بازدید 3030

مجلس مصمم است کابینه دولت دوازدهم جوان‌تر و کارآمدتر باشد

دبیر مجمع نمایندگان خوزستان گفت: مجلس مصمم است کابینه دولت دوازدهم پویاتر، جوان‌تر و کارآمدتر باشد.
کد خبر: ۷۱۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 29 July 2017
دبیر مجمع نمایندگان خوزستان گفت: مجلس مصمم است کابینه دولت دوازدهم پویاتر، جوان‌تر و کارآمدتر باشد.

علی ساری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به لزوم تغییر در کابینه دولت، اظهار داشت: انتخابات ۲۹ اردیبهشت و رای ۲۴ میلیونی آقای روحانی، حامل یک پیام مهم و اساسی بود و به همین جهت باید در تعیین کابینه جدید به خواست و نظر مردم احترام گذاشت.

وی افزود: یکی از مطالبات جدی مردم و جریانات سیاسی در سال‌های گذشته، توجه به سیاست داخلی کشور و بهبود این وضعیت است؛ بنابراین دولت دوازدهم حتما باید رویکردی متفاوت در سیاست داخلی داشته باشد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که باید در وزارت کشور تغییر و تحول ایجاد شود، گفت: وزارت کشور یکی از مهم‌ترین وزارت‌خانه‌ها است و تاثیرگذاری بسیار دارد، بنابراین لازم است فردی مقتدر و مدافع خواسته‌های مردم به وزیری کشور انتخاب شود.

ساری ادامه داد: مجلس در خصوص تعیین وزیر کشور حساسیت خاصی دارد و نمایندگان، معیارها و شاخص‌های بسیاری جهت رای اعتماد به وزیر کشور در نظر دارند.

این عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر لزوم افزایش کارآمدی در دولت آینده، عنوان کرد: مجلس مصمم است کابینه دولت دوازدهم پویاتر، جوان‌تر و کارآمدتر باشد و در این خصوص هیچ کوتاهی وجود ندارد.

وی اظهار داشت: ما امیدواریم با همکاری مجلس و رییس‌جمهور، دولت جدید منسجم‌تر و فعال‌تر در جهت برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر