بازدید 2523

فروش و دود سیگار درآزادی/قانون شکنی در شروع لیگ

هرچند محدودیت های مختلفی توسط نیروی انتظامی ایجاد شده بود اما برخی دست فروشان در ورزشگاه آزادی به صورت مخفیانه به مشتریانی که متقاضی خرید سیگار بودند، سیگار می فروختند
کد خبر: ۷۱۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ 28 July 2017
علی رغم مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال و اعلام سازمان لیگ مبنی بر ممنوعیت استعمال دخانیات در تمامی ورزشگاه های محل برگزاری لیگ برتر فوتبال ایران، شب گذشته و در هفته اول لیگ شاهد فروش و استعمال دخانیات در سکوهای ورزشگاه آزادی حین دیدار پرسپولیس و فولاد علی رغم محدودیت های ایجاد شده بودیم.

به گزارش تابناک ورزشی، درجلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فدراسیون ممنوعیت استعمال دخانیات در تمام استادیوم‌های محل برگزاری مسابقات لیگ برتر به تصویب رسید تا در فصل جدید این رقابت‌های فوتبال ایران این مصوبه به اجرا دربیاید. پس از این مصوبه 31 تیر ماه سال جاری بود که سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد از این به بعد استعمال دخانیات در ورزشگاه ها ممنوع است.

فروش و دود سیگار درآزادی/قانون شکنی در شروع لیگ

بر اساس این مصوبه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، سیگار نیز جزو اقلام ممنوعه محسوب شده و تماشاگران نباید ‏با سیگار وارد ورزشگاه شوند و یا در ورزشگاه به استعمال دخانیات بپردازند.اما نکته قابل تامل اینکه در دیدار روز گذشته تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران که در ورزشگاه آزادی برگزار شد شاهد تعداد بسیاری از تماشاگران بودیم که با خود سیگار به همراه داشتند و در سکوهای ورزشگاه مشغول به استعمال دخانیات بودند.

در این بین هرچند محدودیت های مختلفی توسط نیروی انتظامی ایجاد شده بود اما برخی دست فروشان در ورزشگاه آزادی به صورت مخفیانه به مشتریانی که متقاضی خرید سیگار بودند، سیگار می فروختند تا شاهد نقض صریح قانونی باشیم که باید در هفته اول لیگ بیش از هر زمان دیگری در مورد آن جدیت به خرج داده می شد.

مسئله دیگری که باید به آن اشاره کرد وارد کردن سیگار توسط بسیاری از تماشاگران به درون ورزشگاه بود، هرچند بازدید بدنی توسط نیروی انتظامی هنگام ورود به ورزشگاه انجام می شد و از ورود سیگار بسیاری از هواداران هنگام ورود به ورزشگاه جلوگیری به عمل آمد اما بسیاری دیگر از افرادی که به ورزشگاه آمدند نیز توانستند این مواد ممنوعه را به خود به سکوهای ورزشگاه آزادی برسانند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار