بازدید 2749
گزارش

بویری حاضرنشد،عبدولی بی دردسرمسافر پاریس شد

در حالیکه عبدولی و بویری قرار بود فینال وزن ۷۵ کیلو را برگزار کنند تا هر کس که به دو پیروزی از ۳ مبارزه برسد صاحب دوینده تیم ملی شود، پیام بویری بنا بدلایل نامعلوم از انجام مبارزه خودداری کرد
کد خبر: ۷۱۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 28 July 2017
پس از خودداری شایان عفیفی از کشتی مقابل سعید عبدولی، پیام بویری نیز در دیدار فینال حاضر نشد مقابل عبدولی کشتی بگیرد تا این فرنگی کار به آسانی صاحب دوبنده تیم ملی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید عبدولی دارنده مدال برنز المپیک با کسب اولین پیروزی مقابل پژمان پشتام مقابل شایان عفیفی به روی تشک رفت اما عفیفی پس از ۴۰ ثانیه مبارزه اعلام کرد، بدلیل مصدومیت نمی تواند به مبارزه ادامه بدهد تا عبدولی به فینال انتخابی تیم ملی در وزن ۷۵ کیلوگرم برسد.

در حالیکه عبدولی و بویری قرار بود دیدار فینال وزن ۷۵ کیلوگرم را برگزار کنند تا هر کشتی گیری که به دو پیروزی از ۳ مبارزه برسد صاحب دوینده تیم ملی در مسابقات جهانی پاریس شود، پیام بویری به روی تشک آمد و بنا بدلایل نامعلوم از انجام مبارزه خودداری کرد تا دست عبدولی به عنوان فرد پیروز بالا برود و بدون کمترین دردسر صاحب دوبنده تیم ملی شود. بویری چندی پیش در جریان انتخابی تیم ملی و در حالیکه عبدولی بدلیل مصدومیت غایب بود عنوان نخست را بدست آورده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی