بازدید 6270

استعاره وزیر بهداشت از وضعیت بینایی دو شخصیت

کد خبر: ۷۱۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷ 26 July 2017
قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت ضمن مطلبی که با رویکرد آسیب شناسی فضای سیاسی کشور نوشته شده، به معاینه چشم های غلامعلی حدادعادل و محمدرضا عارف توسط خود که در روزهای اخیر انجام شده، اشاره و تصریح کرد: «مشخص شد چشم راست دکتر عارف و چشم چپ دکتر حداد تار می‌بیند و هر دو به جراحی نیاز دارند. به طنز به آن دو بزرگوار گفتم، مشکل جدی کشور در معاینه چشم پزشکی شما بروز و ظهور کرده است و توضیح دادم که جریانات سیاسی، به‌واقع خود و کشور را از نعمت بینایی متوازن محروم کرده‌اند.»
 
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی خود  نوشت: «چند روز پیش خبرنگاری از من پرسید: شما اصلاح طلب هستید یا اصول‌گرا و یا طرفدار اعتدال؟ در پاسخ گفتم: هیچ کدام؛ من علاقه‌مندم همان جوان اوایل انقلاب باشم؛ زمانی که این جناح بندی‌ها و چپ و راست‌ها نبود و همه همدل و همزبان برای کشور عزیزمان ایران و تحقق آرزو‌های شهیدان صادقانه کار می‌کردیم.»
 
وی افزود: «ای کاش هیچ‌گاه درگیر مرزبندی‌های جناحی که گاهی موجب بی‌اخلاقی هم می‌شود، نمی‌شدیم و ای کاش دوباره به روزها و سال‌های اول انقلاب بازگردیم.تجربه سی و هشت سال گذشته نشان داده برای پیشرفت، نیاز به همه امکانات و سرمایه‌های کشور داریم؛ چپ و راست و میانه باید دست به دست هم دهند تا مشکلات حل شود و در شرایط امروز جهان و منطقه، این نیاز بیش از همیشه محسوس است.»
 
شوخی لاریجانی با وزیر بهداشت
 
معاینه چشم چهره های سیاسی، روز گذشته دستمایه شوخی رئیس مجلس با وزیر بهداشت هم قرار گرفت؛ علی لاریجانی روز گذشته در همایش هیئت امناهای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور  گفت: «آقای قاضی زاده هاشمی چشم پزشک است و چشم سیاسیون را عمل می کند. فکر کنم به دلیل همین هم باشد که سیاسیون جایی را خوب نمی‌بینند! شاید به همین دلیل است که وضع سیاسی کشور ما به اینگونه است!»به گزارش خبر آنلاین سخنان لاریجانی  با خنده حضار و حتی آقای وزیر روبه رو شد. البته لاریجانی در ادامه این شوخی، تاکید کرد که «آقای قاضی زاده هاشمی آدم معقول و منطقی است» و ارتباطمان با هم بیشتر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل