بازدید 5061

انتقاد پادشاه مراکش از عقب‌ماندگی کشورش

کد خبر: ۷۱۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 30 July 2017
پادشاه مراکش در سالگرد پادشاهی خود گفت که کمبود دستاوردها در بعضی از حوزه‌ها در کشورش تکان‌دهنده است.

به گزارش ایسنا، ملک محمد ششم، پادشاه مغراکش در سخنانی به مناسبت هجدهمین سالگرد پادشاهی خود، گفت: هدف ما خدمت به شهروندان مغربی در تمام نقاط کشور است.

وی با بیان این که کمبود دستاوردها در بعضی از قسمت‌ها تکان‌دهنده است، افزود: ضعف مدیریت عمومی مانع پیشرفت مغرب شده است.

ملک محمد ششم خاطرنشان کرد: پیشرفت سیاسی مغرب بر احزاب سیاسی این کشور منعکس نشده است.

وی گفت: هنگامی که امور آنچنان که باید پیش نمی‌رود، مقصران در پشت قصر پادشاهی پنهان می‌شوند. شهروندان باید در بازه‌های زمانی مشخص پاسخ‌های قانع کننده درباره مسائل کشور دریافت کنند.

به گزارش العالم، پادشاه مراکش افزود: برخی از سیاستمداران از مسیر منحرف شده‌اند و شهروندان مغربی دیگر به آنان اعتماد ندارند. مسئولان یا باید پایبند مسئولیت‌های خود باشند و یا از مناصب خود کناره‌گیری کنند.

وی گفت: هر مسئولی که در انجام مسئولیت‌هایش اخلالی وجود دارد باید از کار برکنار شود. متوقف ساختن برنامه‌های توسعه‌ای به دلایل سیاسی خیانت محسوب می‌شود. برخی از مسئولین معتقدند با وجود عدم شایستگی باید ترفیع منصب بگیرند.

پادشاه مراکش افزود: برخی از احزاب بر این باورند که کارهایشان در برگزاری کنفرانس‌های حزبی خلاصه می‌شود. برخی از سیاستمداران گرفتار منطق سود و زیان شخصی هستند و منافع کشور را در نظر نمی‌گیرند.

ملک محمد ششم گفت: جهت‌گیری ما در راستای حمایت از قانون و شهروندان است. نمونه حکومتداری کشور مغرب یک نمونه پیشرفته است و اگر مشکلی وجود دارد، در اجرای برنامه ها است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار