بازدید 2330

نگرانی از رشد "کاله دوم" در فرانسه

خشونت، مصرف بیش از حد الکل و تجاوز به اخبار روزانه مردمی تبدیل شده که در کمپ غیرقانونی مهاجران در شهر "متز" در شمال شرقی فرانسه که به "کاله دوم" معروف شده، زندگی می‌کنند.
کد خبر: ۷۱۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 30 July 2017
خشونت، مصرف بیش از حد الکل و تجاوز به اخبار روزانه مردمی تبدیل شده که در کمپ غیرقانونی مهاجران در شهر "متز" در شمال شرقی فرانسه که به "کاله دوم" معروف شده، زندگی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، اگرچه تاکنون چندین بار مکان‌های غیرقانونی برای زندگی پناهجویان تخلیه شده است اما باز مهاجران بیشتری به آنجا رفته و زندگی خود را شروع کرده‌اند.

یکی از زنان محلی این منطقه اعلام کرد: شهر متز برای کمپ پناهجویان آماده نشده است. مقامات فرانسه این منطقه را تخلیه کرده‌اند اما باز ۷۰۰ پناهجو به این منطقه بازگشته‌اند.

این کمپ به "کاله دوم"(اشاره به اردوگاه "جنگل کاله") تبدیل شده است. مردم و حتی کارگران در نزدیکی کمپ احساس امنیت نمی‌کنند. ساکنان محلی از وجود مشکلات بسیار در این کمپ شاکی هستند.

با این حال شبکه خبری راشاتودی برای گرفتن گزارش تصویری به این منطقه اعزام شده بود اما ماموران امنیتی از تصویربرداری جلوگیری و اعلام کردند نمی‌خواهند خبرنگاران در اینجا حضور داشته باشند.

در حالی که روز به روز تعداد پناهجویان در شهر متز در حال افزایش است امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد که به دنبال رهایی کشورش از کمپ‌های غیرقانونی مهاجران است و تلاش می‌کند پناهجویان را در مکان‌های بهتری در ماه‌های آتی اسکان دهد.

وی اعلام کرد: در اولین مرحله این است که به هر فرد به گونه‌ای اسکان داده شود که کرامت و ارزش او حفظ شود. در پایان امسال من می‌خواهم دیگر هیچ زن و مردی در خیابان‌ها یا در کمپ‌ها نباشند. سوال اصلی چگونگی حفظ کرامت انسان‌ها است. در همه جا باید خانه‌هایی برای استقبال از آنها ساخته شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر