بازدید 2765

کشته‌شدن یک‌پلیس و دستگیری 159 نفر در ونزوئلا

خبرگزاری فرانسه روز جمعه اعلام کرد که در جریان تظاهرات ضددولتی در کاراکاس پایتخت ونزوئلا یک افسر پلیس کشته شد.
کد خبر: ۷۱۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵ 28 July 2017
خبرگزاری فرانسه روز جمعه اعلام کرد که در جریان تظاهرات ضددولتی در کاراکاس پایتخت ونزوئلا یک افسر پلیس کشته شد.

به گزارش ایرنا به نقل از فرانس پرس؛ دادستانی کل ونزوئلا اعلام کرد که در تظاهرات دو روزه علیه نیکلاس مادورو رئیس جمهوری این کشور که از روز پنجشنبه در سراسر این کشور آغاز شد، یک افسر پلیس جان خود را از دست داد.

دادستان کل ونزوئلا در این باره گفت:تظاهرکنندکان شهر 'اجیدو' دیروز در درگیری با پلیس، یک تن از آنها را با ضرب گلوله مجروح کردند که شدت جراحت سبب شد این پلیس امروز در بیمارستان جان خود را از دست بدهد.

وی آمار نهایی قربانیان تظاهرات ضد دولتی 4 ماه گذشته در ونزوئلا را با افزودن مورد اخیر 113 نفر اعلام کرد و افزود: تظاهرات دیروز و امروز در ادامه اعتصاب عمومی‌ 48 ساعته ای است که مخالفان برای برپایی آن به عنوان 'تسخیر کارکاس' فراخوان داده بودند.

به گزارش ایرنا، در اعتصاب مخالفان دولت واقع در ایالت 'مریدا' در شمال غربی ونزوئلا یک مرد 30 ساله در جریان درگیری با گارد ملی‌ بولیواری به ضرب گلوله کشته شد.

این در حالی‌ است که روزنامه ونزوئلایی 'ال ناسیونال' نوشت که علاوه بر این فرد، یک تظاهرکننده دیگر در همین ایالت اما در شهر 'تیموتس' کشته شده است.

دادستانی ونزوئلا ازکشته شدن یک نوجوان 16 ساله در شهر 'پتاره' در شمال ونزوئلا خبر داد که وی نیز در جریان تجمع های اعتراضی مورد اصابت گلوله نیروهای امنیتی قرار گرفت.

همچنین بر اساس اعلام سازمان انجمن جنایی ونزوئلا (سازمان غیر دولتی کمک به قربانیان نقض حقوق بشر )، در نخستین روز اعتصاب عمومی‌ که روز چهارشنبه به وقت محلی برگزار شد، 159 تن بازداشت شدند که 100تن فقط در ایالت 'زولیا' در شمال غربی این کشور دستگیر شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر