بازدید 2745
۱

خبر خوش مالیاتی برای استقلال و پرسپولیس

رئیس فدراسیون فوتبال امروز در نشستی مشترک به همراه مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با رئیس سازمان مالیاتی کشور، شرکت کرد.
کد خبر: ۷۱۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 29 July 2017

به گزارش تابناک ورزشی، پس از اینکه اعلام شد 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به دلیل مشکلات مالیاتی فراوان با چالش‌های فراوانی روبرو خواهند شد، مهدی تاج نشستی را با تقوی‌نژاد رئیس سازمان امور مالیاتی کشور ترتیب داد تا مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این جلسه نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

در نشست ظهر امروز افتخاری و طاهری صحبت‌های خود را در حضور مدیران ارشد سازمان امور مالیاتی کشور،‌مطرح کرده و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدند که آنها یک سال برای تسویه بدهی‌های مالیاتی فرصت داشته باشند. ضمن آنکه در نشست امروز مقرر شد تخفیف چشمگیری بابت بدهی مالیاتی دو باشگاه به سرخابی‌ها صورت بگیرد و در هر دو باشگاه ستادی برای نحوه پرداخت بدهی‌های مالیاتی تشکیل شود. این خبر می‌تواند خبری خوش برای مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باشد که با فراغ بال بدهی‌های دو باشگاه را تسویه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام
آقا چه خبر خوشی!!!!!! بابا من یکی از طرفدارای دو آتیشه فوتبالم ولی وقتی از حقوق کارمند و کارگر واریز نشده مالیات کم میکنن به چه حقی این سازمان از حق مردم میگذره و مالیات آقایون میلیاردر رو می بخشه؟؟؟؟؟ بابا به خدا اگر این تیما منحل بشن و از خاکسترشون یه تیمای دیگه ولی با اصول علمی ایجاد بشن قول میدم 5 سال دیگه قهرمان آسیا میشن، من یکی به سهم خودم راضی نیستم از این بذل و بخشش از بیت المال
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر