بازدید 2711

کلیات طرح مقابله با رفتارهای ماجراجویانه و تروریستی آمریکا به تصویب رسید

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تمام پیشنهادات نمایندگان برای طرح مقابله با رفتارهای ماجراجویانه و تروریستی آمریکا بررسی می‌شود، گفت: تلاش داریم این طرح به صحن علنی هفته آتی برسد.
کد خبر: ۷۱۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 29 July 2017
علاءالدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره بررسی طرح مقابله با رفتارهای ماجراجویانه و تروریستی آمریکا گفت: هنگام تعطیلی مجلس هیچ جلسه ای در مجلس برگزار نمی شود اما به دلیل اهمیت موضوع، از اعضای کمیسیون دعوت کردیم تا این طرح را که پیش از این یک فوریت آن در صحن علنی به تصویب رسیده بود بررسی کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در جلسه ای که با معاون وزیر امور خارجه داشتیم و با بررسی های صورت گرفته کلیات طرح مقابله با رفتارهای ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در کمیسیون با اکثریت آرا به تصویب رسید.

وی با اشاره به پیشنهاداتی که ازسوی نمایندگان مجلس در خصوص طرح مقابله با رفتارهای ماجراجویانه و تروریستی آمریکا به کمیسیون امنیت ملی رسیده بود، اظهار داشت: کمیسیون قصد دارد تمامی پیشنهادات را بررسی کند تا پاسخ کوبنده ای به آمریکایی ها که قصد دارند برجام را زیر پا بگذارند، بدهیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جلسات کمیسیون امنیت ملی تا پایان رسیدگی به تمامی پیشنهادات ادامه خواهد داشت تا بتوانیم آن را برای بررسی در صحن علنی هفته آتی آماده کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر