بازدید 4391

حرفهای رونالدو درباره زندگی شخصی اش

کد خبر: ۷۱۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲ 29 July 2017
ستاره پرتغالی رئال مادرید از سخت گیریهای خاص خود در تربیت فرزندانش سخن به میان آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان به شمار می آید. او با پیراهن رئال مادرید رکوردهای زیادی را به نام خود به ثبت رسانده است.
این بازیکن پرتغالی در گفت و گویی که با  Tencent Sports داشت درباره زندگی شخصی خود سخنان جالبی را بر زبان آورد و گفت: من زمانی که 12 سال سن داشتم خانواده ام را ترک کردم. آن روز سخت ترین روز زندگی ام بود. مادرم و خواهرم عینک زده بودند اما وقتی هواپیما بلند شد اشک های آنها را دیدم و نتوانستم خودم را کنترل کنم.

او ادامه داد: می خواهم به فرزندم جونیور یاد بدهم که هیچ چیزی در زندگی به راحتی به دست نمی آید و باید برای رسیدن به آسایش و موفقیت تلاش کند. یادگیری بهترین هدیه ای است که می خواهم به او بدهم. یک بار او از من خواست تا یک موبایل برایش بخرم تا به راحتی بتواند با من تماس گیرد اما پاسخ من منفی بود و به او گفتم که باید از طریق مادر بزرگش با من تماس گیرد. می خواهم که دو برادر دیگر او هم اینگونه تربیت شوند.
رونالدو در پایان سخنان خود گفت: قهرمانی در جام ملت های اروپا 2016 یک رویداد خاص برای من بود و بعد از بالا بردن جام گریه کردم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار