بازدید 4184

تشریح دلایل افزایش قیمت دلار

کد خبر: ۷۱۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 29 July 2017
سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره افزایش قیمت ارز در بازار گفت:معمولا قیمت ارز در کشور متاثر از عوامل روانی و اقتصادی است که بازار عرضه و تقاضا ارز را در بازار متاثر می کند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:با توجه به سفر حجاج جمهوری اسلامی در روزهای آتی، تقاضا در بازار ارز تحت تاثیر قرار می گیرد و بدیهی است افزایش تقاضا روی رشد قیمت ارزی مانند دلار تاثیرگذار است.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:علاوه بر عواملی مانند تقاضای ارز از سوی حجاج و زائران عتبات عالیات، بازار ارز بصورت جزئی و در مدت چند روز بصورت کاذب و روانی تحت تاثیر عهدشکنی آمریکایی ها در اجرای برجام قرار می گیرد.

وی افزود:آمریکایی ها در اجرای برجام بدعهدی داشته اند و در زمینه راه اندازی مبادلات بانکی بین المللی بصورت مطلوب  کارشکنی می کنند.

موسوی لارگانی در ادامه گفت  وگوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت افزود:با وجود توافقنامه برجام، رونقی که فعالان اقتصادی انتظار داشتند در اقتصاد کشور ایجاد نشده، بنابراین نمی توان عنوان کرد رونق در اقتصاد در افزایش قیمت ارز تاثیر جدی داشته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:با توجه به ثبات نسبی در کسب درآمدهای کشور،  پیش بینی می شود بازار ارز بانوسانات شدید روبرو نشود و ثبات نسبی در بازار ارز با مشکل چندانی روبرو نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل