بازدید 4251
حاشیه بازار برای ایران خودرو پایانی ندارد

حاشیه بازار پژو 207i اتومات سه میلیون شد!

در حالی مردم در ثبت‌نام پژو۲۰۷.آی اتومات با مشکل مواجه شدند که قیمت امروز این خودرو در بازار ۵۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان شده است.
کد خبر: ۷۱۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 30 July 2017
مراسم رونمایی از پژو 207 صندوقدار و دنا پلاس

در حالی مردم در ثبت‌نام پژو۲۰۷.آی اتومات با مشکل مواجه شدند که قیمت امروز این خودرو در بازار ۵۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرحله دوم فروش پژو207.آی اتوماتیک در حالی صبح امروز آغاز شده که کمتر کسی امکان ثبت در سایت فروش ایران خودرو را پیدا کرده و اکثر مردم با اخطارهای سایت روبه‌رو شده‌اند. جالب اینکه از ساعت 10:41 سایت فروش بسته شده و دیگر کسی امکان ثبت‌نام ندارد.

مشکلات مردم در ثبت‌نام این خودرو در حالی به وجود آمده که قیمت پژو207.آی اتوماتیک امروز در بازار به 50 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است. بنا بر اذعان فعالان بازار خودرو اختلاف قیمت 3 میلیون تومانی این خودرو بازار دلالی را رونق داده و همین امر باعث شده تا حاشیه بازار این محصول زیاد شود.

البته فروشندگان خودرو معتقدند فروش پژو207.آی اتوماتیک در مرحله اول بسیار محدود بود و در مرحله دوم هم به نظر می‌رسد مردم عادی نتوانند به‌راحتی این خودرو را خریداری کنند.

در حال حاضر ایران خودرو پژو207.آی اتوماتیک را 47 میلیون و 327 هزار تومان قیمت گذاری کرده اما رونق بازار این محصول و کمبود عرضه قیمت آن را به بیش از 50 میلیون تومان رسانده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان