بازدید 9275
خبر

خریدخارجی پرسپولیس دوساله امضا کردورفت!+عکس

او همچنین به دیدار برانکو رفت و با توجه به سه بازی که باید برای باشگاه قبلی خود انجام بدهد، از او اجازه گرفت که سرمربی هم این اجازه را به او داد.
کد خبر: ۷۱۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 28 July 2017
بشار رسن بالاخزه با پرسپولیس قرارداد بست تا یکی از سهمیه های زیر23سال قرمزها را پرکند.

به گزارش تابناک ورزشی، بشار رسن مدافع عراقی که دیشب برای تماشای بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان به ورزشگاه آزادی رفته بود در ساختمان باشگاه حاضر شد و بلافاصله با سرخپوشان پایتخت قرارداد رسمی امضا کرد.تیم فوتبال پرسپولیس دیشب در ورزشگاه آزادی با 2 گل فولاد خوزستان را شکست داد و رسن عراقی هم شاهد این دیدار بود. بشار کاپیتان تیم ملی امید عراق و عضو تیم ملی این کشور است و در خط میانی بازی می کند. 

او همچنین به دیدار برانکو رفت و با توجه به سه بازی که باید برای باشگاه قبلی خود انجام بدهد، از او اجازه گرفت که سرمربی هم این اجازه را به او داد. با توجه به برنامه بازی‌ها که به ما ارایه شد، بشار رسن ده روز دیگر به تیم ملحق می‌شود.

ترکاشوند درباره آخرین وضعیت رسن به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: البته همانطور که قبل از این گفته بودیم ما با این بازیکن قرارداد داشتیم و اعلام آن هم بعد از حصول شرایط صورت گرفته بود. الان هم این قرارداد را به شکل رسمی درآوردیم و این بازیکن قرارداد دو ساله را امضا کرد که با پایان لیگ عراق آغاز می‌شود.

بشار رسن
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر