بازدید 21143

درخواست عجیب متهم ردیف اول از خانواده «بنیتا»

متهم پرونده مرگ بنیتا از خانواده دختر بچه خواست تا از حق خود نگذرند!
کد خبر: ۷۱۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 28 July 2017
با حضور ۲ متهم سرقت خودرو و قتل بنیتای ۸ ماهه، صحنه این جنایت در محل وقوع حادثه بازسازی شد.

به گزارش فارس، صبح امروز بازسازی صحنه ربایش منجر به مرگ بنیتای 8 ماهه و سرقت خودرو با حضور عوامل نیروی انتظامی از جمله سردار محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، سرهنگ سیروس کتابعلی سرکلانتر ششم و جمعی از مردم محله برگزار شد. با حضور 2 متهم صحنه این جنایت و نحوه ربودن خودرو و همین‌طور بنیتای 8 ماهه بازسازی شد.

در ادامه پدر بنیتا نحوه ربودن دخترش را برای پلیس توضیح داد و از دستگاه قضایی اشد مجازات را برای این 2 متهم داشت.

متهم ردیف اول این سرقت نیز در گفت‌وگوی کوتاهی که با پدربزرگ بنیتا داشت، گفت: رضایت ندهید. خودم 2 تا بچه کوچک دارم و متوجه نشدم چه شده است.

پدر بزرگ بنیتا نیز به این متهم گفت: قطعاً از حق خود نخواهیم گذشت و اینکه داغ بزرگی بر دل ما گذاشتی و فقط با اعدام تو این داغ پاک می‌‌شود.

به گزارش فارس، در بازسای صحنه جرم اهالی محله به متهمان ناسزا گفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۷
جرم انها هرچی باشه اعدام نیست. چون حتی قتل هم شناخته بشه قتل غیر عمد هست.
دیوانه تمام عیار. اونقدر مواد کشیده مغزش داغون شده فکر کرده اعدام و کشته شدن و البته کشتن یه جور بازیه. اینها فوری باید اعدام بشوند یا تو یه جزیره ای دوردست تا ابد زندانی باشند چون مطمینن اگه یه لحظه اینها به جامعه راه پیدا بکنند با این کله خرابشون معلوم نیست چه کارهایی بکنند.
اینکه افکار عمومی به زجرکش کردن و تکه تکه کردن و.... قاتل فکر میکند و در اوج خشم و خروش همه اصول ابتدایی انسانی و حقوق اساسی بشر را نادیده میگیرد. میتوان نتیجه گرفت که خشونت متاسفانه در جامعه نهادینه شده و قبح و زشتی خود را از دست داده است. اگر دل مردمی که از زندگی و رفاه و آرامش نسبی برخوردارند اینچنین بی رحم و سخت و انتقامگیر و خونریز است چرا باید از معتادی گرسنه و بیکار و بیمار و مستاصل و بی پناه انتظار داشته باشیم به فکر آسایش و زندگی دیگران باشد و برای سیر کردن شکم خود و انتقام گرفتن از جامعه ای که مستقیم و یا غیر مستقیم مسئول بدبختی و بیچارگی اوست دست به خشونت و آدم کشی نزند؟؟!! آیا مشکلات جامعه و زمینه و بستری که منجر به این جنایات فجیع میشود با اعدام و زجرکش کردن و.... پایان خواهد یافت؟! آیا چرخه معیوب و بازتولید تحقیر و خشونت در جامعه منجر به پایان خشونت و اصلاح جامعه خواهد شد؟؟!! یا خلافکاران را در مقابل جامعه ای خشن و بیرحم و بی پاسخگو، جری تر و خشن تر خواهد ساخت و منجر به گسترش هر چه بیشتر خشونت و قتل و جنایت خواهد گردید؟؟!! آیا در هزاره سوم میلادی هنوز وقت آن نرسیده است که به جای حل ریشه ای و بنیادی معضلات جامعه به پاک کردن صورت مسائل اکتفا نکنیم و دیگر حکم قاتلین را به نظر اقوام مقتول واگذار نکنیم و انتقام و انتقام کشی را راه حل قلمداد نکنیم و با استفاده از تجربیات سایر ملل کمی ژرف اندیش باشیم؟؟
با اینکه بچه هاش بیگناه هستند ولی اگر من بودم همون بلایی که سر بچه های مردم اورد جلو چشمش سر به بچه هاش می اوردم .تا بفهمد چه دردی داره .ودست پاهایشو از ریشه قطع کنید تا درس عبرتی باشد .وازادش کنید .تا زجر کش شود
قوانین باید شدید تر بشن. چاقو کش باید اعدام بشه، دزد ماشین باید اعدام بشه، رشوه گیر باید اعدام بشه، دوچرخه دزد باید اعدام بشه، کیف قاپ باید اعدام بشه، جیب بر باید اعدام شه، اختلاس گر باید اعدام بشه،
اگر قانون، این جور که گفتم بشه، فکرشو بکنین کشور چقدر غرق در آرامش و امنیت میشه
این ها همه معلول است باید فکر علت بود.حیوانات به بعضی از ما باصطلاع دوپاها شرف و برتری دارند.
برخی مواد فروشان ازادانه در همه جا فعالیت دارند که موضوع برخورد جددی اطلاعات و انتظامی را بودار کرده چون تهیه مواد و مشروب طی 2 ساعت امکانپذیر است و ایا این مراجع فقط افراد خاص را مجوز داده اند که توزیع کنند یا فقط جریمه میکنند و کسب درامد میکنند؟
با ،باز سازی صنحه ،جرم ،یقینن دو بار کسی که مظلوم واقع شده ،درد میکشد ،که عامل دوم ،مجریان قانون است ،که عذابی که به افراد خانواده قربانی وارد میشود کمتر از عذاب ،اولیه نیست ،چرا؟ مگر قضات ،دادگستری ،علم حقوق ،وعلم جرم شناسی ندارند؟ وقتی مجرم ،به جرم خود اعتراف کرده ،چرا قضات ،پرونده را کش میدهند ،؟ تطویل ،صدور حکم ،ومجازات مجرم ،باعث افسردگی ،ونا امیدی در جامعه ،وخانوادهٔ مقتول میگردد ،؟ قاضی باید سریع ،ومحکم ،مجازات اینگونه مجرمان را عملی کند ،قصاص ،یعنی ونها به همان وضعیت ،وبه همان صورت ،باید بمیرند ،دست ،وپا بسته ،تشنه ،وگرسنه ،در یک پراید دربسته ،وبدون روزنهٔ هواه ،تا همان عذاب را ببینند ،، ،همین
نگویید مردم به متهمان «ناسزا» گفتند. هر چه به این آشغالها گفته شود، سزا ست نه ناسزا.
«رضایت ندهید. خودم 2 تا بچه کوچک دارم و متوجه نشدم چه شده است».
شما چیزی از این جمله فهمیدید؟!
خودشوبه موش مردگی زده تاشایدکسی بهش ترحم کنه
باید به اینا هم تفاضل دیه داد؟
قطعا متهمین پس از اینکه متوجه حضور بچه شدند، نمی خواستن به بچه آسیبی برسه
اما اینقد رشعور نداشتن که بدانند چکار کنند
همین که ماشین را گذاشتند و رفتند نشان میده نمی خواستن بچه آسیب ببینه اما راهشو بلد نبودن فکر کردن مایشن پیدا میشه. یا نمی دانستن حداقل می تواند بچه را کنار یک پاسگاهی ، نیروی انتظامی و... بذارن

مامورین ما هم اینقدر پر تلاش بودن که نتونستن یک ماشین ربوده شده رااز روی پلاکش پیدا کنند.

چرا اینقدر طول کشیده تا این ماشین پیدا بشه
حالا کافی بود یکی از یک چراغ قرمزی جایی رد بشه، عکسش فردا دم در خونه اش بود
چرا بچه های خودتو تو ماشین زندانی نکردی ؟ پس خوب هم متوجه کارات بودی
با اعدام هیچ چیزی تغییر نمیکنه فقط دو تا بچه ی دیگه یتیم میشن. هیچوقت هیچ خونی با خون پاک نشده
ناسزا کافی نیست .....کاش قدری به مردم اجازه می دادند تا دست نوازش بر سر متهمان می کشیدند
اعدام؟ چرا اعدام، این کار خیلی بدیه.
باید قصاصش کرد.

بگذارنش توی یه صندوق فلزی زیر آفتاب، تا از تشنگی و گرسنگی جون بده.
اینطوری، قصاص میشه.

والا اعدام با طناب دار، مثل جنایت میمونه تو این جرم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل