بازدید 5839

اعلام «جنگ متفاوت» هادی العامری علیه داعش

کد خبر: ۷۱۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 29 July 2017
دبیرکل سازمان بدر عراق ضمن تاکید بر اینکه کتاب داعش در حال بسته شدن در عراق است، مردم را به جهاد فکری علیه داعش دعوت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از السومریه نیوز، «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر عراق اعلام کرد که ما در مراحل پایانی مبارزه با گروه تروریستی داعش در عراق بوده و کتاب داعش به زودی در این کشور بسته خواهد شد.

وی تاکید کرد: «مبارزه نظامی با گروه تروریستی داعش پایان راه نیست و باید به مبارزه فکری با این گروه تروریستی پرداخت.»

العامری که در برنامه‌ای به مناسبت سالگرد شهادت شهید محمد صادق صدر و فرزندانش سخن می‌گفت، خاطر نشان کرد: «همه فکر می‌کردند بغداد سقوط خواهد کرد و کار عراق تمام می‌شود ولی فرزندان آیت‌الله سیستانی و حوزه و مومنان عراقی با تلاش خود در عرصه جهاد ورق را برگرداندند.»

دبیرکل سازمان بدر افزود: «ما در مقابل حمله نظامی این گروه تروریستی مقاومت کرده و آن‌ها را به عقب راندیم و اکنون در مراحل پایانی مبارزه با تروریسم در عراق هستیم ولی این پایان راه نیست چرا که پیش روی ما نبردی است که دست‌کمی از نبرد نظامی ندارد.»

وی تاکید کرد که نبرد فکری سخت‌تر و پیچیده‌تر از نبرد نظامی است و باید با ایجاد یک بسیج فکری به مبارزه با این ایدئولوژی داعشی پرداخت.

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق پیش از این اعلام کرده بود که سخنرانان و علمای دینی نقش اساسی در مبارزه با تفکر افراطی و تکفیری بر عهده دارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر