کد خبر: ۷۱۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵ 30 July 2017
سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) ضمن عذر خواهی از مسافران پرواز شماره 3466 نجف به تهران گفت: متاسفانه به علت بروز نقص فنی در این هواپیما شاهد تاخیر بیش از 10 ساعته این پرواز بودیم.

به گزارش ایرنا، شاهرخ نوش آبادی شنبه شب افزود: این پرواز ساعت 15 و 45 دقیقه به وقت تهران در فرودگاه امام خمینی (ره ) به زمین نشست اما مسافران حاضر به ترک هواپیما نشدند و مسئولان ایستگاه ایران ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) با حضور در داخل هواپیما صورت جلسه ای تنظیم تا مسئله به مراجع ذیصلاح ارسال شود که پس از آن مسافران اقدام به ترک هواپیما کردند.
 
وی گفت: این هواپیما قرار بود برای انتقال مسافران از نجف به تهران پرواز کند اما شب گذشته از نجف عازم مشهد مقدس بود که به خاطر نقص فنی در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست و پس از بررسی مشخص شد که باید یک قطعه آن تعویض شود.
 
نوش آبادی افزود: پس ازتعویض این قطعه مسافران عازم مشهد شدند و این هواپیما از مشهد نیز با تاخیر عازم نجف شد تا زائران را به فرودگاه امام خمینی (ره) منتقل کنند.
 
وی با پوزش از مسافران تاکید کرد: اولویت اصلی ما در پروازها تامین امنیت و حفظ جان مسافران است اما در مواردی با تاخیر تلخی آن را به جان می خریم.
 
برچسب ها
اشتراک گذاری
روی خط سایت ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
فقط باید از مسافران نجف معذرت بخواهند؟؟؟؟؟
مسافران آمستردام که 19 ساعت تاخیر داشتند چی؟؟؟؟ مسافران بیرجند که 11 ساعت تاخیر داشت؟؟؟ کیش که 9 ساعت تاخیر داشت؟؟؟؟؟
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر: