بازدید 9618
۳

قاتل آتنا اصلانی به زندان منتقل شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: دادگاه کیفری یک استان اردبیل اتهامات را در سریع‌ترین زمان و با دقت کامل رسیدگی و حکم را صادر خواهد کرد.
کد خبر: ۷۱۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 30 July 2017
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: دادگاه کیفری یک استان اردبیل اتهامات را در سریع‌ترین زمان و با دقت کامل رسیدگی و حکم را صادر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، عناصر عتباتی دادستان اردبیل در تشریح آخرین وضعیت پرونده قاتل آتنا اصلانی از ارجاع پرونده به دادگاه کیفری یک استان اردبیل پس از صدور کیفرخواست خبر داد و گفت: دستور رسیدگی فوق العاده در این زمینه صادر و دادگاه به احتمال زیاد در همین هفته برگزار می‌شود.

وی از انتقال متهم از پارس آباد به زندان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: متهم از پارس آباد به زندان اردبیل منتقل شده و تحت مراقب ویژه است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: دادگاه کیفری یک استان اردبیل اتهامات را در سریع‌ترین زمان و با دقت کامل رسیدگی و حکم را صادر خواهد کرد.

عتباتی  اضافه کرد: تلاش بر این است که در جهت مطالبه جدی مردم و تشفی خاطر اهالی پارس آباد و اولیای دم، اجرای حکم به صورت علنی انجام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
انشاءا...!
باید شکنجه هم بشه. این نامرد چند تا آدم بی گناه را کشته. مال و اموالش هم باید مصادره شده. و تحویل خانواده ای بشه که بچه شون قربانی شهوت این حیوان شد. من اگه جای این رنگرز بودم کمک میکردم پدر آتنا مغازه داشته باشه تا نخواد تو سرما و گرمای خیابون کار کنه اونوقت این نامرد همچین داغی به دلش گذاشت. به این مرد محترم و خانواده رحم نکرد.
باید اعدام در ملا عام صورت گیرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان