بازدید 3665
خبر

رادیویونان:مهاجم ایرانی به ناتینگهام انگلیس می رود

امروز رادیو ورزش یونان از پیشنهاد باشگاه ناتینگهام انگلیس که انصاری فرد خبر داد و عنوان کرد این تیم باسابقه انگلیسی به دنبال انتقال قرضی ستاره ایرانی است.
کد خبر: ۷۱۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 28 July 2017
هر چند باشگاه المپیاکوس خبر جدایی بازیکن ایرانی خود را تکذیب کرد ولی به نظر می رسد ناتینگهام فارست به جذب این بازیکن مصر است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از گاتزتای یونان، در حالی که کمتر از یک سال تا شروع جام جهانی روسیه باقی مانده است، کریم انصاری فرد نگران تیم آینده خود است و می خواهد با حضور در یک تیم اروپایی، رضایت کی روش را برای حضور در ترکیب اصلی ایران به دست بیاورد.

چندی پیش اخباری از جدایی کریم انصاری فرد از این تیم یونانی به گوش رسید و عنوان شد که سرمربی آلبانیایی المپیاکوس تمایلی به ماندن بازیکن ایرانی ندارد که باشگاه قهرمان یونان این اخبار را تکذیب کرد و اعلام کرد انصاری فرد در یونان باقی می ماند.در این بین امروز رادیو ورزش یونان از پیشنهاد باشگاه ناتینگهام انگلیس که انصاری فرد خبر داد و عنوان کرد این تیم باسابقه انگلیسی به دنبال انتقال قرضی ستاره ایرانی است.

به نظر می رسد با توجه به اهمیت یک سال باقی مانده برای انصاری فرد، این بازیکن به پیشنهادات رسیده به خود برای جدایی از المپیاکوس فکر کند. انصاری فرد در نیم فصل سال قبل از پانیونیوس جدا شد و به تیم صدرنشین فوتبال یونان یعنی المپیاکوس رفت و توانست در پایان فصل قهرمانی را با این تیم به دست بیاورد تا جزو معدود بازیکنان ایرانی باشد که قهرمانی در یک لیگ داخلی در فوتبال اروپا را با تیم خود به دست آورده باشد.

مهاجم ایرانی به ناتینگهام انگلیس می رود؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار