بازدید 3600

سارقان میلیاردی طلا و جواهرات در دام پلیس

فرمانده انتظامی استان از دستگیری باند حرفه ای سارقان طلا و جواهرات با بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹ 29 July 2017
فرمانده انتظامی استان از دستگیری باند حرفه ای سارقان طلا و جواهرات با بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری اظهارداشت: در پی اعلام تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه سارقان با روش های مختلفی از منازل آنها مقداری طلا و جواهرات سرقت کرده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای سارقان شدند، بیان کرد: در یک عملیات ضربتی، ماموران یکی از سارقان را دستگیر که جهت انجام تحقیقات اولیه متهم را به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

سردار مظاهری ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی معترف شد با همدستی، دو سارق دیگر از شکات پرونده اقدام به سرقت می کردند که با تیزهوشی ماموران محل اختفای آنان نیز شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در عملیات گسترده پلیسی، دو سارق دیگر نیز دستگیر شدند، یاد آور شد: در بازرسی از محل اختفای سارقان، 900 گرم طلا، مقداری بدلیجات، یک عدد لپ تاب، 20 میلیون ریال وجه نقد و اموال دیگر کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: مال باختگان به مقر پلیس آگاهی استان دعوت و اموال مکشوفه تحویل آنان شد؛ متهمان نیز بعد از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

سردار علیرضا مظاهری با اشاره به اینکه پلیس با کسانی که امنیت, آرامش و آسایش مردم را به مخاطره می اندازند به شدت برخورد می کند، تاکید کرد: شهروندان هشدار های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا از طریق پل ارتباطی 110به پلیس اطلاع دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر