بازدید 4589

بایرن مونیخ،چلسی رادرسنگاپورشکست داد

بایرن مونیخ چند موقعیت گلزنی خوبی دیگر هم داشت از جمله دو فرصت خوبی که خامس رودریگس به هدر داد اما به تدریج چلسی به بازی برگشت و در آخرین دقیقه نیمه اول توسط مارکوس آلونسو یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.
کد خبر: ۷۱۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷ 25 July 2017
در مصاف دوستانه قهرمانان فصل گذشته بوندس‌لیگای آلمان و لیگ برتر انگلیس، این باواریایی‌ها بودند که با پیروزی میدان را ترک کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدارهای تورنمنت 6 جانبه جام قهرمانان بین‌المللی، امروز (سه‌شنبه) در سنگاپور تیم‌های بایرن مونیخ و چلسی به مصاف هم رفتند که این بازی را باواریایی‌ها با نتیجه 3 بر 2 به سود خود به پایان رساند.

در این بازی که اولین بازی آلوارو موراتا با پیراهن چلسی بود، بایرن مونیخ بازی را طوفانی آغاز کرد و در عرض 27 دقیقه 3 بار دروازه چلسی را گشود. رافینیا در دقیقه 6 و توماس مولر دو بار در دقایق 12 و 27 گل‌های بایرن مونیخ را به ثمر رساندند. بایرن مونیخ چند موقعیت گلزنی خوبی دیگر هم داشت از جمله دو فرصت خوبی که خامس رودریگس به هدر داد اما به تدریج چلسی به بازی برگشت و در آخرین دقیقه نیمه اول توسط مارکوس آلونسو یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

 5 دقیقه به پایان بازی میچی باتشوای، گلی دیگر را برای چلسی به ثمر رساند تا اختلاف به حداقل کاهش پیدا کند اما آبی‌های لندن در نهایت نتوانستند از شکست بگریزند. به این ترتیب اولین پیروزی باواریایی‌ها در اردوی تابستانی‌شان بعد از قبول شکست برابر آرسنال و میلان رقم خورد.

بایرن مونیخ 1-0 چلسی (رافینا)(دقیقه6): رافینیا از سمت راست زمین صاحب توپ شد و درحالی که در فاصله حدوداً 35 متری دروازه قرار داشت، با یک شوت از راه دور دروازه تیبو کورتوا را باز کرد.

بایرن مونیخ 2-0 چلسی (مولر)(دقیقه 12): حرکت فرانک ریبری از سمت چپ محوطه جریمه چلسی و جا گذاشتن مدافعان این تیم، با پاس رو به بیرون بازیکن فرانسوی همراه شد تا توماس مولر موفق شود دروازه چلسی را برای بار دوم باز کند.

بایرن مونیخ 3-0 چلسی (مولر)(دقیقه 27): طی یک ضد حمله، مولر از پشت قوس محوطه جریمه، درحالی که فاصله نسبتاً زیادی با دروازه چلسی داشت، موفق شد با یک ضربه فنی برای بار سوم دروازه کورتوا را باز کند.

بایرن مونیخ 3-1 چلسی (آلونسو)(دقیقه45): پاس عرضی موزس از همه بازیکنان در محوطه جریمه بایرن گذشت تا بازیکن اسپانیایی چلسی از سمت چپ محوطه جریمه بایرن مونیخ، با یک ضربه محکم یکی از گل‌ها را جبران کند.

بایرن مونیخ 3-2 چلسی (میچی باتشوایی)(دقیقه 85): روی یک ضربه کرنر و اشتباه مدافعان بایرن مونیخ در جای‌گیری، توپ در آستانه دروازه مقابل باتشوایی قرار گرفت و این مهاجم نیز بار دیگر برای چلسی گل زد.

بایرن مونیخ، چلسی رادرسنگاپورشکست داد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر