بازدید 2947

بوناچیچ:خوشحالیم وتحقیرنشدیم!بازیکنانم مقصرند

کد خبر: ۷۱۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶ 28 July 2017
سرمربی کروات و عصبی تیم گسترش فولاد تبریز بعد از تحقیر دربازی نخست لیگ هفدهم، همه تقصیرها را گردن بازیکنانش انداخت و گفت: بازیکنانم بعد از دقیقه ۱۰ آن چیزی که می‌خواستیم را انجام ندادند.

به گزارش تابناک ورزشی، لوکا بوناچیچ پس از شکست ستگین و تحقیرآمیز چهار بر یک گسترش فولاد مقابل پارس جنوبی جم، گفت: قبل از هر چیز باید به تیم پارس جنوبی تبریک بگویم. فوتبال سرعتی را به نمایش گذاشتند و مستحق این برد بودند.  در ابتدا جلو افتادیم اما بازیکنانم بعد از دقیقه 10 آن چیزی که می‌خواستیم را انجام ندادند. امشب، شب ما نبود و حتی می‌توانیم خوشحال باشیم که بازی با نتیجه 4 بر یک تمام شد.

سرمربی گسترش فولاد درباره استفاده از جوانان و اینکه این شکست تحقیرآمیز حاصل استفاده از همین جوانان بوده ؟ تصریح کرد: چلسی و تیم‌های بزرگ دنیا هم 4 بر یک شکست می‌خورند؛ چرا باید این باخت تحقیرآمیز باشد؟ اصلاً این صحبت را قبول ندارم؛ البته تماشاگران حق دارند چنین فکری کنند، ما به جوانان در این بازی میدان دادیم اما در خط دفاعی عملکرد ضعیفی داشتند.

لوکا ادامه داد: زمانی که در نیمه دوم بازیکن ما اخراج شد تیم ما از هم پاشید. نمی‌توانم حرف شما را در خصوص تحقیر شدن تأئید کنم، این حرف شماست. من بازیکنان جوانی را در زمین گذاشتم و نشان دادم می‌شود به آنها اطمینان کرد. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و سعی کردیم با ریسک بالا نتیجه را جبران کنیم اما امشب، شب بچه‌های ما نبود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه گسترش از جناح مسعود ابراهیم‌زاده ضربات زیادی دریافت کرد، گفت: این بازیکن مصدوم است و این اتفاقات هم ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. باید به او کمک کنیم تا به شرایط خوبش برگردد اما قبول دارم که از سمت چپ ضربه خوردیم. اشتباهات تیمی ما در جناحین بود. فخرالدینی و ابراهیم‌زاده با تجربه هستند ولی امروز یک توپ هم نگرفتند. به نظرم این نتیجه به دلیل همین اشتباهات رقم خورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار