بازدید 3799

تاکید بر پایبندی به گفتمان مورد اقبال مردم در انتخابات

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به تشریح جزئیات جلسه این فراکسیون پرداخت.
کد خبر: ۷۱۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 29 July 2017
بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نشست مجمع عمومی فراکسیون امید جهت بررسی شرایط تشکیل کابینه دوازدهم، اظهار داشت: در این جلسه، کمیته تعامل در خصوص کابینه دولت دوازدهم گزارش خود را ارائه کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علاوه بر ارائه گزارش کمیته تعامل، اعضای فراکسیون امید نظرات خود را در خصوص کابینه دوازدهم مطرح کردند و با توجه به اینکه اعضای فراکسیون امید در جریان انتخابات ریاست جمهوری به صورت یکپارچه از رئیس جمهوری روحانی حمایت کردند، خواستار پایبندی به شعارها و مطالبه‌های مطرح شده در جریان انتخابات شدند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعضای مختلف فراکسیون در این جلسه اظهار نظر کردند، گفت: جمع‌بندی کلی فراکسیون امید این است که ما هم حامی و پشتیبان آقای روحانی خواهیم بود و هم از ۲۴ میلیون رای گفتمانی که ازسوی مردم داده شد، پاسداری خواهیم کرد و معتقدیم باید از خواست مردمی که به گفتمان، شعار‌ها و وعده‌های انتخاباتی آقای روحانی رای دادند، تبعیت کنیم.

پارسایی متذکر شد: رئیس جمهور روحانی نیز اعلام کرد برخی از وزرا آن‌چنان که باید از عملکرد دولت حمایت نکرده و به قول معروف پاشنه را بالا نکشیدند، اقداماتی ازسوی کمیته تعامل تشکیل کابینه در فراکسیون امید انجام شد و همچنین از اعضای فراکسیون درباره عملکرد وزرای دولت نظرخواهی به عمل آمد.

نماینده مردم شیراز با بیان اینکه نمایندگان بنابر وظیفه ذاتی خود به عنوان ناظر دستگاه اجرایی موظف به اظهارنظر در این زمینه هستند، ادامه داد: مقرر شد تا پس از انجام جمع‌بندی‌های لازم در فراکسیون و دریافت نظرات نهایی همه اعضای فراکسیون، به یک نتیجه‌گیری نهایی درباره نحوه اعطای رای اعتماد به کابینه دوازدهم برسیم و فراکسیون نیز قطعاً به این نتیجه‌گیری نهایی پایبند خواهد بود.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازم است نظراتی که در جلسه مجمع عمومی امروز مطرح شد نیز مورد بررسی و جمع‌بندی قرار گیرد، اظهار داشت: طی روزهای آینده پس از بررسی این موارد، به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید که این جمع‌بندی میثاق فراکسیون امید در مورد چگونگی برخورد با موضوع تشکیل کابینه خواهد بود.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه این جمع‌بندی به عنوان میثاق نهایی فراکسیون امید به دولت و اعضای فراکسیون اعلام خواهد شد و مبنای عملکرد ما قرار خواهد گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان