بازدید 118878

پیش‌بینی «آزاده نامداری» از لو رفتن بی‌حجابی‌‌اش!

کد خبر: ۷۱۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 26 July 2017
حرمت‌هایی برای خانم چادری وجود دارد و من این حرمت‌ها را دوست داشتم و هر چه بزرگ‌تر شدم احساس کردم باید خدا را شکر کنم که در آن محیط مردانه‌ای که کار می‌کنم چادری هستم. «اصلا نمی‌شود آدم اعتقاد نداشته باشد و چادری هم بشود. تابلو می‌شود و لو می‌رود. من نمی‌فهمم چطور ممکن است یک آقایی مذهبی باشد و با خانم‌ها دست بدهد! می‌گویی من خیلی دیندارم و با خانم‌ها دست می‌دهی!»
 
 
 
به گزارش فردا، این جملات بخشی از مصاحبه مفصلی است که روزنامه وطن امروز با آزاده نامداری انجام داد و وی نه تنها در این مصاحبه عشق خود به چادر را بیان کرد بلکه گفت: خانواده‌ام چادری بودند، نمی‌توانم بگویم از روی احساسات چادری شدم، همه چادری بودند، من هم چادری شدم. در موقعیت‌هایی از اینکه چادری‌ام احساس خوشحالی می‌کردم. می‌گفتم: چقدر خوب! ببینید! اصلا نمی‌خواهم بگویم کسی که چادری نیست، قابل احترام نیست، اصلا منظورم این نیست. آدم‌ها به خاطر ویژگی‌های انسانی‌شان قابل احترام هستند اما واقعا این جمله را بارها به دوستانم گفته‌ام که حرمت‌هایی برای خانم چادری وجود دارد و من این حرمت‌ها را دوست داشتم و هر چه بزرگ‌تر شدم احساس کردم باید خدا را شکر کنم که در آن محیط مردانه‌ای که کار می‌کنم چادری هستم.
 
 
 
اما انتشار برخی تصاویر از آزاده نامداری باعث شد برخی از رسانه ها به رویکرد متناقض وی اعتراض کنند، مساله ای که به رغم بسیاری باعث می شد چادری های واقعی وجهه بدی پیدا کنند چرا که فردی که در یک مکان با چادر و در پشت دوربین بدون چادر حاضر می شود اصلا نمی تواند نمونه خوبی برای تبدیل شدن به نماد چادری ها باشد. خبرگزاری دانشجو مهر ماه سال 93 در مطلب تند و گزنده ای درباره آزاده نامداری و حاشیه های بی شمار او نوشته بود:
اولین تصاویری که از برنامه‌های نامداری به ذهن‌ها ماند اما آن چنان اتفاقات خوبی نبود. مثل آن باری که موضوع برنامه تفکیک جنسیتی بود و نامداری که صراحتاً از اختلاط دختر و پسر حمایت می‌کرد به خواجه سروی، معاون وقت وزیر علوم حتی اجازه نداد که با او مخالفت کند! یا برنامه‌هایی که در آن سراغ خانم راننده تریلی می رفت و می گفت او الگوی خوبی برای زنان مملکت است! یا مثلاً چند بار دیگر که رفتارهای زننده و بیش از خودمانی او برای همه عجیب بود.
 
 
 
حالا فرقی نمی‌کرد مهمان خانم باشد یا آقا یا حتی روحانی. آزاده آزاد بود و با همه صمیمی ‌می‌شد!اردیبهشت 92. و خبری که مثل بمب صدا کرد: آزاده نامداری و فرزاد حسنی ازدواج کردند. حالا ‌این دو تا، با ذوق و شوق توی مراسم مختلف ظاهر می‌شدند و برای هواداران‌شان دست تکان می‌دادند. حتی روی آنتن تلویزیون می‌آمدند و برای هم عاشقانه می‌سرودند و همه چیز گل و بلبل بود...!
 
آزاده خانم اما اصلا ‌این طور نبوده و نیست. اگرچه جلوی دوربین چادر روی سر دارد اما خودش به دست خودش عکسهایی منتشر می‌کند که نه تنها بدون چادر است. که حجابش هم محل بحث است. آرایش‌های غلیظ با رنگ‌های تند. آستینی که تا آرنج برهنه است. و تحیر آور‌ این که ‌این عکس‌ها را خود نامداری منتشر می‌کند. یک دختر چادری که چادری بودن جزو اوصاف اصلی او در نظر مردم است با آرایشی غلیظ و حجابی ناقص و بدون چادر حتی...کار به جایی می‌رسد که صدای هواداران خانم نامداری هم در می‌آید. کاربری به نام پریناز زیر عکس خانم می‌نویسد:‌ "این چادرت چی میگه آخه لاک که داری پاتم که جوراب نداره ول کن دیگه." کاربر دیگری به نام سارا کامنت می گذارد: "شما چرا چادر سر می کنید؟ ایناز دستاتون که همیشه بیرونه اون از پای بی جوراب. این از چادر روی شونه. خجالت نمی کشین؟"
 
 
 
اوضاع بدتر می‌شود! عکسهایی خانوادگی، بی حجاب یا کم حجاب، از خانواده‌ای که گفته شده همه چادری‌اند. دوباره یاد جمله خانم چادری می‌افتی: «چادر به من ارث رسیده. همه خانم‌های خانواده من چادری هستند. » عجب! کدام را باور کنیم؟ قسم حضرت عباس یا دم خروس؟!ختم کلام: خانم نامداری! چادر شما عطر یاس فاطمه سلام الله علیها نمی دهد، بوی دورویی می‌دهد...
 
اعتراض رجا نیوز به رویکرد خبرگزاری دانشجو در نقد آزاده نامداری
 
اما رجا نیوز دیگر رسانه انقلابی و نزدیک به جبهه پایداری در جواب این مطلب، با اعتراض آن راپاپاراتزی‌گری‌ در لباس انقلابی‌گری خوانده و نوشته بود:
 
این بار، بر خلاف دفعات قبلی، چنین مطلبی در یکی از رسانه‌های خوشنام و خوش‌سابقه‌ی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شده است که سابقه‌ی روشن و عملکرد قابل دفاعی در دفاع از مبانی نظام در سخت‌ترین بحران‌ها و شرایط دارد. مطلبی که نگارنده‌ی آن به خصوصی‌ترین زوایای زندگی یک انسان سرک کشیده و در مورد آنکه چرا فلان مجری تلویزیونی چادر رنگی می‌پوشد، چرا در محافل خصوصی زنانه‌اش چادر ندارد و از مانتو استفاده می‌کند و چرا عاقد عقد ناکامش فلانی است، قلم‌فرسایی کرده تا در نهایت نتیجه بگیرد این مجری دو رو است.
 
از همین رو، من باب حدیث شریف «احب اخوانی من اهدی الی عیوبی» بر آن شدیم که بعد از تذکرات بی‌نتیجه‌ی خصوصی و غیر رسانه‌ای، این بار در ساحت رسانه، این اشتباه غیرمنتظره را به برادران رسانه‌ای خود، گوشزد کنیم به این امید که چهره‌ی رسانه‌های خوشنام انقلاب، از چنین مواردی پاک شود.
 
حقیقت آن است که سرک کشیدن در زندگی مردم، به سان آنچه پاپاراتزی‌ها در غرب انجام می‌دهند، انقلابی‌گری و کار فرهنگی نیست. کسی که مسلمان و پیرو مکتب امیرالمومنین باشد، اولا تجسس در زندگی خصوصی افراد را تا انجا که خود اصرار بر علنی کردن آن نداشته باشند، به قاعده‌ی «و لاتجسسوا» بر خود حرام می‌داند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۲۰
تابناک جان این قدر به خانم نامداری بها نده بزرگش نکن. مثل خیلی های دیگه رفته بلاد کفر حجابش رو برداشته. ولش کن چرا دنبال معروف کردنش هستی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
ول شده هست فقط ما میخواهیم دیگه نبینیمش
این حق ماست که با این کارش دیگه نبینیمش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
دنبال معروف کردنش نیست دنبال رسوا کردن منافقین است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
مگه غیر از اینه که همه در مورد حجاب ریاکار هستند؟؟ الان از قشر اصیل چادری که بگذریم بقیه مجبور ند و موقعیت که باشه این اجبار را کنار میگذارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
خخخخخخخ
من نمیدانم و دوست هم ندارم بدانم خانوم نامداری چیکار کرده یا میکند. اما اگر شخصیت دوگانه این مسله را باید در خود سیستم جستجو کرد که بعضی برای رسیدن به یک هدف مشخص یا مجبور هستند به الگوی خاصی رو بیاورند یا اینکه بهترین راه برای رسیدن به هدف را در قالب آن الگو رفتن را سریعتر میدانند. مشکل باز سیستم هست که دو رویی را تشویق و ارزش گذاری غیرمستقیم میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
درود بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
.روز روز دورویی است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
در واقع کسانی هم که موضوع را دارند بزرگ میکنند همین هدف را دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
:واقعا اصل مطلب را گفتید :
تظاهربه دورویی مد شده و تشویق هم می شوند !!!!!
چی از جون مردم میخواین
اینجاس که میگن منافقین از کفار بدترن .
البته ایشون از طرفداران سید مظلوم دوجهان !!! خاتمی بوده و همسرشون هم رییس بنیاد باران هست
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
ااز کی تا حالا روزنامه وطن امروز واسه تیتر اولش با طرفداران دو سید مصاحبه می کنه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
شما دیگه زیادی باهوش هستید که می خواهید از آب گل آلود ماهی بگیری لابد چون کضف حجاب کرده حالا باید آقای خاتمی بیاد جواب بده اگر طرفدار کس دیگه ای بود هم اینجوری حرف می زدید شما بهتر همون تتلو رو جمع کنید
نشستی این همه قلم فرسایی و تاریخ گردی کردی، این همه وقت از این همه مردم گرفتی واسه خوندن مطلبی درباره یک متر پارچه که تو سوئیس روی یه آدم که اصلا مهم نیست نبوده؟ چرا؟؟؟؟ وقت منو چرا گرفتی؟؟؟؟
پاسخ ها
ضد حال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
آدم عاقل تو چرا خوندی ؟؟؟؟ برات مهم بوده دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
موضوع یک متر پارچه نیست موضوع نفاق این خانم مبلغ حجاب برتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
خوب تو چرا خوندی؟
من شخصا خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد چرا که الان چند روزه یادم رفته بی کارم و خرجی خانه را نمیتوانم بدهم قسط بانک عقب افتاده پسرم هم با این ماشین قراضه نمیتونه خرج زن و بچه در بیاره در نتیجه عروس هوار شده خانه ما در عوض همه دور هم میشینیم از بی حجابی خانم و ابجو خوریش حرف میزنیم راستی ابجو خوریش کجا بوده میگن سوئیس بوده درسته ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
خوشبحالت که با این همه گرفتاری که داری باز هم پول اضافی داری و شارژ اینترنت میخری و کامند میذاری
رشید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
بهترین مطلبی که نوشته شده مهم نیست اصلا چون کسی فکر منو شما نیست اگر بود الان بالای شهر بنر 2 میلیاردی و پروشوه چند میلیاردی نبود حق زندگی برای پولداراس
هر کاری می کنند به خودشون مربوطه اما از آنجایی بد هست که در قاب رسانه ملی دم از چیزی می زنند که واقعا نیستند و نسخه برای مردم می پیچند!

از این دست آدمهای دو رو در مملکت ما و حتی در رده های بالای سیاسی و حکومتی فراوان هست و نتیجه عملکرد اونها شده بدبختی مردم، فقر، فرار از دین و هزار جور مشکل ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
می گویند این خانم برای تبلیغ حجاب برتر با پول بیت المال به سوئیس رفته درسته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
امیر المومنین علی علیه السلام:

یک کلام ختم کلام
لا تجسسو فی انفسهم
در نفوس و حریم یک دیگر تجسس و کنکاش نکنید
ناشناس
| Canada |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
آقای لا تجسسو فی انفسهم
این توصیه برای همه است یا فقط مردم عادی ؟
یعنی نیروی انتظامی رو هم میشه شامل دونست ؟
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
منم لا تجسسو رو قبول دارم ولی باید برای همه باشه. چون این خودی هستش دفاع میشه ازش ولی مثلا نماینده اصفهان چیکار کرده بود مگه؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
تجسس به جهت انجام وظیفه و یک الزام امنیتی اگر باشد شما مشکل دارید؟/ و قطعا تفاوت دارد
خیلی از عملکردت تعجب می کنم تابناک,یک بام و دو هوایی.
کلا بحث درباره این موضوع درست نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
بله وقتي 99 درصد اهالي رسانه و سينما همين هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
کجاش حریم خصوصی بوده. وسط پارک توی یک شهر بزرگ حریم خصوصیه.!!!!! جل الخالق.
یاد خاوری افتادم وسط کازینو با پولها ملت ایران.
پس چرا توی مصاحبه های ادارات و گزینش ، توی زندگی خصوصی مردم سرک میکشید؟!!!
بنده خدا فرزاد حسنی چی می کشیده از دست این آدم ...؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
آره واقعا بهش حق می دم که زدش
اکثر کشورهای اروپایی, پوشش چادر و روسری در مکان های عمومی را ممنوع کرده اند. پس برای رسوا نشدن باید همرنگ جماعت شد. ولی غافل از این که هموطنان ایرانی در قضاوت دیگران پا پیش میذارن
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
اول اینکه تو سوئیس همه آزادن هرچی بپوشن.. دوم هم اون چیزی که ممنوعه جاهای دیگه روبنده و بورکینی هست...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
پس این همه مسلمون چه طوری دارن آزادانه تو اروپا و آمریکا زندگی می کنند؟
آیدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
پوشش چادر و روسری رو ممنوع کردن. زورت نکردن که حتما تو پارک آبجو بخوری
ناشناس
| - |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
خب این خانم اگر معتقد بود، نمی رفت مکان عمومی در سوئیس میرفت گینه بیسائو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
هیچ کشور اروپایی حچاب را توی مکانهای عمومی ممنوع نکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
اتفاقا عکس با چادر گرفته توی همین سوئیس جلوی ساختمان سارمان ملل اینستاگرامشو ببین
واقعا متاسفم ببینید گرفتاری مردم چیه؟ یک نفر رو ذره بین می زارید مطرح می کنید. به درد مردم برسید. هزاران هزار مشکل توی این مملکت هست به فکر حل و چاره اون باشید. آزاده رو ول کنید بزارید آزاد باشه...!!!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
این ذره بین ها خیلی ها رو قبلا بدبخت کردن
واقعا که از همه چیز گفتید الا از این که ریا ، ریاکار زمینه رشد فرد تو جامعه است از اینکه از همه چیز جز پوسته ای چیزی نمونده ....
اولا که اون شیشه های رو میز چی میگن.ثانیاوقتی میگیم زندگی خصوصی مکانش هم خصوصی هست نه یک پارک عمومی.بعدشم مساله اصلی اینجا ریا هست که متاسفانه خیلیها برای طی کردن سریع پله های ترقی انجام میدن وراحت به خیلی جاها نفوذ میکنن
این مطلب فراموش کرده که بگه فلان فوتبالیست به خاطر عکسهای بی حجاب همسرش محروم شد (هیچ جای دنیا چنین قانونی نمی بینید) یا فلان نماینده مجلس به خاطر لو رفتن عکسهای بی حجابش در خارج از کشور به مجلس راه پیدا نکرد. خانم نامداری خونش از بقیه رنگینتره؟ آقای خاوری اینجا چفیه بر گردن در راه پیمایی روز قدس شرکت میکرد الان توی کازینوهای کانادا پیداش کردن. اشکال این سیستم تربیتی در کجاست و چرا نمی خواد بعد از چند دهه این اشکال رو رفع کنه؟
ایران شده دروغ تزویر خانم میره خارج همرنگ جماعت میشه میاد داخل همرنگ جماعت میشه خدا رحمت کند آقای ملون صبح جمعه را
کجای این متن در مورد پیش بینی بود؟؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
اینجا: آدم اعتقاد نداشته باشد و چادری هم بشود. تابلو می‌شود و لو می‌رود.
ناشناس
| - |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
نویسنده یادش رفت تیتر چی بود
اینقدر آدم بیکار داریم که اگر بطور مثال کسی ادعا کنه که آب نمیخوره، طرف تمام کار و زندگیشو میزاره و شبانه روز تعقیب و تجسس میکنه تا یه گوشه ای موقع آب خوردن طرفو گیر بندازه.
ایشون با کلیپی که بعد از این اتفاق ضبط و پخش کردن و در آن گفتند که (یک لحظه روسری از سرم افتاده) !!!!!!
نشون دادن متاسفانه دروغگو هم هستند و به نوعی به شعور مخاطب که مرد ایران بودند توهین کردند. حتما نوشیدنی هم که میل میکردند دوغ گازدار بوده !!!؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
همه رو مثل خودش می بینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
دقیقا!! ملتو چی فرض می کنن اینا
حیف تو نیست تابناک جون
با سلام
وقتی من ببینم با ریا کاری خوب پیش میرم و موفقیت کسب می کنم و صدقت خریداری نداره چرا خود واقعیم رو نشون بدم.
حتما باز میخواد بیاد تو رسانه میلی درس ریا و دروغ بده
خوبه ممنوع التصویر بشه این آدما هستن که با ریا کاری ایمان مردم رو از بین بردن
در کشور ما همه وقتی دم از چیزی میزنند مطمئن باشید قلبا به آن مورد اصلا اعتقادی ندارند!!
یه توریست خارجی که میاد ایران شاکی میشیم که چرا یه عده بهشون گیر میدن تا حجابشون حفظ کنند، دوست داریم آزاد باشند
بعد یه توریست ایرانی که میره خارج ، دوباره شاکی میشیم که چرا یه عده بهش گیر دادند حجابشو باید حفظ میکرد, دوست داریم آزاد باشه

کلا اون یه عده انتظار دارن مردم سراسر دنیا با مانتو روسری دیده بشن, ما هم شاکی هستیم همیشه. دوست داریم مردم دنیا آزاد باشن

ما موندیم و اون یه عده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
انگار ديالوگهاي مديري خيلي روت اثر گذاشته
البته بدون معني!!!
تابناک خان حالا این خانم هر کاری کرده شما نبایستی اقدام به انتشار عکسهای ایشون می کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
تابناک کار درستی کرد چون نفاق منافقین را عیان کرد
دوست ندارم قاوت کنم ولی همچین کم به نظر نمی رسه زیر سر خودش باشه برای مطرح شدن
الهام چرخنده مومن حزب الهی شد همه مسخره اش کردند
آزاده نامداری روسریش برداشت همه مسخره اش کردند

اینا همش درد بیکاریه... کار نداریم نشستیم مردم را مسخره میکنیم
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
خیلی ها کارشون رو گذاشتن زمین به این چیزها پرداختن...
مریضیه .... نه بیکاری...
ناشناس
| - |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
نفاق، ریا

این دوتا رو بفهمی بسه
حداقل اي كاش ايشون اون فيلمه سراسر كذب را منتشر نكرده بودو عذر بدترازگناه نياورده بود. ازكلمه محارم ياده وحيدخزايي و دخترخاله هاش افتادم. براي شخصيتتلوزيوني و سينمايي در هيج جاي دنيا فضايعمومي و پارك و خيابانحريم خصوصي محسوب نميشه كسي از داخل منزلشونكه فيلم پخش نكرده چطور صورت كبودشون حريم خصوصي نبود
ریا . اون بطری آبجو هم غیر الکلی نیست عکس تابناک با تو فتوشاپ است . همین کار ها رو می کنند که بعدش از توش یک خاوری در میاد .
وقتیکه فضای داخلی خودرو که کمتر در معرض دید است حریم خصوصی محسوب نمی شود آیا درون پارک و فضای باز حریم خصوصی محسوب می شود؟ نکند حریم خصوصی هم جناحی شده و بستگی به جناح طرف استفاده کننده دارد؟
خلاصه هیچکس از انتشار تصاویر خانوادگی خود راضی نیست ولیکن مشکل خانم نامداری اینست که (وقتی جلوی دوربین می فرمایند که هیچ مشکلی با چادر ندارند و حتی حرمتشان را افزون می کند) چگونه باید پاسخ بدهند این حرمت افزوده در سوئیس به کارشان نمی آید و سایر اشخاص رهگذر نیز محرم هستند و آن نوشیدنی نیز شربت سکنجبین است و....... ضمنا پاسخ ایشان در فیلم بعدی (با چادر) بیشتر توهین به شعور مخاطب بود تا پاسخ
به قول فرمایش امام (ره) انشااله همه ما آدم شویم
برای حفظ آبروتون هیچ وقت با هیچ رسانه ای گفتگو نکنید. دیدیم که میگیم
از اينهمه ريا و تزوير بيزار شديم ديكه يه روز قاري قران يك روز مداحينه اهله بيت يك روز مجريه چادري با شعارهاي دروغين و زهد نما،
این درس زندگی است
اگر ظرفیت بولد شدن در یک زمینه خاص را نداشته اشی و رسانه ها هلوا هلوات کنن و اسمت تو دهن مردم بیوفته
یک سقوط آزاد نتیجه محتومش خواهد بود
خدا کمک کن درسهایی که میدی را بیاموزیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
حلوا حلوا مجید جان دلبندم
بزن باران که دین را دام کردند
شکار خلق و صید خام کردند
بزن باران خدا بازیچه ای شد
که با آن کسب ننگ و نام کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
عالی بود
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند

چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
خدا بیامرزه حبیب را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
احسنت به شما
آب نیست ؛ وگرنه سرکار خانم و .... شناگریهای مهاری هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
ایشون تا یک ذره آب دید خودش را ضایع کرد
من که از این مطلب سر در نیاوردم !!!!
الان خانم نامداری کار خوبی کرده یا اونایی که به این موضوع پرداختن ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
کار ایشان مصداق نفاق است آیا خوب است یا بد است؟
باور کنید ۸۰ درصد کسانی که جانماز آب می کشن مثل خانوم نامداری پاشون به اون ور آب برسه خوردن آبجو سوییسی کمترین خلافشونه،می دونم که می گم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
کافر همه رو به کیشش خود پندارد.
سرکار خانم نون به نرخ روز می خورند
این خانم رو اینقدر برجسته نکنید ... شأن نام حضرت زهرا خیلی بالاتر از مقایسه شدن با جماعت این چنینی است
ها ها ! جبهه پایداری ، رجا نیوز ، احمدی نژاد ، خاوری ، بابک زنجانی ، ........! اشکالی نداره اگر گاهی گداری بی حجاب هم بریم تو خیابون به شرط این که خبرنگار ها پاپاراتزی بازی در نیارن . حتی می تونیم اختلاس کنیم اگر این خیرنگار ها موی دماغ ما نشن . مرگ بر خبرنگار فضول !!!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
ایول
برو از همون خارجی که آزاده نامداری مهمانشون هستند بپرس نظرت در مورد ایشون و رفتار دوگانه شون چیه؟

واست آیه قرآن و حدیث اسلامی نمیگه به جاش به طور کاملا خلاصه میگه : به من ربطی نداره
ما کلا دوست نداریم از این خبرا بشنویم...
باید چکار کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
سادست....نخون و رد شو
هیچ چیزی اجبار نمی شود.نتیجه اش می شود پنهانکاری - ریا- دروغ - از یک اجبار به هزار گناه می رسیم.
پاسخ ها
آبی
| Iraq |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
اره
ریاکار .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
اگه ریاکار بود همانجا هم حجابش را رعایت می کرد!
ناشناس
| - |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
همانجا چون یک پارک خصوصی بوده فکرشو نمی کرده باید حجاب رعایت کنه
در مورد آبجو خوردنش چیزی ننوشتی؟
عادت ما ایرانی ها ست که در زندگی خصوصی دیگران سرک بکشیم ...........
چه در خیابان چه در خارج ازکشور چه در محل زندگیمان !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
کسی که سلبریتی هست زندگی خصوصیش فقط مربوط به داخل خونشه نه محیط بیرون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
کسی که عکس صورت کتک خوردش رو به نمایش عمومی میذاره البته اگه واقعی بوده باشه نمیتونه زیاد دم از حریم خصوصی بزنه ضمن اینکه وقتی داخل خودرو حریم خصوصی نیست پارک حریم خصوصیه؟ مساله مردم حجاب این خانوم نیست. مساله دورویی و ریا و نفاق.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
مایکل جکسون در حالی که محکوم نشده بود نقل هر محفلی بود. این که دیگه عکسش هست.
ریا چیزی که ما ایرانیها همگی بلدیم و منحصر به این خانوم نیست
ریا و تزویر همه جا بیداد می کنه، ایشون تو یه فضای باز با عابرین که نزدیک دیده می شن سرشون لخت و میز قشنگ و رنگینشون هم که همه چیزرو فریاد می زنه، حالا می گیم همه بهتون محرم بودن آیا خانم آقایی که اونطرف تصویر دیده میشن هم محرم بودن!؟ اون توجیه «حالا روسریم افتاده» ما که تو فیلم اصلا روسری ندیدم، یکی از بچه ها گفت روسریش افتاده تو خونه شماها نمی بینید خدا می بینه؛ بعدش ما اصلا کاری نداریم فقط جای سواله که چرا ادعای حزب اللهی ها که اول حرفشون چادره رو سر می دی خواهر من. با انتشار عکسا و فیلماتون مخالفم، ولی خب باید یه جایی خدا این وضعیتو رو کنه یا نه؟؟؟؟؟ خانم های چادری لطفا بریزن تو خیابون و شعار بدن همیشه که شعار نباید سیاسی و حجاب و چادر رو هم حالا جدای از سیاست بیایید ازش دفاع کنید.
جالب اینکه سرکار آزاده خانم افاضات فرمودند در جمع خانوادگی روسری ایشان لحظاتی افتاد . اولاً این را متوجه شدیم خارج از کشور همه خانواده و محارم ما هستن و ما در آنجا در اماکن عمومی در جمع خانوادگی هستیم . دوماً من که هر چی نگاه کردم حتی تا پشت محرم اونطرف خیابون هم روسری روی زمین یا بالای درخت یا تو جیب یا کیف کسی ندیدم . به نظر این خانم مشکل دوگانگی ئیئن خودشان را دارند ، عزیزم تکلیفت رو با خودت روشن کن وگرنه مردم براشون اهمیتی نداره که با چادر باشی یا بی لباس بچرخی . مگه کسی از بدون روسری بودن خانم مریم میرزاخانی ایرادی گرفت یا حرفی زد . خودت رو بالانس کن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
بله ما گفتیم ولی منتشر نمیشود!!!!
تابناک: واقعا عجیبه! خیلی عجیبه که متنی هم مضمون با متن شما در یکی از سایتهای دیگر چاپ شده.
- عکسهای ایشون در یک مکان عمومی گرفته شده. پارک است و مردم در حال رفت و آمد. بچه ها هم سرسره بازی می کنند. بنابراین باغ خانگی نیست.
- بحث چادری بودن یا نبودن، بی حجاب بودن یا نبودن نیست. خیلی از افراد که هنوز هم در سریالهای صدا و سیما بازی میکنند و بسیار معروف هستند، در خارج از کشور در انظار عموم بی حجاب هستند. این مربوط به خودشونه به من هم ربطی نداره. مهم «ریاکاری» و «دروغ گویی» فردی است که مصاحبه های آن چنانی می کند و رسانه ها هم الگوسازی میکنند. «بادکنکی پر باد ولی تو خالی».
ریا کاری این است که بیایی و از چادر بحث کنی و تو سر این و آن بزنی و چادرت رو تو حلقوم مردم کنی بعدش در انظار عمومی در یک پارک در سوییس در خارج از کشور کاملا بی حجاب باشی و فکر کنی که هیچ کس هم شما را نمی بیند. یعنی «آن کار دیگر میکنند».
دوم اینکه بسیار بد تر از ریاکاری است، صحنه سازی کنی و بگویی که «روسری» از سرم افتاد! مگه طوفان نوح بوده!؟ این همه خانم ایرانی در ایران هستند. بابا من ندیدم که یه روسری از سر کسی بیا فته!
لابد دوباره که ایران بیاید می خواهد از چادر و فواید آن در لاغری هم صحبت کند!؟؟
نه برادران من! شتر سواری دولا دولا نمیشه!
هر کی هستی باش! ولی خودت باش!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
آفرین
درسته که تجسس تو زندگی مردم و این که کی چی میپوشه و چی سر می کنه کار اخلاقی و حتی شرعی درستی نیست، افرادی هستن که با روسری و مقنعه تو تلویزیون میان و همه این احتمال رو میدن که شاید حجابی که بر سر دارن به انتخاب خودشون نباشه و اگر خارج از کشور با نوعی پوشش دیگر باشند جای تعجب نیست و نباید هم باشد خدا تو قران گفته "لا اکراه فی الدین" پس نباید اجباری مبنی بر پوشش خاص وجود داشته باشه و گفته " لاتجسسو" در امور یکدیگر تجسس نکنید.
به نظر من چیزی که در مورد خانم نامداری بیشتر باعث خبر سازی شده در وهله اول دو رویی (تقابل چادر و بی حجابی) و بعد از اون دروغ گویی ایشان است؛ کاش به جایی میرسیدیم که مردم به واسطه متفاوت کردن حجاب و پوشش خود حداقل مورد قضاوت کاری و حرفه ای قرار نمی گرفتن، اونوقت منی که حجاب رو انتخاب کردم بنا به دلایل شخصی خودم با کسی که با دلایل منفعت طلبانه حجاب رو قبول کرده متفاوت میشدیم و تکلیف مردم هم در مواجهه با ما مشخص تر میشد.
سلام
بحث سر سرک کشیدن تو زندگی خصوصی مردم نیست. ایشان حق دارند، نوع پوشش خود را در زندگی شخصی انتخاب کنند مثل هزاران مجری و بازیگر دیگر، اما حق ندارند در جلوی دوربین مردم را به چیزی دعوت کنند که در زندگی شخصی شاید چندان به آن تمام و کمال اعتقاد نداشته باشند و بعد هم مردم را به تعقل و تفکر دعوت کنند. در عکس سوم به وضوح افراد در پشت سر ایشان مشخص هستند این می شود حریم خصوصی؟؟!! یا حریم عمومی؟؟!! دورویی بده به خدا، بابا بگو قبول ندارم ، حداقل مثل اسمت آزاده باش.
موضوع زندگی خصوصی نیست
موضوع اینه که کسانی که تریبون در اختیار دارند وچه بسا در سرنوشت دیگران موثرند، ریاکار هستند.
موضوع ریا و دورویی و تزویره
موضوع اینه که به خاطر امثال این خانم، ریاکاری در جامعه رواج پیدا م یکنه و چوبش رو کسانی می خورند که در داخل ایران حبس هستند و اصلا دستشون نمی رسه یه سری اونور آب بزنند ویه نفسی بکشند!
پسره تلگراميم ميكفت اينا فك و فاميلم بودن البته اون بيچاره سجاده اب نميكشيد مثل اين خانم با ژستاي مريمه مقدسيش. كاش لااقل مردمو احمق فرض نميكردن ...
بچه ها همه سر کاریم!!!!!!!!
چطوريه كه يك هنرپيشه اگر درجشنواره هاي خارجي بك شاخ موش معلوم بشه هزار دردسر براش درست ميشه و ممنوع المارو تصوير ميشه اگر اين خانم بوگرده سركارسش سياسته يك بام و دوهواي اقايان ثابت خواهد شد.
این آدم کوچک و چقدر بزرگ کردید
اون روي سكه
به نظر بنده ایشان قابل نیست که این همه برایش مطلب نوشته میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
این یک بحث شخصی نیست یک درد اجتماعی از نفاق و ریا است
عاقبت تظاهر همینه. خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه.
راستی صدا و سیما اینجور آدمها رو هم ممنوع التصویر میکنه یا ....
مشخصه چادر اینجا به دلیل اجبار و ملاحضات کاریه وگرنه اعتقادی به اون ندارن و در اولین فرصت قیدشو میزنن مثل خیلی از زنهای دیگه که به محض خروج از کشور این کارو میکنن
آبجو چی شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
آبجو كجا بود يه بسته مائ الشعير وطني با خود برده بود
آدم حالش از اینهمه تزویر بهم می خورد مسخره باز های قرن بیستم
دبستانی بودم از همون روزهای اول فشارها به ما وارد شد جوراب سفید نه کفش سفید نه مانتو رنگی نه
بیرون مدرسه همچی آره
خوب میشه همین دیگه از دبستان یادمون دادند دو رنگ باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
هرچند با تعیین رنگ لباس در اون سال ها مخالفم ، اما پدر و مادرم برای من توضیح دادن مکان آموزشی قواعد خودش رو داره مهمونی و پارک هم قواعد پوشش خودش را داره
ایشون در یک مکان عمومی حجاب نداشتند و خودشونو نشون دادند. کسی سرک نکشیده...
زندگی شخصی هرکس به خودش مربوطه؛ درست اما از کسی که شعار حجاب میده، چنین انتظاری نمیره. آدم یاد این شعر میافته ... چون به خلوت میروند؛ آن کار دیگر میکنند!
متاسفم که این مقدار امکانات و وقت صرف این خبر (یا این دسته از خبر ها ) شد.
بی حجابی زشت نیست ولی دورویی در اسلام و هر دینی زشت و غیر قابل بخششه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
همه کارمندان خانم دولت مجبورند که در ظاهر هم شده حجاب را در ایران رعایت کنند. اما چنین اجباری در خارج از ایران وجود ندارد,حالا یه عده فرصت طلب بی دین و حیا بعلت عقده های فراوان دارند سو استفاده می کنند. ولی باید بدونیم که اگه آبروی کسی رو ببریم آبروی ما را خواهند برد...
وقتی این خانم از اب خوردن خود عکس میگیره و در رسانه ها میزاره و وقتی از مشت خوردن خودش عکس میگیره و تو رسانه ها میزاده و مردم رو وارد زندگی خصوصی خودش میکنه نباید ناراحت بشه که چرا مردم از من عکس گرفتن البته تبلیغات باشه حالا چه خوب و یا چه بد وقتی یک نماینده رو به خاطر دست دادن حکم نمایندگی لغو میشه باید برای ایشون هم همین احکام رعایت بشه و حالا میگه من مادرم و انتظار رفعت دارم خیلی مادرها به خاطر کتک خورد بچه هاشون تو خیابونها انتظار رفعت داشتن ولی کسی به صداشون گوش نداد اگر قانون هست باید برای همه باشه نه اینکه در اجرای قانون سلیقه ای رفتار بشه
با حرمت افراد بازی نکنید و آبروی اونها را مطامع مطالب خودتون قرار ندید.
مردم ادم های دورو را دوست ندارند
هیشکی حوصله تو را ندارد
پس واسه بقیه هم ولاتجسسوا
ولله شرم آوره.این که یه شخصی بره در اماکن عمومی خارجی کشف حجاب کنه آنهم با اون تیپ کذایی بعد یه نفر که دلش سوخته و می دونسته که این فرد داره از حجابش سوء استفاده میکنه فرصت رو مغتنم شمرده و طرف رو لو داده حالا کارش شده سرک کشیدن توی زندگی خصوصی مردم؟
اصلاً مگه زندگی مکتبی و مذهبی پشت و روی صحنه داره؟ آدم مذهبی و مقید در همه حال مقیده والا بقیش کشک...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
تلويزيون و ادارات ما عامل همچين مواردي هستند كه اجبار به چادر ميكنن و بزور مجريان بايد چادر سرشون كنند . اين دورويي ها واسه همه عادي شده. اينهمه سازمان بودند دوستان ما اونجا شاغل و مجبور بودند با چادر برن درصورتي كه با اصل چادر مخالف بودند. اين اجباره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
تظاهر و بي صداقتي و دروغ که از سرک کشيدن بدتره
ریاکاری این زن حال همه را به هم زده....
همه را ارجاع میدهم به این ابیات مولانا
خوب دیدن شرط انسان بودن است // عیب را در این و آن پیدا مکن
ای که از لرزیدن دل آگهی // هیچ کس را هیچ جا رسوا مکن
و برای آنها که حرمت میشکنند و...
دل شود روشن زشمع اعتراف // با کس از بد کرده ای حاشا مکن
5 نکته :
حجاب برای زن مسلمان مقوله مقدسی است که قائم به فرد نبوده و نیست .
الگوی شیعه در حجاب حضرت زهرا س است و بس .
انسان جایز الخطاست و خانم نامداری هم یک انسان است .
ریختن آبروی مومن به خاطر یک خطا که گناه کبیره ای هم نیست کار مذمومی بود .
هدف از این عمل موذیانه ایراد ضربه به اصل حجاب بود که با توضیحات فوق انشالله مسببین آن راه به جایی نخواهند برد .
والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
من خودم محجبه هستم و انشالله روزی نرسه که حتی مجبور بشم کشف حجاب کنم ولی اصل حجاب زیر سوال نرفته با این قضیه بیشتر صدا و سیما زیر سوال رفته که این جور ادمها را استخدام میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
آیا فرد منافق و ریاکار را مومن مینامند؟
آبی
| Iraq |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
خداوند ستار العیوب است ماهمه عیب داریم هرجا روی داشته هامون مغرور شدیم و اعلام کردیم خدا خودش
رسوامون می کنه پناه بر خدا از روز رسوایی
ههه مگر این فیلم در مکان شخصی و خصوصی بوده که مصداق سرک کشیدن باشد؟!!!
اگر خصوصی بود که اصلا پخش نمیشد!!!!!
خانم نامداری! مجری عاشقِ چادر!!!!! مجری خداروشکر که چادری هستی!!!!!! لطفا ببند و از تلویزیون برو... ما متظاهر و دروغگو نمی خواهیم ....
براي جامعه اي که تيتر اخبارش ادم هايي مثل نامداري و تتلو هستند بايد تاسف خورد .
در بین مردها باید از آنهایی ترسید که جای مهر به پیشانی دارند و ده ها بار دیده ایم که آن کار دیگر میکنند و در بین زنها باید از آن دسته با حجابها ترسید که چادر و چاخچوم پوشیده و آن کار دیگر میکنند.
این خانم مدتی میشه که از افسردگی رو به مواد و الکل آورده
و دیگر دارای ثبات شخصیت نیست و حرکات دست ها و سر و رفتارش حالت عادی ندارد که با ملاقات رودررو با ایشون بسیار به چشم میخوره.
مملکت را ریا داغون کرده
ریاکاری و چند چهره گی پیامد سیستم ظاهر بین ماست و حداقل نود درصد افراد جامعه کم و بیش یا برای خود شیرینی یا از سر ناچاری فیلم بازی میکنن و خود واقعیشون را نشون نمیدن فکر نمیکنم هیچ جای دنیا همچین چیزی باشه . این چیزیه که سیستم از افراد میخواهد و نتیجش هم میشه خاوری فلان مداح فلان روحانی فلان مجری فلان قاری ووو
چرا با هم تعارف داریم چرا میخواید از خرزهره هلو بچینید.
اجبار حجاب به صورت غیر منطقی باعث دورویی انسانها شده و که از این دورویی نان بخورند و مردم را به سخره بگیرند
اصلا باید ازتمام هنرپیشه بابت حضورومعروف وشدن ودست آخر به گندکشیدن تمام اخلاقیات وفرهنگ ما مالیاتهای سنگین وجریمه دریافت بشه تاادب بشن وبفهمن مردم حواسشون هست به این ریاکاریها
آدم دیگه به همه چیز شک میکنه. حتی نماز و روزه.
اینهمه ريا و تزوير
متاسفم برای روزنامه وطن امروز
مبارک روزنامه وطن امروز , لعنت بر ریاکار و منافق
خواهی نخواهی خانم آزاده نامداری به عنوان الگویی از یک خانم با پوشش کامل ( چادر) و موفق در حوزه کاری خودشان در صدا و سیما مطرح شده اند و شاید بسیاری از دختر خانمهای جوان به نحوی از ایشون الگو گرفته اند، مجموعه گسترده ای از تناقضات و رفتارهای دوگانه و عجیب در طول این سالها از ایشان دیده شده که انسان را به تعجب وا می دارد. از شو آف زندگی کاملا خصوصی و ازدواج و مشاجره های زن و شوهری و طلاق و ..... توسط خودشون تا ازدواج مجدد و بارداری و تولد فرزندشون و .... که همه اینها باعث بیشتر دیده شدن این خانم شده. در مورد این اتفاق هم عمق فاجعه اینجاست که ایشان با چادر روبروی ساختمان سازمان ملل در سویس عکس گرفته اندو در فضای مجازی پخش کرده اند و لی در خفا با آن شرایط دیده می شوند. این همه تناقض از یک آدم به نظر شما عجیب نیست؟
فکر نان باشید که خربزه آبه ... بابا تحریم شدیم رفت ... شدیم ونزوئلا ..
برای آزاد شدن جوجه باید پوسته آهکی تخم مرغ شکسته شود وگرنه موقع رشد درون پوسته اهکی ماندن مساوی است با از بین رفتن.
در میخانه ببستند خدایا مپسند که در خانه تزویر و ریا بگشایند
در ايران خيلي از خانمها در محل كار بالاجبار و يا بنا بر مقتضيات چادر سر ميكنن ولي اينكه كسي اينكار رو اجبار ندونه و تعريف و تمجيد كنه از حجابش درصورتي كه محجبه نيست جاي حرف داره
دور و برمان مملو از چنین آدمهایی است.کافیست سرتان را بچرخانید و ببینید. فاصله شان از ما چندان دور نیست. از وقتی که دین وسیله نان خوردن شد چنین شد. نان خوردن به وسیله دین با «دینداری» فرسنگ ها فاصله دارد.
خلاصه به این وضعیت متاسفانه عادت کرده ایم چون مراتب اجرای امر به معروف و نهی از منکر از حد «اقل» آن که «مرتبه زبانی» است نیز کاهش پیدا کرده و به مرتبه «ریختن در دل و غصه دار شدن» رسیده، دعا کنیم آن نیز از دست نرود که عاقبت آن چیرگی کامل قشر منافق بر جامعه خواهد بود.
مقصر گزینش ها هستند که مردم محتاج را به دروغگویی تشویق میکنند. این خانم در خارج خود خودش است و بسیار زیبا و صادق و مومن چون دروغ گو نیست ریا کار نیست و آنچه در ایران نشان داده مایه شرمساری کسانی است که او را مجبور به دروغگویی نموده اند
به خودشون مربوطه.یاد بگیریم فضولللل نباشیم
تحریم شدیم رفت مردم کجای کارید ... چادرو و شلوارک ول کنید فکر نون کنید که خربزه آبه
علت فضای بسته جامعه س که مردم رو وادار به عقده گشایی در کشورهای دیگه می کنه
کل فکر بسیاری از مردم این شده که برن خارج و عکس بگیرن
کی به کی میگه ولا تجسسوا. شما گشت ارشادتون رو جمع کنید، از سرک کشیدن تو زندگی این و اون دست بکشید، بعد بگید و لا تجسوا.
نه تنهاایشون بلکه بیشترافرادقشرهنرمندومعروف نیزهمین طورهستند.جلوی دوربین جانمازآب میکشندپاشون وازمملکت که بیرون میزارن همه جورقرتی بازی وبی بندوباری روانجام میدن خیلی دوروهستند.
نتیجه حجاب اجباری
یه مهره صدا و سیما سوخت
آزاده نامداری دیگه کیه؟؟؟!!!
بابا جان چیزی نبوده که یه کمی تفاوت فرهنگی کرده مثل اون سفیر اسبق ایران در استخر برزیل که دخترکان را از خطر غرق شدن نجات می داده!!!...
خیلی ساده است . این خانم به مردم دروغ بسیار بزرگی گفته . ذات و اصلیت این خانم اون چیزی نیست که مدعی آن بوده و چون این تصاویر باعث روشن گری افکار عمومی در خصوص مکر و حیله گری یک فرد مکاره است ، به هیج عنوان ورود به حریم خصوصی فرد تلقی نمی شود .
ریاکاری
میشه راجع به این آزاده نامداری و چرخنده مطلب ننویسید .
از خاوری یاد گرفته که سال 87 در راهپیمایی 22 بهمن ، چفیه بر گردن بود و حالا تو قمارخانه ها و کاباره های کانادا ...
یه سوزن ته گرد باید به خود همین دوستان رجا نیوز زد که لا تجسسوا... اگر قرار بر لا تجسسوا هست که کل سیستم مطبوعات و نهادهای نظارتی در حال تجسسو هستند در زندگی خصوصی مردم حتی در ماشین هایشان!!!
در اينكه شخصيت ايشون ميل به ماجراجويى داره و دوست داره توى چشم باشه شكى نيست ولى تصور كنين شخصى كه يه بار دچار شكست عشقى شده، حالا دوباره با ازدواج مجدد به آرامش رسيده، شايد شرايط جديد بهش تحميل شده باشه، انصافا شما باشيد كدوم انتخاب رو انجام ميدين؟
هر دم از این باغ گلی می رسد : مداحان ، تتلو ، آزاده نامداری و ... اندک اندک می رسند .\
کاش اینقدر که به یه حجاب یه نفر گیر میدید به فقر وبیکاری این ملت هم اهمیت می دادید .
ریا و تزویر همه جا بیداد می کنه
یاد چفیه خاوری افتادم.
درود بر مینو خالقی
امير خان 5 نكته اي . ريختن آبرو مومن مجاز نيست، رياكاري مجاز است؟ نكته ندارد؟ اصلا ايشان چرا مومن محسوب ميشوند براي اينكه بدروغ از حجاب دفاع كردند.
دست اونی که این عکس ها و فیلم ها رو به مردم نشون داد باید بوسید. انسان انقدر دو رو و ریاکار و در عین حال نصیحت کننده دختران برای اینکه چرا حجاب ندارید؟؟ تهوع آوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
نگران نباش عکسها و فیلم هایت! را هم مردم تماشا خواهند کرد و دستبوس خواهند شد!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
باید دستشو قطع کرد
من هنوز نمی فهمم مگه تو ایران کشف حجاب کرده... اگرم خارج اینکارو کرده که کرده بعد تو یه محیط رسمی نبوده که مانتو و مقنعه سر کنه... تو یه محیط تفریحی خواسته به چشم نیاد نسبتا طبیعیه... چه خبرتونه... یکی نشسته جاسوسیشو کرده خودش که نذاشته بگین پرده دری کرده در ضمن شوهر داره شاید شوهرش گفته.. چتونه چتونه جوکی شدین.. وشون چه چینه... ووهه
گرچه تابناک عزیز نظرات کاربران را دست چین میکند و انچه به مذاق خوش اید منتشر میکند و اما خانم ازاده نامداری هر کی هست هر چه هست ما چون مسلمان هستیم باید با توجه به ایه قران لاتجسسو واینکه خداوند ستار العیوب است چون از اصل ماجرا بی اطلاعیم مدیونیم و باید پاسخگو باشیم
ایشون همسر ژن برتر هستن!
کاسب حجابه این زن
زیانی که دین از ریا کاران میبیند، بیشتر از زیانی است که از دشمنان میبیند.
این رن چقدر حاشیه داره ما یه اشتباه کوچیک میکنیم تاچند وقت اعصابمون خرده فک کنم اه فرزاد خسنی گرفتش
من نمی فهمم چطور این موضوع برای بعضی مساله ای کاملا خصوصی است ولی برای بقیه کاملا عمومی است تا جایی که با شلاق و اسید ووو باید مجازات شود
مومن از یک سوراخ ، 3 بار گزیده نمی شود!
افرین تابناک.انتشار یافته 81 غیر قابل انتشار 4
میگویند در امور دیگران تجسس نکنید. ولی وقتی که این امور به طور قطع منافع شما را تحت تاثیر میذارد باید چشم بست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خوبه حداقل این چیزها را داریم که یکسری سو اسفتاده بکنن برای توجیه کارها و خواسته ها نامعقولشون.
میگویند در امور دیگران تجسس نکنید. ولی وقتی که این امور به طور قطع منافع شما را تحت تاثیر میذارد باید چشم بست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خوبه حداقل این چیزها را داریم که یکسری سو اسفتاده بکنن برای توجیه کارها و خواسته ها نامعقولشون. بعدش هم به واسطه همین آیات و روایات طلب کار باشن. خوب والا.
بازی با مردم بس است....
چشم ضرغامی روشن
هزینه های گزاف سفر به سوییس رو از کجا آورده؟ (سوییس یکی از گرانترین کشورهای دنیاست!)
واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند.
منافقین از کفار بدترند
اگر قرار بر رعایت قانون لاتجسسوا باشه اونوقت گشت ارشاد باید جمع بشه و هرکس هرجور دلش خواست بیاد بیرون. این خانوم و خیلی از بازیگرها رو نمیشناسم و نمیخواهم هم بشناسم. اینکه این خانوم درکجا و چه وقتهائی چادریه یا بی چادر، مهم نیست ولی همینو از مطلب بالا فهمیدم که دروغگو و ریاکار بوده.
این آدم آبروی حجاب را نبرد بلکه اول آبروی خودش را برد از اول هم معلوم بودکسی که نتواند حریم زندگی خودش را حفظ کند نمی تواند حریم دین وشریعت را حفظ نموده وپایبند به دین باشد باید به امثال اینگونه از خانومها گفت داشتن حجاب فقط در این سرزمین نیست بلکه انسان باید از هر گونه نا محرم خود را حفظ کند. در این که ایشان هیچ گونه تقیدی به حجاب ندارد جای هیچ گونه شک وشبهه ای نیست ولی به عنوان یک نصیحت به ایشان می گوییم بهایی دین وغیرت اسلامی را با بهای کم آزادگی وبرهنگی در غرب معامله نکن که بد تجارتی است.
این آدم آبروی حجاب را نبرد بلکه اول آبروی خودش را برد
خدا چطوری دیگه پرده برداره
من خودم چادر هستم واز چادر حمایت مکنم ولی وقت مسافرت برای راحتی مانتویی هستم قطعا اگر خارج از ایران باشم بخاطر انگشت نما نشدن حجابم کامل نخواهد بود ولی نکته اصلی مصرف مشروبات الکلی هست که بحث بر انگیزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
میشه بپرسم لب دریا در خارج کشور برای انگشتنما نشدن جه پوششی دارید
ناشناس
| - |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
شما باید در اعتقادات حتما تجدید نظر کنی جانم
رفتار خانم نامداری نشان دهنده یک نوع بیماری است. به این نوع افراد و مبلغین و حامیان آنها باید به چشم بیمار نگاه کرد
اولا که زندگی خصوصی خوشه هرطوری که دوس داره زندگی میکنه به من و تو اون و تابناک و هیچکس دیگه ای هم ربطی نداره .... دوما هیچ اجباری تو دین نیست شماها هم خدا نیستین که برای آدما نسخه میپیچین ....
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
بله درسته ما هم همینو می گیم
من به این سه نکته اشاره می کنم
اول : هنرمندان این کشور اکثریت نه همه اینگونه هستن
دوم : هیچ وقت کسی نباید در زندگی دیگران سر بکشد همانطور که خودت دوست نداری به زندگیت کسی سر بکشه
سوم: لطفا به آنپه می گوییم عمل کنیم
و این است مشکل مملکت ما دین است اما دین دار نیست
آزاده آزاده؟ وقتشه در مورد حجاب تجدید نظر بشه
لعنت به شما مجریان که خجالت نمیکشید .که انسوترمدافعان حرم دارند بخاطر اسودگی شما مطلومانه شهید میشوند
ومکروومکرالله والله خیرالماکرین
ما همکاری داریم محجبه کامل در حالیکه تمام خانواده اش حجاب چادر ندارند و ایشان در تمام عکسهای خانوادگی با حجاب کامل در کنار خانواده بی حجاب . و در سفر خارجی هم که رفته بود با همان حجاب کامل
کسی که محجب باشه داخل و خارج و جمع خانواده نداره همیشه باید حجاب داشته باشد مگر اینکه حجاب تنها برای تظاهر و فریب باشه
خانم نامداری ازلباس پوشيدنش شخصیتش سنگینی ومتانت نداره یه نفرمثل خانم نامداری حجاب داره یه نفرمثل مرحوم صديقه حکمت حجاب داره یکی عین ريا یکی به معنای تمام صداقت
صدا و سیما باید یک بازنگری در اصول خود داشته باشد
واقعا برای همچین آدم های دو رو متاسفم
فکر اعمال خودمون باشیم برای روز قیامت که مخفی کاری های همه آ شکار خواهد شد.
خانم نامداری مردم رو چی فرض کردی؟ یه لحظه روسریت رفت کنار؟؟؟؟؟!!!!! اون نوشیدنی که میل می کردین هم یه لحظه افتاد جلوتون و رفت تو حلقتون؟؟!!!
انسانها خود واقعیشون را در برهه ای از زمان نشان میدهند این خود واقعی این خانمه منتهی چون منافقه چادر سر میکنه که صدا وسیمایی را گول بزنه که موفق هم شده ولی نشنیده که میگویند:تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
به خاطر دخترش دیگه بی خیال بشید ، کلا یه کاری کردن که این بیچاره تا اخر عمر باید کار کردن رو ببوس بذاره کنار ، مشکل ازاد نامداری نیست مشکل تربیت شدن ماست که حاضریم عقایدمون رو وارونه نشون بدیم به هرصورت یا بی حجاب خودش رو با حجاب نشون بده یا با حجاب خودش رو بی حجاب نشون بده
سلام متاسفم مخصوصا الگوی دختران جوان مملکتم رو انگشت نماا کردن

دارن مردم رو دین زده میکنند

باید میدونست روی لبه تیغ قزار داره

مثل همه که خطا میکنند میگفتی خطا کردم وشعور مردم رو مسخره نمیکردی

همه خطا میکنند وبعد توبه

برای ما هم رک گویی وپذیرفتن خطا راحتتره تا بیایی جور دیگه بادروغ بپوشونیش

یا ستارالعیوب و یا غفارالذنوب
درود بر زنان پاكدامن و افتخار افريني چون مربم ميرزاخاني كه عزت براي ايران اوردند و هيهات از مزوراني كه خفت اوردند و با چادره ريا و تزوير دركنار ژنه برتر الكل نوشيدند به سلامتيه بيت المال
احسنت ولی کی گوش میکنه متاسفانه پارتی بازی و حق الناس در کشور ما بیداد میکنه مخصوصا در صدا و سیما به اقای اقبال واحدی بگین که پارتیش شده
اینکه آزاده نامداری در زندگی خصوصی ش چه می کنه و با کی ازدواج می کنه مسلما به ما ربطی نداره اما این که این قدر مردم رو ... فرض کنه و از چادر و حجاب و دین و ایمان حرف بزنه و ماهرانه نقش بازی کنه و هرجا به نفعش بود چادر بذاره و هرجا که عشقش کشید چادر رو برداره و به آب جو خوردن افتخار کنه بده. بله اینجا بده که دین و حجاب که از حضرت زهرا به ما رسیده بازیجه ست افرادی چون آزاده نامداری بشه
قراره بازیگرای ما الگو و نمونه ای برای پوشش و ... برای ما باشن ولی یکی از یکی بدتر می پوشن و مشکل های فراوان اخلاقی و خانوادگی دارند... خدا بهمون رحم کنه
در جواب اون کسانی که میک گن زندگی خصوصی خانم نامداری به خودشون مربوطه :
۱. چطور اون موقعی که عکس از ازدواج اولشون و دست در دست همسرشون پخش می کردن به بقیه مربوط بود!!!
۲. چطور اون موقعی که از آقای حسنی جدا شدن محاسبه و علنی کردن نزاع و گذاشتن صورت باد کرده به بقیه مربوط بود!!!!
۳. چطور اون زمانی که دوباره با فردی معروف و قطعا ثروتمند ازدواج کردن توی بوق و کرنا کردن خوشبختی شون به بقیه مربوط بود !!!
۴. چطور انتشار عکس بارداری و بچه و عکس از جاهای دیدنی سوسیس به بقیه مربوط بود!!!!
خانم نامداری خودشون راه کنجکاوی و سرک کشیدن به زندگی شون رو به روی مردم باز کردن ....
سرک کشیدن صد در صد مذموم و زشته اما وقتی خودش لحظه به لحظه خوشی های زندگی شو با مردم به اشتراک میذاره و باعث میشه آه از نهاد طبقه زیر متوسط در بیاد باید فکر اینجاشو می کرد که یه زمانی هم ممکنه نا خوشی هاش برای مردم آشکار بشه ....
این خانم یک مجری ممنوع تصویرها و چند ساله اصلا نیست توی رسانه اما آب می خوره ما می فهمیم چون خودش رسانه ای می کنه
هستند بازیگران مطرحی که ما حتی نمی دونیم متاهلن یا مجرد بچه دارند یا ندارن .... چون خودشون خواستن "حریم خصوصی" داشته باشند....
ایشون خودش نخواسته حریم خصوصی داشته باشه....
مشکل از سیستم است که انسانهایی پرورش میدهد با خصلت دورویی و دوچهره ای.
واین جامعه را به سمت نابودی خواهد برد
در جامعه داریم زندگی میکنیم پس کار هر کس به خودش مربوط نیست
این خانم دوست داره رو زبونا باشه
خدا دروغگو رو خوووب رسوا کرد.

خانم نامداری یادت میاد ازعکسهایی که از خشونتهای آقای حسنی میساختی و دراینستا میگذاشتی ؟ که مثلا تومظلوم واقع شدی
وایشون بابزرگواری نادیده میگرفت؟؟؟
چطور وقتی تو انتخابات تا فیهاخالدون بعضی هارو در می اوردند تجسس در حریم خصوصی نبود در ثانی من مطمیننم که ایشون میخوان جلای وطن کنند بهانه شم دستشون اومد والسلام
چطور وقتی تو انتخابات تا فیهاخالدون بعضی هارو در می اوردند تجسس در حریم خصوصی نبود در ثانی من مطمیننم که ایشون میخوان جلای وطن کنند بهانه شم دستشون اومد والسلام
والله ما و ازاده را در یک قبر نمی گذارند ثانیا به من و شما هیچ ربطی نداره چرا چون ما خدا نیستیم خدا می داند و خودش ثالثا در خارج نمی شود حجاب را رعایت کرد
سلام به همه دوستان مخصوصا به خانم های چادری و آنهایی که چادر را حجاب برتر می دانند.
اینکه چادر حجابی است که خداوند از ما خانم ها می خواهد جای شک و تردید زیادی دارد. مثلا به آیه های حجاب اگر دقت کنید متوجه می شوید که میتوان با پوشش های مختلفی خواسته خدا را برآورده کرد. حالا سوال من از شما اینست که اگر روز قیامت از شما بپرسند چرا چادر می پوشیدید؟ چه جوابی برای گفتن دارید؟ چون حاکمیت می گفت یا رئیس اداره می گفت یا صداوسیما میگفت یا ...
و تمام اینها می شود مصداق شرک که نزد خدا گناهی بدتر از بی حجابی است!! بیایید یک بار دیگر به این مسئله فکر کنیم که پیروی از حرف و دستور هرکس غیر از خدا شرک است و کلام خداوند تنها در قران آمده است برای سایر موارد مثل احادیث جای شک و تردید زیادی وجود دارد. والسلام، زنده و پاینده باشید و کمی هم به قیامت و حضور در پیشگاه خدا فکر کنید...
الگوی رسانه ها سیاسیون هم هستند زمانی که خانمی با انتشار عکسی توسط رسانه ها از مجلس بازماند....با شعار کشور ما با حجاب و بی حجاب نمی شود.... با اخلاق نمی شود.... عمل همه ما را می طلبد... از من کوچکترین عضو اجتماع تا سایر مردم، رسانه، سیاسیون و ... نسخه یکسان حجاب برای جامعه... آری یا خیر... این چهل سال تجربه خاص را نشان می دهد
چادري كه اين فرد بر سر مي كرد با افكار و اعمالش همخوان نبود و ما نبايد چه عنصر مذبذب و ... را بخاطر چادر به سركردنشان تحسين كنيم زن مسلمان علاوه بر حجاب تن ،با حيا ست كه اين موضوع در اجرا هايي وي در سيما مشاهده نمي شد.
شما اين معادله را حل كنيد افكار فمنيستي و آن ادا و اطوار اين خانم با حيا و چادر چه نسبتي دارد ؟
مگه خوردن آبجو شلاق نداره؟
بنظر من اینگونه ادمها اول به شعور مردم توهین میکنن.بعدهم بابه تمسخرگرفتن دین ودیانت بابرعکس نشان دادن رفتار وکردارشون به همه اهانت کردند.وباید رسانه ملی اینگونه زنها رو بالگد از رسانه ملی بیرون بندازه.تا رسالت حجاب حفظ لشه
این چادرت چی میگه آخه لاک که داری پاتم که جوراب نداره ول کن دیگه.
آبروي جادري ها رو بردي فكر ميكنم قصدش همين بوده
وقتی عکسهای خصوصیِ خانم مینو خالقی رو منتشر کردن، ندیدیم رجانیوز و همفکرانش از حریمِ خصوصیِ ایشون حمایت و دفاعی بکنن!
متاسسفم
دلش خواسته ربطی به کسی نداره
اين همه اظهار نظر در مورد افرادى كه از ابتدا معلوم الحال بودن! مردمى كه اينها رو سرزنش مى كنند اما در باطن خودشان را سرزنش مى كنند گويا مدتها گول اين افراد را مى خورده اند و اكنون سيل نظرات يعنى سرخوردگى مردمى كه بيهوده فريب ظاهر را مى خوردند! ما كه باور نكرديم و تعجب ندارد!
این نامداری نیست که اینجوریه
ایندفعه توخیابون رفتید یه نگاه دقیقتر به جونها بیاندازید( حتی بعضی مسن تر ها) یه اتفاق زیر پوستی مدتهاست درون ذهن و باور مردم در حال شکل گرفتنه. بخود بیاییم . یک ملت از یک سبک زندگی تفریطی در حال گذار به یک سبک زندگی افراطی هستند. بخود بیاییم!
من کاری به رفتار وکردار این خانم به ظاهر محجبه ندارم فقط وفقط دلم به حال خانم فاطمه زهرا (ع) که حجاب رو برای ماگذاشته که آسیب های چون آتناها رو نخوریموآقام امام زمان (ص)که چه منتظران با حالتی داره واقعا متاسفم
وقتی کار به تنگنا میکشه میگن مومن تجسس نمیکنه بابا اول خودتون. مومن منافق نباید باشه. مومن بیت المال را نباید بخوره. هر غلطی میکنید و وقتی کسی لو میده زود میگید مومن نباید مومن نباید .. مومن نباید رو وا لبخودتون بگید.
مثل خانم نامداری زیاد هستند
لطفا ادای روشنفکر ها رو در نیارین . لا تجسسوا و این داستان ها
کسی با زندگی شخصی این خانم کاری نداره
این خانم نادون قطعا می دونسته که هر جایی بره بالاخره ممکنه یه وقت عکسی چیزی ازش بگیرن
اگر هم نادونی کرده و نمیدونسته (که قطعا میدونسته) الان آبروی و وجهه ی هر چادری رو همه جای دنیا نه فقط توایران بد کرده و این همه خشم به این خاطره
لعنت به ریا لعنت به دو رویی و لعنت به آزاده نامداری هایی که دارن آبروی زن مسلمون ایرانی رو می برن
از اولم بدم میومد ازش..ادم نچسب..فکرکرده چادرملی کرده سرش بایه کیلو آرایش مومن شده به همه هم فخرمیفروخت که من خداروشکر چادری ام ‌..
....
زمانی که آبروی مینو خالقی را بردند لاتجسسو نبود
حالا که نوبت این خانم دورو شده آیه لاتجسسو میخوانند
حضرتایی که میگن به زندگی خصوصی سرک نکشین گویا متوجه نیستین
خدا بهت رحم کنه قیامت هم همینطور خدا ببخشدت
بحث سر این نیست که چرا بی حجابه . بحث سر اینه که چرا با دروغ و تزویر و ریا از حجاب برای بالا رفتن از پله های ترقی سوء استفاده کرده
شان!آبرو!غرور!افتخار!دیانت!ارزش!ودرآخر:دردمادوختن.ساختن.فروختن وتولید چادرو...........................است
بقول خود این خانم باد اومد یه پرده ای افتاد پرده ریا دورویی فریب حداقل خوبیش اینه که دیگه نمیتونه به مهمانای برنامش بخاطر کم حجابیشون موعظه کنه
متاسفانه بخش زیادی از مردم ایران دو شخصیتی شدن
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کار دیگرمی‌کنند
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند
گوییا باور نمی‌دارند روز داوری کاین همه قلب و دغل در کار داور می‌کنند
باید حد بخوره بهش....
ریاکاری بیداد می کنه
اون فيلم ماست مالي به كمك صدا و سيما را ديگه كجاي دلم بزارم.
این خانک اگه خودش عکس چادری ازسفرش نمی ذاشت کسی خبردارمی شد کف رفته اروپا !!!؟؟؟؟؟
سرک کشیدن در زندگی مردم هیچ وقت درست نیست
فقط خدا کنه شاهد تکرا ر چنین قضیه ایی نباشیم
فقط خدا کنه شاهد تکرا ر چنین قضیه ایی نباشیم
منافقین از کفار بدترند !!!!!
آقا ما آخرش نفهمیدیم شما هدفت از این گزارش بی سر و ته چیه؟!
ریا کاری در جامعه بیدادمیکنه
ریا و دروغ!
در خارج کشور ،چادر و مقنعه یعنی جلب توجه
خانم نامداری براتون متاسفم.فقط همین
متاسفم برای تابناک و سایر رسانه های کشورم که از سر بی خبری و صرفا برای جذب مخاطب به این چنین موضوعات کوچک و بی اهمیتی اینقدر پر و بال می دهند!!!
خیلیا میگن ولش کنین چیکارش دارین زیر ذره بینش گذاشتین!عزیزم بحث بی حجابی ایشون نیس...بحث ریاس..بحث دوروییه...
یه شخصیتی که در رسانه ملی کار میکنه به تبعش باید خودنگهدار باشه اگه میخواد ازاد باشه باید از رسانه ملی خارج بشه چون صدا وسیمای جمهوری اسلامی هستش وبایدپایبند باشه به مقرراتش
موضوع را انقدر سیاه و سفید تحلیل نکنیم
یعنی همه این عزیزان که کامنت گذاشتن هیچکدام هیچ ریایی مرتکب نشدن و همه سر کارشون بدون رعایت مصالح شخصی و بدون تملق و بدون هیچ گناهی مشغولن؟
بس کنید تورو خدا
من هنوز یک" آدم آزاده" ندیدم
ان الذین یحبون ان تشیع لفاحشه فی الذین آمنوا لهم عذاب الیم فی الدنیا و الاخره و الله یعلم وانتم لاتعلون سوره نور آیه 19
کار این خانم درست نبوده ولی کار اون خبرنگار که آبروی دیگران براش اصلا مهم نبوده و عیب دیگران را اینطوری افشا کرده به مراتب بدتره
اینکه اینقدر حال میکنیم آبروی همدیگرو ببریم خیلی عجیبه
یادش بخیر رئیس ما که قبل از رئیس شدن میگفت رئیس بشم نماز میخونم حالا که خرش از پل گذشته اصلا نمازم نمیخونه ولی ظاهرش خیلی با خداست!
سلام ما ایرانی ها متاسفانه اکثرا در عمل دوروییم ولی همیشه در زبان ادعا داریم والسلام
حالاازموارددورویی،دوشخصیتی و.....گذشته خداییش قیافش باچادرخیلی بهتره توعکس بی حجابیش خیلی شلخته وبی کلاس به نظرمیادولی کلا کمبودداره بیچاره.خدابه همه بیماران شفاعنایت فرماید.
کسانی که به چادر به عنوان حجاب برتر نگاه میکنند باید به عنوان مدعی از ایشون شکایت کنند چون ایشون که به عنوان نمونه ایده ال حجاب برتر شناخته شده بود بزرگترین ضربه رو به این اعتقاد زده
بابا دیگه به کدوم حرف وکار این خانم اعتماد کنیم
اگر به باطن تک تک ما رجوع شود.همه ما از این خانم گناهگاریم
این خا نم غیراز اینکه دو روهستش,,,دروغگو هم هست
من نمی دونم مگه یه مسلمان نباید حجاب کامل داشته باشه اگه اسلام را قبول کردی درست عمل کن نه هر جا به نفع ادم بود مسلمان میشه بازیگران کار همه را خراب می کنند نه غیرت دارن نه حیا البته ۹۹ درصدشون
عکسها از نزدیک گرفته شده و نامداری حتما عکاس را دیده. امکان این هست که از قصد با نقشه اینکار را خودش برای پناهندگی انجام داده
نه کار اون که این عکسها رو پخش کرد درست بود نه کار خانم نامداری
این خانم هم مثل آن به ظاهر مومنین هستند که میلیاردها دزدی کردند هر وقت این طور موارد رو میبینم یاد فیلم رضا مارمولک میافتم .خخخخخخخخخخ
کاراش به خودش ربط داره اماچون مجریه بایدمواظب رفتارش بود
دقیقا پارگراف آخر حرف دل خیلیا بود.
سلام ادمین حالا چیشده مگه
اگه این خانوم رو دوباره تو صدا سیما را بدن دیگه فاجعه است!
ولا تجسسو؟؟؟
هرکی این پولارو بگیره به بیراهه میره؟!
لاتزرو وازره وزر اخری هرکس نتیجه عمل خودش را می بیند دوستان عزیز هر کس مواظب عمل خودش باشد قاضی خداست که عالم همه محضراوست.بترسیم از اون روزی که تنها در قبرمان می گذارند واینقدر درمورد کارهای دیگران اظهارنظر نکنیم.
اصلا دروی نیست خانم قانونمند است ودر هر قانون براش محترم است اینجا چادری در کشور دیگر هم چون حجاب ازاد است دوست داشته از حقی که براش قاییل شدهاند استفاد کند الان یک نفر از ترکیه بیاد ایران و در ایران حجاب رعایت کند رفت انجا و رعایت نکرد میشود درویی؟
من خیلی ناراحت شد که این تصاویر از ایشون پخش شد و باعث شد آرامششون بهم بخوره.هر کسی رفتارش به خودش مربوطه.
بدبخت نگفته که چادر رو دوست داره همیشه گفته چادر یه امتیازاتی داره که اون امتیازات رو دوست داره از جمله امنیت در محیط مردانه و اون امتیازات همه جا نیست که همه جا بخواد چادری باشه از جمله اینکه جاییکه بوده امنیت به اندازه کافی بوده که نیاز به چادر رو احساس نکنه
به نظرمن که ایشان بسیار انسان هستند.و انسان جایز الخطاست.که خطایی نکرده اند.
و زندگی و کارهایشان به خودشان ربط دارد.
ماهم بهتره به کارها و اعمال خود نگاه کنیم و خودمونو درست کنیم.در این دنیا و آن دنیا اصلا از کار خانم نامداری از شما پرسیده نمیشه.
چرا مردم ایران انقد بی فرهنگ شدن....
آخه بگو به شما چه ربطی داره.
شما رفتی سوییس حجاب داشته باش و آب جو نخور....
هر کسی مسیول اعمال خودشه....
شما ناراحتی براش؟!!!!!!!!!!!! آرامشش به هم خورد؟ شما برنامه ای که به خانم مونا برزویی ترانه سرا میگفت " فکر نمیکنی اگه روسریتو بیاری جلوتر بهتر باشه؟" دیدین؟ و خیلی حرفای دیگه که بهش زد ومثل آب خوردن جلوی دوربین قضاوتش کرد؟ کاش آدمی که انسانیت نداره هیچ وقت به هیچ حا نرسه....
من کارمندم وهمیشه درمحیط کارم ازخانمهایی که ازحجابشون سو استفاده میکنندتنفرداشتم اونها دروغگوترین ومتظاهرترین همکارانی بودند که سراغ دارم این خانم هم باحجابش فقط به امتیازات خاص رسید.اماخداجای حق نشسته ورسواشد وماهیت خیلی مثل خودش روروشن کرد.ضمنا آقای فرزادحسنی روخیلی ازارداد خوبش شد به حقش رسید.
با سلام..متاسفانه تو کشور ما حجاب و بخصوص چادر شده ابزار سیاسی و امتیاز گرفتن و......و نتیجه اش پدید اومدن چادریهای خودنمایی که به اصل حجاب و حدود آن پایبندی ندارند....پناه بر خدا از وسوسه های نفس...
سيستم مملكت جوريه كه مردم واسه نون درآوردن مجبوراً ريا كنن و به اون چيزى كه نيستن تظاهر كنن
ترو خدا دیگه شما از ((لاتجسسوا)) دم نزنید که جا واسه این مردم بیچاره نمونده که رصد نکرده باشین
شاید متحول شده
شاید متحول شده. شاید از بس خانم های بی حجاب دیده دلش خواسته
وقتی از طرفی میگویی چادری افتخار میکنی. و از طرف دیگذ در مکان عمومی و خارج کشور. بالباس نامناسب و حتی بدون یه روسری ساده. حضور پیدا میکنی بین همه مردم در پارک !! به این نمیگویند تجسس!! خودش این کار را در مکان عمومی کرده.
مثل اون آقایی که رفت کانادا بچه اش را به دنیا بیاورد تا پاسپورت خارجی بگیرد.! و دم از عشق و علاقه به وطن هم میزند در تلویزیون.!!
اینها باید رسوا شوند. تا الگوی مردم نشوند که بعدش که یهوو گندش در آمر . مردذم اعتقادشونو از دست بدهند.
ضمنا صداو سیما و عرصه فرهنگی کشور هم باید رصد شود و ضوابطی دارد و هنجاری....

...
هر بیسوادی اینها را میفهمد!!!
زندگی هر فردی به خودش مربوطه و تاسف میخورم برا فردی که ازاده نامداری رو بی ابرو کرد
به هیچ وجه نمیتونه فردی که زندگی فردی رو نابود میکنه ، اخرعاقبته خوشی داشته باشه
روح ازاده نامداری شاد و یادش گرامی
طفلک آزاده نامداری چی ها که کشید از زخم زبونای مردم زبون دراز
مرد راحت شد
متاسفم براتون با این مطالب دروغتون.خانم نامداری بی نظیر بودن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل