بازدید 3980

واکنش برانکوبه حذف پرسپولیس ازآسیا بدلیل بدهی

باشگاه پرسپولیس غیر از پرونده ژوزه که حکم آن صادر شده بدهی جاری دیگری در فیفا و CAS ندارد. ما از سال گذشته هشت میلیارد بدهی خود را پرداخت کردیم
کد خبر: ۷۱۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵ 26 July 2017
سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به اینکه امروز رسماً اعلام شد پرسپولیس و هشت تیم دیگر با توجه به بدهی خارجی اجازه استفاده از بازیکنان جدید خود را در هفته اول نخواهند داشت، عنوان کرد: من نمی‌توانم این سؤال را جواب بدهم، چون اطلاعی از باشگاه کسب نکردم. شاید در این خصوص مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس بهتر بتواند جواب بدهد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ برانکو در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاران گفت: این سؤالات، سؤالات فرضی است و من نمی‌توانم جواب آن را بدهم، اما اگر نتوانیم از بازیکنان خارجی خود استفاده کنیم دچار مشکل می‌شویم، ما در این فصل چهار پنج بازیکن جذب کردیم و امیدواریم بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در توضیح این مسئله خاطرنشان کرد: این بحث‌ها از مدت‌ها قبل مطرح شده و طبق آخرین صحبتی که آقای طاهری با تاج و ساکت انجام داده است باشگاه پرسپولیس غیر از پرونده ژوزه که حکم آن صادر شده بدهی جاری دیگری در فیفا و CAS ندارد. ما از سال گذشته هشت میلیارد بدهی خود را پرداخت کردیم و در حال حاضر بدهی جاری نداریم. سال گذشته خطر کسر امتیاز برای پرسپولیس وجود داشت، اما با حل کردن مشکلات پرونده‌ها از کسر شش امتیاز از پرسپولیس جلوگیری کردیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار