان آغاز شده خسته نباشید کاخ نشینان بی غم
باید فرهنگ استفاده صحیح از خودروی شخصی را تعمیم داد ، خود روهای لوکس باعث تفاخر نو کیسه ها و خودروی از
رده خارج باعث دق مرگ شدن مسافر کشهاست! حذف سفرهای غیر ضروری درون شهری و ازدیاد اتوبوسهای واحد و
واگنهای مترو در ساعات پیک حمل و نقل و قانونمند شدن استفاده از موتور سیکلت ضروری است
سلام
بنده امروزم رفتم معاینه فنی سمت خاوران ماشین رو حالت بنزین بود خیلی جالبه طرف داشت با یه وسیله ای که دستش بود نشتی گاز بررسی میکرد بعد آخر یه فرم بهم داد که اصلا معتبر نبود 10 تا تیک زد گفت باید بری مسعودیه یا شهرک رضویه گاراژ شاهین گفتم صورتحساب چقدر میشه میگه 500 هزار تومان در صورتی که من اصلا تو این یکسال 5 بار بیشتر پمپ گاز نرفتم . ...پیگیری هم کشکه هیچکس رسیدگی نمیکنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل