بازدید 9842
۲
سوژه

3خوش‌شانسی‌باورنکردنی‌طارمی‌که‌پرسپولیسی‌ماند!

روشن نیست اگر طارمی سر از القادسیه در می‌آورد، چه عاقبتی در انتظارش بود. فقط دو ماه بعد از پیشنهاد این تیم یعنی مهر94 کل فوتبال کویت توسط فیفا تعلیق شد و هنوز هم تعلیق مانده! ریزه اسپور هم قعرنشین لیگ ترکیه شد!
کد خبر: ۷۱۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 25 July 2017
مهدی طارمی سه سال است که هر تابستان در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار می‌گیرد و البته در نهایت در این تیم ماندگار می‌شود. با رویه‌ای که این بازیکن بوشهری در پیش گرفته، به نظر می‌رسد او تا آخر دوران فوتبالش از پرسپولیس جدا نشود .

به گزارش تابناک ورزشی، حالا همه هم تیمی های طارمی به او می گویند در نهایت در همین باشگاه و با پیراهن قرمز به عنوان اسطوره بازنشسته می شود! با این وجود نکته جالب در مورد طارمی این است که به نوعی در هر سه سال گذشته خوش‌شانس بوده که از پرسپولیس نرفته. گذشته از تداوم موفقیت‌های او در جمع سرخپوشان، نکته کلیدی اینجاست که مهم‌ترین تیم‌هایی که در این مدت به عنوان مقاصد طارمی معرفی شده‌اند، در فاصله کوتاهی با مشکلات عجیب و غریب مواجه شده‌اند.

فرار از تیم تعلیق شده
تابستان94 مهدی طارمی با پیشنهادی اغواکننده از سوی باشگاه القادسیه کویت مواجه شد؛ پیشنهادی که در آن زمان گفته می‌شد پنج میلیارد تومان نصیب بازیکن 150میلیونی قرمزها خواهد کرد. آن زمان زمزمه‌های زیادی در مورد احتمال پذیرفتن این پیشنهاد توسط طارمی مطرح شد، اما او نهایتا در پرسپولیس ماند. جالب است بدانید فقط دو ماه بعد یعنی مهر94 کل فوتبال کویت توسط فیفا تعلیق شد و هنوز هم تعلیق مانده! به این ترتیب روشن نیست اگر طارمی سر از القادسیه در می‌آورد، چه عاقبتی در انتظارش بود و قراردادش از نظر حقوقی چه شرایطی پیدا می‌کرد؟

فرار از تیم قعرنشین
تابستان95 طارمی اصلا به ریزه‌اسپور ترکیه پیوست، اما بعد پشیمان شد و برگشت. گذشته از شرایط خاص ترکیه در آن زمان و مساله عکس انداختن طارمی و رضاییان با تانک‌ها در خیابان(!) ریزه‌اسپور کلا انتخاب خوبی برای مهاجم بوشهری به شمار نمی‌آمد؛ چه اینکه این تیم در پایان فصل به سختی جواز ادامه حضور در مسابقات سوپرلیگ ترکیه را به دست آورد. تازه معلوم نبود طارمی در این تیم چه وضعی داشته باشد، چرا که سجاد شهباززاده نیمکت‌نشین شد و با هزار جور عذاب و اذیت توانست از این تیم جدا شود!

3خوش‌شانسی‌باورنکردنی‌طارمی‌که‌پرسپولیسی‌ماند!

فرار از قرعه نفرین شده
تابستان96 هم مهدی طارمی پیشنهادهای زیادی داشت. با این وجود جدی‌ترین پیشنهاد این بازیکن مربوط به باشگاه پانیونیوس یونان بود. این باشگاه که فصل گشذته در لیگ یونان مقام پنجمی را به دست آورد، در حال حاضر مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی را در اختیار دارد. طارمی می‌توانست سومین بازیکن ایرانی پانیونیوس باشد که این اتفاق رخ نداد. عجیب اینکه این باشگاه هم حالا با مشکل بزرگی مواجه شده و در در مرحله سوم پلی‌آف لیگ اروپا باید به مصاف مکابی رژیم صهیونیستی برود. با توجه به اصول ورزشکاران ایرانی، هیچ‌یک از نمایندگان کشورمان با باشگاه‌هایی از رژیم صهیونیستی پیکار نمی‌کنند. به این ترتیب باید دید حاج‌صفی و شجاعی چه می‌کنند و چه تصمیمی در موردشان گرفته می‌شود؟ قطعا اگر طارمی هم در پانیونیوس بود، دردسر ایرانی‌های این تیم برای پیچاندن این بازی بیشتر می‌شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
البته بزرگترین خوش شانسی ایشون ، افت ناگهانی تیم های مطرح کشور در دو فصل گذشته است که با چهارده پانزده گل آقای گل می شه . البته اینم یه جور رکورد دیگه
هر دو بازی یه گل ... رونالدو کجایی
خوش شانسی نیست. فوتبال ایران و بازیکنان ایرانی در حد همین تیمها هستند. گذشت زمانی که علی دائی به بایرن مونیخ رفت. الان ژاپنی ها و کره ائی ها در تیمهای مطرح دنیا بازی کنند. همین طارمی در ایران بهترین بازیکن است و الان در اوج دوران فوتبالش است. اما تیم های درجه 3 اروپائی هم خواهان جدی آو نیستند. چه برسد به گلاسکو رنجرز و منچستر و آث میلان و دورتمند و یوونتوس. نتایج تیم ملی هم ثمره کار کیروش است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر