بازدید 27305
۴
فوتو نیوز «تابناک»؛

روایت صالحی از یک سفر بی‌موقع احمدی‌نژاد/انتقاد شدید میرسلیم از دیدار تتلو و رئیسی

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم. چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۱۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲ 29 July 2017
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.

چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۴
چگونه است که آقای صالحی از عزل ونصب بی موقع آقای احمدی نژاد در سنگال چیزی نگفته؟
مردم نشان دادند که احمدی نژاد همچنان محبوب است.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
بله شما درست میفرمایید.همین جا جواب گرفتی !!!!!
اقاى مير سليم بنظرم عكس شجريان را كه دست بگردن با گوگوش است شما نديده ايد يا توهينهايى كه شجريان در bbc به امام و اسلام وجمهورى اسلامى كرد را نديده ايد ايا گوگوش بهتر از تتلو است فقط شما ربناى او را مطرح مى كنيد ؟؟جاى نعجب است كه دست بگردن شدن با يك زن بد كاره بين المللى كه حاكى از دهن كجى به جمهورى اسلامى است بهتر از تتلو است ؟؟؟وشجريانى كه در bbc با گريه هاى بچه گانه به جمهورىه اسلامى وحتى به اسلام تو هين مى كند اشكال ندارد ؟؟اين چه رسمى است درايران كه اگر بخواهيم كسى را بزرگ كنيم انگار كه اصلاً بدي هاى اورا نمى بينيم وخدا نكند كه بخواهيم كسى را زمين بزنيم همه خوبيهاى اورا نديده مى گيريم اصلاً شرعا اجازه داريم كه اينگونه افرادى كه اظهار ندامت مى كنند ابرويشان را ببريم ؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار