بازدید 4358

پایان "گروگانگیری" در نهاوند

کد خبر: ۷۱۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 29 July 2017
رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه گفت: عامل گروگان گیری در شهرستان نهاوند، طی عملیات غافلگیرانه این پلیس دستگیر و فرد ربوده شده نیز آزاد شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد رستمی، عنوان کرد: در پی ارجاع یک فقره نیابت قضائی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند و در راستای اجرای دستور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه مبنی بر ربایش خانمی جوان و انتقال وی به استان کرمانشاه، با توجه به حساسیت موضوع مراتب شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و اخذ اظهارات خانواده فرد ربوده شده، آدرس متهم و خودرویی که به وسیله آن آدم ربایی صورت گرفته بود، در یک از شهرک‌های کرمانشاه شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در همین راستا ضمن هماهنگی با دستگاه قضائی و تشکیل تیم‌های عملیاتی، کارکنان پلیس امنیت عمومی قصد ورود به مخفیگاه متهم را داشتند که در بدو ورود مشخص شد متهم در حال ضرب و شتم فرد ربوده شده است و این اتفاق موجب تجمع همسایگان در مقابل درب منزل شده بود.

رستمی تصریح کرد: عوامل انتظامی با دعوت همسایگان به آرامش و متفرق کردن آنها، در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه وارد منزل متهم شدند، اما وی به محض مشاهده پلیس اقدام به قدرت نمایی و درگیری با مأموران کرد، لذا با درایت و عکس العمل به موقع تیم عملیاتی، متهم دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه از مخفیگاه گروگان گیر یک عدد افشانه دفاع شخصی غیرمجاز، سلاح سرد و تلفن همراه فرد ربوده شده کشف و خودروی وی نیز توقیف شد، اظهار کرد: متهم و فرد ربوده شده به همراه اموال مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی منتقل شدند.

به گفته رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان، انگیزه و نحوه اجرای این گروگان گیری توسط مراجع قضائی در دست بررسی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار