بازدید 3079

رئیس جمهور مقاومت کند و به شعارهایی که داده، پایبند بماند

بهرام پارسایی
کد خبر: ۷۱۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 29 July 2017
امیدواریم اخباری که از چینش کابینه به گوش می رسد، درست نباشد. گاهی اخباری از برخی منابع به گوش می رسد که به نظر می رسد می خواهند خودشان را تقویت کنند و می توان گفت، منبع موثقی برای آن وجود ندارد.

گاهی برخی افراد به گونه ای سخن می گویند که گویا روحانی سخنگویی انتخاب کرده است که این افراد اخبار را به مردم می دهند. امیدواریم این آمار درست باشد، چون اگر این آمارها درست باشد، هیچ یک از انتظارات جامعه رأی دهنده را برآورد نخواهد کرد.

انتظارات جامعه از کابینه، یک تغییرات اساسی در کابینه فعلی است. با توجه به بحران های کنونی موجود در کشور، از جمله بحران اشتغال، رکود و موارد دیگر ـ که در حال حاضر وجود دارد و کسی هم نمی تواند آن را انکار کند ـ به یک دولت کارآمد و منسجم نیاز داریم و در غیر این صورت امکان ندارد موفق شود.

تا کنون تمام حرف و حدیث هایی که درباره کابینه شده، نشان از تغیرات اساسی ندارد و فقط افراد جابجا شده اند؛ البته گویا عده ای هم این وسط می خواهند، جو روانی ایجاد کنند تا از آن به نفع خودشان بهره برداری کرده و به اهداف خود برسند. امیدواریم همه این سخنان در حد گمانه زنی بماند.

انتظار طبیعی جامعه این است که دولت باید تیم قوی و کامل برای کابینه بچیند تا بتواند به اهداف خود برسد. البته برخی مسائل از زمان انتخاب روحانی و بعد از 29 اردیبهشت مرتب در حال رخ دادن است، از جمله هتک حرمت به رئیس دولت در راهپیمایی و نماز جمعه گرفته تا دستگیری برادر رئیس جمهور، این نگرانی را به وجود آورده که برخی برای تحت فشار قرار دادن روحانی و انتخاب کابینه رخ می دهد.

ما نگران این موضوعات هستیم و امیدواریم که رئیس جمهور مقاومت کند و به اعتمادی که مردم به وی و شعارهایی که داده، پایبند بماند و کنار نکشد این مردم همچنان به وی اعتماد دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس