بازدید 3682

فشاراستقلال به کمیته انضباطی/تغییررای قبل ازبازی آبادان؟

کد خبر: ۷۱۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 25 July 2017
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: استقلالی‌ها امروز با حضور در فدراسیون مدارک خود را ارئه کردند و ما هم به‌زودی رأی صادر می‌کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، اسماعیل حسن‌زاده در خصوص پرونده استقلالی‌ها و محرومیت 3 بازیکن این تیم گفت: ظهر امروز آقای افتخاری به همراه منصوریان و عبدالهی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شدند و ما هم این نشست را به درخواست باشگاه استقلال برگزار کردیم.

وی افزود: هر 3 بازیکن که به تیم ملی دعوت شده بودند در این جلسه حضور داشتند و شکایت فدراسیون فوتبال، دپارتمان جوانان و سرپرست تیم ملی در این نشست قرائت شد و استقلالی‌ها مدارک خود را ارائه کردند، به زودی هم رأی مقتضی صادر خواهد شد.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص اینکه استقلالی‌ها مدعی بودند این کمیته نامه‌های آنها را در نظر نگرفته است، گفت: ما نتیجه بررسی پرونده را در قالب رأی صادر می‌کنیم و درست نیست که در یک مصاحبه بخواهیم رأی را اعلام کنیم. نمایندگان باشگاه استقلال امروز دفاعیات خودشان را انجام دادند و حالا ما هستیم که باید این دفاعیات را بررسی و رأی نهایی را صادر کنیم.

وی درخصوص اعتراض مربیان تیم ملی به اینکه شاید اگر این بازیکنان بودند تیم ملی حذف نمی‌شد، گفت: یکی از دلایلی که فدراسیون از باشگاه استقلال شکایت کرده بود همین موضوع است و ارزش گذاشتن به تیم ملی باید در رأس امور همه باشگاه‌ها باشد، حضور در تیم ملی هم افتخار است و هم وظیفه.

حسن‌زاده در پاسخ به این سوال که رأی چه زمانی صادر خواهد شد، گفت: به زودی رأی را صادر می‌کنیم. وی در خصوص اینکه آیا این رأی قبل از بازی با نفت آبادان صادر می‌شود یا خیر؟ گفت: هزار بار هم از من سئوال کنید جواب من این است که رأی به زودی صادر می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل