بازدید 44266

این یک حراج نیست! یک تخفیف شیرین است!

کد خبر: ۷۱۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 25 July 2017
فروشگاه اینترنتی مد و لباس دیجی استایل که یکی از بزرگ ترین و جامع ترین مراکز آنلاین عرضه پوشاک با کیفیت است؛ قصد دارد جشنواره بزرگ تخفیف پایان فصل خود را آغاز کند. این جشنواره که به منظور رضایت هرچه بیشتر مخاطبان فروشگاه های اینترنتی لباس و  به خصوص دیجی استایل ارائه می شود، شامل 50 درصد تخفیف بر کلیه ی محصولات موجود در گروه لباس مردانه، لباس زنانه، لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه، لوازم خانه، لباس و کفش ورزشی و همچنین محصولات زیبایی و سلامت است.
 
به گزارش تابناک، دیجی استایل در این جشنواره ی جذاب، همچون دیگر جشنواره های خود، تمام گروه های سنی و تمام سلیقه ها را در نظر گرفته است. به همین منظور شما می توانید در سبد کالای خود علاوه بر زیباترین لباس های مردانه و زنانه، بهترین و باکیفیت ترین لباس های نوزادی دخترانه و پسرانه را نیز داشته باشید. جذابیت جشنواره ی پایان فصل دیجی استایل این است که شما می توانید به جای گشت و گذار در بازارهای مختلف و سرگردانی در خیابان های شهر، آن هم در گرمای بی امان تابستان،  تمام ملزومات خود را به راحتی از فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل خرید کنید. این خرید وقتی دلچسب تر خواهد شد که بدانید شما تنها نیمی از بهای کالای خود را پرداخت خواهید کرد.
 
 
 
دیجی استایل که پس از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا پا به عرصه ی ظهور گذاشت، تا به امروز توانسته است با مشارکت برترین برندهای روز دنیا امکان خرید انواع متنوعی از پوشاک و کفش مخاطبان خود را فراهم کند. چرم مشهد، ریباک و کفش آدیداس از جمله این برندهای شناخته شده هستند.
 
محصولات جذاب دیجی استایل که در این جشنواره امکان خریدشان فراهم گشته است، به 6 دسته اصلی تقسیم می شوند:

1.  فرصتی برای آقایان شیک پوش
 
دسته ی اول لباس مردانه است. با توجه به اینکه آقایان فرصت کافی برای گشت و گذار در مراکز خرید را ندارند. خرید آنلاین لباس مردانه با تخفیف باورنکردنی می تواند به شما در انتخاب بهترین ها کمک کند. دیجی استایل با فروش شلوار مردانه، انواع تیشرت های مردانه با تنوع رنگی بالا و کفش های مردانه باکیفیت خرید را برای آقایان آسان کرده است.

2. خرید دلچسب خانمانه
 
دسته ی دوم که شاید یکی از جذاب ترین بخش های فروش ویژه پایان فصل به شمار آید، بخش خرید لباس زنانه است.
 
فراهم کردن محصولاتی که مورد پسند خانم قرار گیرد و نظر آنها را جلب کند شاید یکی از سخت ترین کارها محسوب شود. چرا که هماهنگ کردن لباس ها با یکدیگر در این قشر از اهمیت بسیاری برخوردارد است.
 
فروشگاه مد و لباس دیجی استایل با گردهم آوردن بهترین برندهای لباس زیر زنانه، با کیفیت ترین و زیباترین شلوارهای زنانه و شیک ترین کفش های اسپرت و مجلسی زنانه و دخترانه و دخترانه در جشنواره ی آخر فصل توانسته است در جهت جلب رضایت مشتریان خود گامی ارزشمند بردارد. درواقع مشتریان دیجی استایل می توانند در این جشنواره، بهترین کیفیت را به آسانی با کمترین قیمت ممکن در اختیار داشته باشند.

3. دنیایی از رنگ و تنوع برای کودکان
 
دسته ی سوم محصولات دیجی استایل، لباس بچه گانه است. انتخاب لباس برای کودکان از هیجان بسیاری برخوردار است. اما همانطور که می دانید، امروزه خرید لباس بچه گانه و خرید لباس نوزاد از گرانترین خریدهای سبدخرید خانواده ها محسوب می شود. خانواده ها برای خرید این دسته از محصولات با توجه به مدت زمان کوتاه استفاده از آنها، باید هزینه ی گزافی را پرداخت کنند. همچنین با توجه به لطافت پوست نوزاد و کودک باید نسبت به خرید بهترین و باکیفیت ترین لباس ها دقت نمود. دیجی استایل با احترام به لطافت کودکان و نوزادان شما، برترین محصولات صنعت پوشاک را با تخفیف ویژه گردهم آورده است. فقط کافی ست سری به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید تا دنیایی از طرح ها و رنگ های زیبا را برای کودکانتان انتخاب کنید.

4. خرید لباس مناسب برای ورزش با قیمتی باورنکردنی
 
خرید لباس استاندارد برای فعالیت های ورزشی همواره از ملزومات بوده است. در دسته ی چهارم دنیایی از لوازم ورزشی را برای شما فراهم کرده ایم. اگر قصد دارید برای تفریحات خود لباس مناسبی تهیه کنید و یا تصمیم گرفته اید از همین امروز ورزش را شروع کنید، دیجی استایل لباس ورزشی مناسب شما را در جشنواره پایان فصل خود ارائه کرده است. خرید لباس ورزشی زنانه و مردانه از امکاناتی ست که در این جشنواره فراهم شده است.
 
5. خواستار زیبایی و سلامت شما هستیم
 
زیبایی و سلامتی از دغدغه های مهم زنان و مردان امروزی است. چرا که در نگاه اول، این ظاهر انسان هاست که در برقراری ارتباط حرف اول را می زند. دسته ی پنجم از محصولات دیجی استایل در جشنواره پایان فصل امسال را محصولات زیبایی و سلامتی تشکیل می دهند. حتما می دانید که انتخاب محصولی مناسب برای پوست از اهمیت بسزایی برخورد دار است. به همین خاطر باید در انتخاب محصولات زیبایی دقت بسیاری داشت. انتخاب بهترین برندها، هزینه ی گزافی برای مصرف کننده دربرخواهد داشت. اما دیجی استایل این برندهای شناخته شده و معتبر را در جشنواره ی پایان فصل، تا 50 درصد تخفیف به مشتریان خود عرضه می کند. برای ما سلامت شما از اهمیت بیشتری برخوردار است.

6. لوازم خانه به سبک دیجی استایل
 
زیبایی خانه از نکات قابل توجه خانم ها و آقایان با سلیقه است. انتخاب لوازم خانه شیک و بادوام می تواند به چشم نوازی محیط خانه شما بیفزاید. به همین منظور دیجی استایل در دسته بندی کالاهای خود، لوازم خانه را نیز جای داده است تا مشتریان محترم این فروشگاه اینترنتی بتوانند زیبایی و کیفیت را با قیمتی مناسب به خانه ی خود هدیه کنند.

تغییری بزرگ در راه است!
 
فروش ویژه ی محصولات دیجی استایل نوید تغییری بزرگ در فروشگاه های اینترنتی است. تغییری که شما را به خرید آسان و به صرفه ی کالاهای شیک و با کیفیت فرامی خواند. برای بهره مندی از این اتفاق بزرگ تنها کافی ست به سایت دیجی استایل مراجعه کنید و گرمای سوزان تابستان را با خریدی دلچسب، خاطره انگیز سازید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر