بازدید 5736

مشکلات آذربایجان غربی در کمیسیون امنیت بررسی می شود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت ها و مشکلات ظرفیت ها و مشکلات آذربایجان غربی در کمیسیون امنیت با حضور مسئولان ملی به صورت تخصصی بررسی می شود.
کد خبر: ۷۱۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 29 July 2017
سید حسین نقوی حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح جلسه امروز جمعه 6 مردادماه شورای تامین استان آذربایجان غربی اظهار داشت: بعد از 3 روز بازدید و حضور در مرزها گمرکات، اماکن و بنگاه های اقتصادی، دریاچه ارومیه و بخش های مختلف شمالی و جنوبی استان آذربایجان غربی، جلسه شورای تامین برگزار شد تا حاصل این بازدید ها مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: این جلسه با حضور همه اعضای شورای تامین استان آذربایجان غربی برگزار شد و آقای بروجردی نیز به موضوعات مشاهده شده در سفر کمیسیون امنیت ملی اشاره کرد و بعد از آن نیز اعضای شورای تامین گزارش های مفصلی را از حوزه ماموریت خود ارائه کردند.

نقوی حسینی گفت: اعضای شورای تامین مسائل امنیتی، سیاسی، مرزبانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان را ارائه کردند و در ادامه موضوعاتی که در بازدیدها مشاهده شده بود اعم از ظرفیت ها و کاستی های استان آذربایجان غربی توسط آقای بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: پیرامون راهکارها و بررسی آن ها پیشنهاداتی ارائه شد که بعد از بازگشت اعضای کمیسیون امنیت ملی به مجلس، برای رفع مشکلات و تقویت پروژه های موجود کمیسیون امنیت جلسات تخصصی را برگزار می کند تا با پیگیری مسئولان ذیربط به نتیجه برسد.

وی افزود: جلساتی در کمیسیون امنیت ملی به صورت تخصصی با حضور مسئولان در سطح ملی در بخش های مختلف برگزار می شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طولانی ترین سفر استانی کمیسیون امنیت در سفر به استان آذربایجان غربی انجام شد که به صورت گسترده و عمیق بازدیدهای کمیسیون صورت پذیرفت و نمایندگان حاضر با مردم، مسئولان و کارکنان بخش های مختلف صحبت کردند که می توان ارزیابی مثبتی را از این سفر داشت زیرا جمع بندی های خوبی انجام شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار