بازدید 17295
عاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

مدیران "اسنپ" احضار شدند

رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اقدام قضایی علیه اسنپ به دلیل ورود به حمل‌ونقل برون‌شهری خبر داد و گفت: قرار این بود که اسنپ پیشنهاد حمل‌ونقل برون‌شهری را از اپلیکیشن خودش حذف کند.
کد خبر: ۷۱۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 30 July 2017
رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اقدام قضایی علیه اسنپ به دلیل ورود به حمل‌ونقل برون‌شهری خبر داد و گفت: قرار این بود که اسنپ پیشنهاد حمل‌ونقل برون‌شهری را از اپلیکیشن خودش حذف کند.

به گزارش تسنیم، داوود کشاورزیان با اشاره به فعالیت اسنپ در حوزه حمل‌ونقل برون‌شهری، اظهار کرد:‌ اگر کسی می‌خواهد در حمل‌ونقل عمومی فعالیت کند باید پلاک "ع" داشته باشد.

وی ادامه داد: در این زمینه رونوشتی به دادستانی ارسال شد و دادستانی هم مدیران شرکت مذکور را احضار کرده است.

وی تاکید کرد: قرار این بود که اسنپ پیشنهاد حمل‌ونقل برون‌شهری را از اپلیکیشن خودش حذف کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به اعتقاد بنده ماهیت سفر برون‌شهری با سفر درون‌شهری متفاوت است و اصلا به لحاظ اقتصادی به صلاح کشور نیست.

کشاورزیان با بیان این‌که این شرکت در حمل‌ونقل درون شهری سهم خودروهای شخصی را می‌گیرد، اظهار کرد:‌ اما اگر قرار باشد سهم حمل‌ونقل برون شهری را بگیرند این به مصلحت کشور نیست و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آنرا پیگیری می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۳۱
اصولآ هر اقدامی که خدمتی ارزان و در شآن مردم ارائه بشه ، به شدت مورد حمله قرار می گیره.
پاسخ ها
م.گ
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
باز هم بهانه های بنی اسرائیلی
مگر خودرو های تاکسی که میرن فرودگاه پلاک ع هستند؟؟!! البته فکر نمی کنم مقصود مدیر مربوطه مقصد فرودگاه امام بوده باشه ولی جهت برون شهری هم چون سازمان راهداری از مبلغ صورتحساب های مسافری صادره سهمی داره و با این کار از این درآمد محروم میشه و این درآمد اصولا حدود 90% منبع درآمد سازمان راهداری هست منم بودم نگران میشدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
دقيقا . افرين
همچین میگن انگار راننده هی اسنپ از خارج اومدن و جز مردم ایران نیستند، چون با قیمت مناسب میبرن اینا اینطور میکنن ، الان با نصف قیمت مصوب با ماشین مناسب میبرن فرودگاه امام ،اونوقت معلومه چرا یه عده باید ناراحت بشن
مردم را راحت بزارید که هر جور و هر وسیله ای را میخواهند به سفر بروند نه اونی که شما میخواهید
تا کسی کاری جدیدی می کند که به صرفه باشد و برای مردم مناسب جلویش را می گیرند.
باشه برون شهری رو حذف کنه، شما هم لطف کن بذار ماشین اسنپ تا فرودگاه بره!
قوانین رو عوض کنید
با ورود تکنولوژی جدید که عصر این تفکرات و محدودیت ها گذشته
اسنپ واقعا در جهت نفع مصرف کننده به هزینه من یکی که خیلی خدمت کرده ، ازش ممنونم
تو این مملکت یکی پیدا شده یه سرویس نسبتا خوب به مردم میده تا بیچارش نکنند ول نمی کنن شما که نمی تونید درست کار کنید حداقل به اونا گیر ندین
اتفاقا این جا باید دستگاه قضا نشون بده چقدر به خصوصی سازی اهمیت میده!
الان به جز راننده های تاکسی فرودگاهها و مسیرهای خاص که مسافرها رو پوست میکندند چه کسی از سیستم های گرفتن تاکسی اینترنتی ناراضیه!؟!
الان کیه که ندونه عمده کرایه باربری بین شهری رو دلال ها میخورن و به راننده های بنده خدا چیزی نمیرسه!
این آقای رئیس راهداری کیه که به خودش اجازه میده راجب مصلحت مملکت!!! اظهار نظر کنه!
راهداری راننده ها رو تعیین صلاحیت کنه معرفی شون کنه به این شرکت های نظیر اسنپ بزارن دلالها حذف بشن و با ایجاد رقابت سالم خدمات با کیفیت و قیمت مناسب انجام بشه!
به صلاح اقتصادی مردم نیست یا صلاح جیب دولت؟!!!
حالا فعاليت اسنپ كه كار اصليش خدمت به مردم هست به صلاح كشور نيست؟
زمانی که راننده فرودگاه واسه ورود به محوطه پارکینگ 15هزار تومن بیشتر طلب کرد فهمیدم دیگه عمر تاکسی های فرودگاه بسر آمده...
بالاخره نمی زارند این سرویس که به مردم خدمات خوبی میده و منصافانه رشد کنه . حذف می کنند.
از کشور خارجی راحت میان توی ایران دفتر و میزنند بازار درست میکنند ، اونوقت چهار تا جوان میخوان یه کسب درست کنند دائما" باید سیم جین پس بدن ، خوب کنترل خوبه اما چرا اینگونه ؟
وجوداسنپ باعث آرامش خانواده ها شده لطفا اين آرامش را از مردم نگيريد.
بعد از مدت ها که بعضی خودروهای شخصی به هر بهانه نرخ های غیر منطقی از مردم گرفتند و تا کمی باران میامد مسافر را پوست می کنند، یک شرکت آمده و با کمک فناوری این وضع را سامان داده.حالا چرا ناراحتید؟!
کار اسنپ در اومد!
بالاخره زمینش می زنند و نمی گذارند یک کسب و کار مستقل و خصوصی پا بگیره ...
این هم عاقبت کارآفرینی در این مملکت ایران
سیاوش باهات موافقم
اما سین جیم ( س ج )
یعنی سوال و جواب
از تهرانپارس رفتم فرودگاه امام تو پیک شلوغی 33 تومن دادم خذا حفظشون کنه.حالا اگه ماشین خظی بود با هزار نا و ادا با 30 تومن منو تا آزادی هم نمیبرد.یه چیزیم که به نفع جیب ماهاست نمیزارین فعالیت کنه؟واقعا که
برام سواله واقعا که آیا مسئولین نظر مردمو زیر مطالب میخونن یا نه؟ با نظرات ماست که مشخص میشه یه طرح رو مردم دوست دارن یا نه. اما عجیبه که به گفته خیلی از دوستان مسئولین هر چی رو که رفاه مردم رو آسونتر کنه جلوشو میگیرن.
گویا برخی مسئولین مخالف خدمت رسانی ، ایجاد شغل و ارائه خدمات نوین و اسان به مردم هستند ....!!!!!!!!
اینکه به مصلحت کشور نیست چی ؟ هرجا کم میارن ازاین عبارت استفاده میکنن این آقا میشه واضح توضیح بده که با ورود این شرکت به حمل ونقل برون شهری چه اتفاقی میافته که به مصلحت کشور نیست .
وجوداسنپ باعث آرامش خانواده ها شده لطفا اين آرامش را از مردم نگيريد. چرا وقتی کسی دوست دارد به کشوورش خدمت کند چرا این تور باش برخورد میشود
دولت همش دنباله انحصاره از تولید بگیر تا خدمات کلا با رقابت آزاد مشکل داره. پیشنهاد می کنم مسئولین یک ماه مرخصی بگیرند و در خونه بمانند ببینید کشور چطوری آباد می شه..
اولاً فرمایش بی منطق رئیس سازمان حمل و نقل دقیقاً سلب حق انتخاب وسیله نقلیه ار آحاد مردم است و ایشان چنین حقی ندارن بازار بازار رقابت نحبگان و خوش فکرانی است که به نفع عموم مردم کار می کنند ثانیاً نمی شود با حذف قسمتی از یک اپلیکیشن نرم افزاری را ناقص الخلقه کرد .اول جاهائی را که با تفکرات قرون وسطائی ناقص کرده اید درست کنید بعد به فکر تخریب تکنولوژی های جدید باشید
مسئولین محترم به این مسئله توجه داشته باشند که چشم جوونایی که می‌خوان کارآفرینی کنن، به امثال همین استارت‌آپ‌هاست. کاری نکنن که بعد از فرار مغزها، شاهد فرار کارآفرین‌ها باشیم.
یه زمانی صبح زنگ میزدیم آژانس حرف نزده می گفتندماشین نداریم،ظهروشب نداریم.بارون میومدنداریم.بیرون با زن وبچه توسرما وبارندگی تاکسی خطی نبودوقتی هم که میومدبا یه غرورونگاه عاقل اندرسفیه می گفت فقط دربست مسیری روکه آژانس10هزارتومن میگرفت 25هزارتومن میگرفتند.واقعاًاسنپ به صلاح مملکت نیست یا بهتربگیم به صلاح دولت نیست.
چونکه اسنپ خدمات ارزانی ارائه میدهد به مصلحت کشور نیست. شما عادت کردید به پول مفت و زور از مردم گرفتن.
معايب اين شركت زياد هست كه به مرور زمان شناسايي ميشه براي مردم و مسيولين و اين يك واقعيته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار