بازدید 5259

بقایی با تودیع وثیقه آزاد شد

کد خبر: ۷۱۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 26 July 2017
حمید بقایی با تودیع وثیقه از زندان آزاد شد.

به گزارش مهر، حمید بقایی پس از هفده روز بازداشت ظهر امروز با تودیع وثیقه آزاد شد. برخی از نزدیکان این فرد، وثیقه تامین شده را ۲۰ میلیارد اعلام کردند اما این در حالی است که علی اکبر جوانفکر از نزدیکان رئیس جمهور سابق روز هجدهم تیر ماه گفته بود: وی به دلیل عدم توانایی تأمین وثیقه ۵۰ میلیاردتومانی، بازداشت شده است.

دادسرای تهران هم روز نوزدهم تیر ماه در خصوص علت بازداشت این فرد،اعلام کرده بود: مشارالیه با عناوین اتهامات مالی توسط بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب تهران احضار، پس از ابلاغ قانونی و استنکاف از حضور در دادسرا، طبق مقررات قانونی جلب و توسط ضابطین قوه قضاییه به شعبه بازپرسی معرفی می­‌شود.

پس از حضور متهم در شعبه بازپرسی و تفهیم و اخذ دفاعیات از وی و بررسی محتویات پرونده، مشارالیه پس از صدور قرار تامین قانونی توسط بازپرس پرونده به لحاظ عجز از تودیع وثیقه به زندان معرفی شده است.

حجت الاسلام محسنی اژه ای  هم درخصوص صدور حکم جلب این فرد،اعلام کرد: ۲۴ اسفند این فرد احضار شده و مامور ابلاغ اعلام کرد در این تاریخ در آدرس اعلام شده متهم حضور نشد. قرار شده است از مانور ابلاغ تحقیقات لازم انجام شود.

سفارش غذای بقایی به حساب وزارت اطلاعات

وی گفت: گاهی مامور ابلاغ مراجعه می کند و با وجود اینکه آدرس درست است اما می گویند فرد مورد نظر نیست.ایشان ۲ وکیل داشتند که همین ها کفیل وی شدند. البته به این فرد ارفاق شده است که وکلا کفیل شدند.

سخنگوی دستگاه قضا اظهار داشت: کفیل این فرد حاضر به امضای صورت جلسه نشده است. در مرحله ای هم این فرد احضار می شود اما نمی آید و بعد از این جلب می شود.

وی در واکنش به این ادعا که گفته شده اجازه تهیه غذا از بیرون به متهم داده نشده است، گفت: در زمانی که این فرد در اختیار وزارت اطلاعات بوده بارها به حساب وزارت غذا سفارش داده است. این فرد در سوئیتی بوده که یخچال و تلوزیون داشته است و از نور کافی برخودار بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی