بازدید 12036
۱

بهترین هتل های شهر مشهد

کد خبر: ۷۱۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 29 July 2017
با نزدیک شدن به  اواسط فصل گرما بسیاری از خانواده در این ماه قصد سفر به شهرهای مختلف را دارند، زیرا تابستان برای بسیاری از خانواده ها زمان و فرصت بسیار خوبی است تا بتوانند درتعطیلات مدارس فرزندان خود به استراحت و تفریح بپردازند.مشهد یکی از مهم ترین شهر های توریست پذیر ایران است و می توان گفت براساس آمار هر ساله این شهر اولین یا دومین شهر از نظر تعداد سفر در کشور را دارا می باشد، بسیاری از مردم مسلمان جهان مشهد را به عنوان یک مقصد سیاحتی- زیارتی انتخاب می کنند، مردم ایران هم سعی می کنند حداقل سالی یک بار برای زیارت و عوض شدن حال و هوایشان به مشهد سر بزنند اما از آنجا که تابستان قشر زیادی از مردم و همچنین مدرسه ها و دانشگاه ها تعطیل است. در طول تابستان این مقصد توریستی از همیشه شلوغ تر می شود و شهر مشهد از هر نظر حال و هوای بسیار معنوی دارد.
 
بهترین هتل های شهر مشهد

مشهد هتل های بسیار خوب با استانداردهای بسیار زیادی برای اسکان دادن مسافران و مهمانان امام رضا (ع) دارد. این هتل ها از پنج ستاره و هتل های لوکس و گران قیمت  تا هتل هایی با ستاره های کمتر و به نسبت قیمت های ارزان تر و مناسب تر وجود دارد در این مقاله به معرفی برخی از هتلهای مشهد که برای اقامت تابستانی بسیار مناسب هستند، خواهیم پرداخت، اگر می خواهید چند روزی از تابستان خود را همراه با اقامت در متفاوت‌ترین هتل های مشهد بگذرانید، با ماهمراه باشید.
 
هتل قصر طلایی مشهد
 
می توان به جرات گفت هتل قصر طلایی مشهد  یکی از معروف ترین و بهترین هتل های این شهر و حتی ایران است. این هتل پنج ستاره یک هتل لوکس محسوب می شود که از امکانات بسیار خوبی  برخوردار است. امکاناتی که همگی مطابق با استاندارد های بین المللی هتل های پنج ستاره هستند. جالب است بدانید این هتل توسط پدر هتل داری ایران حاج محمود سبزواری تاسیس شده است. این هتل به داشتن اتاق های لوکس و مدرن مشهور است که بهترین امکانات را در اختیار مهمانانش قرار می دهد. شما می توانید در گرمای تابستان با خیال راحت از تهویه مطبوع و مناسب این هتل استفاده کنید و خیالتان راحت باشد که بهترین سیستم سرمایشی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. فضای این هتل بسیار زیبا و رویایی است.

بهترین هتل های شهر مشهد 
 
هتل درویشی مشهد
 
هتل درویشی مشهد نیز یکی از هتل های بسیار خوب و مطرح شهر مشهد است. این هتل زیبای پنج ستاره در نزدیکی حرم مطرح امام رضا قرار دارد و این یک امتیاز بزرگ است چرا که شما در گرمای تاستان وقتی دل از سیستم سرمایشی اتاقتان در هتل درویشی می کنید تنها با طی کردن چند دقیقه می توانید خودتان را به حرم امام رضا برسانید. از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره و لوکس می توان به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، رستوران، کافی شاپ، وسایل بهداشتی مناسب و… اشاره کرد.
 
این هتل پنج ستاره تنها با 4 کیلومتر فاصله از حرم واقع شده به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان ده دقیقه با پای پیاده طی کرد. ساختمان این هتل از بدو شروع با طراحی و پلان هتلی در بیست و پنج طبقه ساخته شده است و ترانسفر رایگان از فرودگاه به هتل با مینی بوس های عمومی هتل انجام خواهد شد.
 
بهترین هتل های شهر مشهد 
 

 
هتل رضویه مشهد
 
هتل رضوی یک هتل سه ستاره است که امکانات بسیار مناسبی دارد، این هتل نسبت به دو هتل قبلی و همچنین نسبت به امکاناتش قیمت بسیار مناسبی دارد و مناسب برای کسانی است که  می خواهند ارزان سفر کنند اما اقامتگاهی استاندارد داشته باشند. هتل رضویه جنب بازار امام رضا قرار دارد، به بازار، مرکز شهر و از همه مهم تر به حرم امام رضا(ع(  نزدیک است و شما می توانید در سفر تابستانی خود بدون اینکه زیاد در گرمای تابستان پیاده روی کنید به تمام مکان هایی که می خواهید دسترسی داشته باشید.
 
بهترین هتل های شهر مشهد
 
نکته مهم و قابل توجه در خصوص این هتل ها تخفیف هایی است که در تابستان برای مهمانان امام رضا در نظر می گیرند. شما می توانید با مراجعه به سایت هر کدام از این هتل ها از میزان و چگونگی تخفیف های تابستانی آنها آگاه شوید. و به راحتی برای رزرو هتل خود اقدام کنید. یکی از بهترین این سایت ها که می توانید به آن مراجعه کنید و از خدمات طلایی آن استفاده کنید سفرمی می باشد که انتخاب بسیار زیادی را برای شما به ارمغان می آورد. این کار باعث می شود تا بتوانید زمان و فرصت بسیار خوبی را که باید برای برنامه ریزی صرف کنید ذخیره کرد و تنها از بودن در کنار خانواده خود لذت ببرید.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
من سه روز و سه شب هتل قصر طلایی بودم بسیار هتل جذاب و رویایی هست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر