بازدید 2912
با بهره‌گیری از جشنواره تابستانه ایران‌تلنت

بهترین‌ها را هوشمندانه استخدام کنید

کد خبر: ۷۱۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 25 July 2017
امروزه با گسترش اینترنت در کشور، بسیاری از روش‌های قدیمی جای خود را به شیوه‌های هوشمندانه و جدید آنلاین داده‌اند. از جمله این روش‌های نوین، بحث استخدام نیروهای متخصص از درگاه وب‌سایت‌های استخدامی است.
 
مجموعه IranTalent.com، در راستای هوشمندسازی فرایند استخدام و پاسخ به دغدغه‌های استخدامی کارفرمایان محترم، اقدام به راه‌اندازی یک جشنواره تابستانه با شرایط و تخفیف‌های ویژه کرده است. با استفاده از بسته‌های متنوع این جشنواره، فرایند دشوار و زمان‌بر پیدا کردن و استخدام نیروهای متخصص و کارآمد، به فرایندی دقیق، هوشمندانه، آسان و سریع تبدیل خواهد شد.
 
بهترین‌ها را هوشمندانه استخدام کنید 
 
کارفرمایان گرامی با شرکت در این جشنواره، می‌توانند از مزایای زیر بهره‌مند شوند:
 
•    دسترسی به رزومه یک میلیون‌نفر از متخصصان گروه‌های شغلی مختلف کشور
•    انتشار آگهی‌های شغلی روی صفحه اول وب‌سایت ایران‌تلنت
•    جستجوی دقیق در بانک رزومه و استخدام بهترین گزینه‌ها، با استفاده از پلتفرم کاملا هوشمند وب‌سایت
•    ارسال آگهی‌های شغلی برای متخصصان
 
مشتری‌مداری، عملکرد حرفه‌ای، وجود رزومه‌های مطابق با استانداردهای بین‌المللی و فراهم کردن بستری برای حضور گسترده حرفه‌ای‌ترین متخصصان کشور باعث شده تا امروزه بخش عمده‌ای از معتبرترین شرکت‌های داخلی و خارجی، نیروی متخصص مورد نیاز خود را از درگاه سایت ایران‌تلنت استخدام کنند.
 
از دیگر مزایای استفاده از بسته‌های ویژه جشنواره تابستانه ایران‌تلنت، حضور رایگان در همایش Sourcing Summit 2017 است. مجموعه ایران‌تلنت در راستای رسالتی که برای آموزش مدیران ارشد کشور بر عهده خود می‌بیند، هر ساله اقدام به اعزام مدیران به همایش‌ها و ورک‌شاپ‌های آموزشی بین‌المللی می‌کند.
 
در همین راستا کلیه شرکت‌هایی که طی دو هفته آینده اقدام به خرید بسته‌های یک ساله ویژه از جشنواره تابستانه کنند، حضور در همایش Sourcing Summit کشور هلند را میهمان ایران‌تلنت خواهند بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان