بازدید 5159

مسیر حرکت بانک صادرات مثبت و امیدوارکننده است

کد خبر: ۷۱۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ 26 July 2017
​زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران به برنامه استراتژیک تدوین شده این بانک برای همگامی با بانکداری بین الملل و تبدیل شدن به برترین بانک کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، زراعتی مدیر عامل این بانک در بازدید از شعب استان گیلان شامل؛ رضوانشهر، لشت نشاء، دستک، چاف و بندرکیاشهر، با اشاره به اینکه بانک صادرات ایران بصورت هدفمند تلاش نموده است با شناسایی و اجرای استانداردهای بین المللی و حرفه ای در صنعت بانکداری به الگویی برجسته در بازار رقابتی بین بانکی تبدیل شود، افزود: البته از نظر شاخصهای موجود، هنوز تا هدفگذاریهای انجام شده فاصله زیادی داریم اما اطمینان داریم که مسیر حرکت بانک صادرات ایران کاملا مثبت و امیدوار کننده است.
 
وی ادامه داد: برنامه استراتژیک در بانک توسط متخصصان و کارکنان با تجربه تدوین و بزودی تحولات بزرگی را در سطح سازمان از نظرکیفیت خدمات، تنوع محصولات و شیوه های ارائه سرویسهای بانکی به مشتریان شاهد خواهیم بود.
 
مدیرعامل افزود: استاندارد سازی عملکردها، چابک سازی سازمان، ارائه خدمات به مشتریان متناسب با خواسته و انتظارات آنان و همچنین ارائه خدمات نوین مبتنی بر نرم افزار های تحت وب و گوشی های هوشمند از رئوس برنامه های استراتژیک بانک می باشند.
 
وی در این دیدارها با اشاره به لزوم همراهی کارکنان شعب اظهار داشت: تحقق اهداف بانک در گرو تلاش کارکنان صدیق و زحمتکش آن است و بر خود لازم می‌دانم که ضمن حضور در واحدهای صف به خصوص شعب دور از مرکز استان، از دغدغه‌ها و مسائل آن‌ها آگاه و از پیشنهادها و نظرهایشان در پیشبرد برنامه‌های بانک بهره‌مند شوم.
 
مدیرعامل بانک صادرات ایران مهمترین دارایی بانک را اعتماد مشتریان معرفی نمود و گفت: می بایست با ارائه خدمات با کیفیت و متنوع تلاش نمائیم به انتظارات مشتریان پاسخ داده و وفاداری آنان به بانک را افزایش دهیم.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل